[Vita] Nieuws en geruchten

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Nu krijg je waarschijnlijk nog geld voor je Vita. Je zult zien dat er voor de feestdagen een prijsdaling aan komt.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

had ik trouwens niet een kratje bier met iemand hier gewed dat er nu al wel 100 euro ofzo van de prijs af zou zijn?

ik twijfel of terugzoeken wie het ook weer was teveel moeite is voor bier :')

Level 24 93%

Nog 598 XP voor level 25

Earth Defense Force 3 Portable coming to PlayStation Vita

Earth Defense Force 3 Portable will launch on PlayStation Vita later this year in Japan, publisher D3 has revealed.

Details are scant at the moment: the reveal came from a Japanese teaser site for the game, spotted by Andriasang.

The title will presumably follow previous entries in the bug-shooting series Earth Defense Force 2017 and Earth Defense Force: Insect Armageddon, the latter of which launched on PC, PS3 and Xbox 360 late last year.

More details will come in a trailer due next week.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Ik ga de Vita echt niet verkopen. Iedere keer als ik er op speel vind ik het vetter dan de Ps3. Heb heb standaard op sleep en apparaat is meteen aan!

Ik heb nu VF5 op Ps3, da's supervet, maar ik wil Gravity rush op Vita ook rinsen!

En mocht Sony over een tijd de stekker trekken, dan heb je denk ik de beste homebrew handheld aller tijden in huis. Hier kun je alles perfect op spelen, van Mario 64 tot misschien zelfs Dreamcast en Ps2.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

had ik trouwens niet een kratje bier met iemand hier gewed dat er nu al wel 100 euro ofzo van de prijs af zou zijn?

Ja dat was ik. We hadden gewed dat ik zei dat Sony dat echt niet zou doen en jij zei dus van wel. We hadden gewed om een kratje Hertog Jan. Ik PM je mijn gegevens wel even. ^_^

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Hehe dat was ik inderdaad. Ik heb volgens mij geen 100 euro gezegd, maar wel dat er binnen het half jaar een pricedrop zou komen. Ik had serieus niet verwacht dat Sony ZO stug en eigenwijs zou zijn.

Ik ben een man van mijn woord, PM je adres maar.

Mijn Vita gaat vandaag trouwens al de deur uit. Gravity Rush ten spijt. Ik koop er vast ooit wel eentje terug en dan is GR ook nog maar een tientje ofzo... Kan er nu nog 175 voor krijgen. Als er over een half jaar nog steeds geen nieuwe games komen, maar wel een pricedrop, krijg ik er nog maar 100-125 voor oid. Ik kies eieren voor mn geld.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

ha nou ik ga vanavond op vakantie maar daarna pm ik je, als je niet te ver weg woont kunnen we het samen nog drinken ook en vooruit 7threst mag meedoen omdat hij zo brutaal is _O-

exacte bedrag weet ik trouwens niet meer maar ik had er een hard hoofd in en zag meer in een bundel met memory card en/of game

/me loves it when a plan comes together :)

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

:)

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik ga de mijne niet verkopen. Gravity Rush, MGS: HD Collection en Retro City Rampage deze maand. Verder nog Persona 4, Ragnarok Odyssey, Soul Sacrifice, Sly Cooper, Assassins Creed etc nog dit jaar. Meer gaming goodies dan m'n PS3 gaat zien iig. En vettere games dan de 3DS gaat krijgen imo. :)

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ik verkoop mijn consoles nooit! Zelfs de stofhappende Wii blijft gewoon staan. :) Dat doet mijn Vita niet en heb nog genoeg games om mij er mee te vermaken.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Voor diegene die geïnteresseert zijn

Gamemania nederland €251

Belgie €255

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Is de 3g versie trouwens al officieel dood verklaard?

Level 75 98%

Volgens mij biedt die 3G versie best wel wat voor mensen die op zoek zijn naar een handheld/tablet crossover hoor. Misschien hier in NL niet maar het kan goed zijn dat andere landen wel gunstige data abonnementen hebben. Tel daarbij de Skype-functie op en je hebt een 'everywhere online-handheld' voor de liefhebber die net wat meer zoekt dan games alleen.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Ja alleen met 3g kan je niet online gamen....

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

@Jalf

Ik snap je niet. Er zijn genoeg leuke game's voor de Vita te koop, het is een prima tablet en in de toekomst komt er ook nog meer dan moois uit. Zal wel aan mij liggen. :P

Level 75 98%

Ja alleen met 3g kan je niet online gamen....

Ok, maar 'overal en altijd scores uploaden naar een leaderboard' is op zich ook een pluspunt, toch? :P

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Allemaal dit jaar nog. En meer. Sony failed at E3 maar er komt stiekum nog heel veel moois aan.

(en ja, dit lijstje heb ik even voor mezelf gemaakt omdat het er toffer uitziet met screenshots. :'D)

Level 24 93%

Nog 598 XP voor level 25

@Liquid: ja er komt nog wel wat maar had al aankondigingen voor verder dan dit jaar verwacht maar sony zei dat er nog heel veel onaangekondigde games de komende maanden zullen worden onthuld.

Gravity Rush staat al in de pre-order en JSR, SLY4 en LBP zal ik nog wel aanschaffen maar verder is het nog afwachten want overtuigd van ACIII:L ben ik nog niet.

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Als je het zo ziet zit er nog best wat lekkers aan te komen.

Level 18 92%

Nog 387 XP voor level 19

Ziet er inderdaad lekker uit.

Welke game is dat trouwens tussen Soul Sacrifice en Persona 4? Tales of Innocence R misschien?

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

FF X

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Plaatjes doen het altijd beter dan saaie lijstjes. :P

Level 18 92%

Nog 387 XP voor level 19

Nog een keer kijkend naar de plaatjes moet ik wel concluderen dat er een gebrek is aan shooters. Wie had dat verwacht in deze tijd.

Misschien kan CoD of Killzone meer ontwikkelaars over de streep trekken.

Level 20 94%

Nog 359 XP voor level 21

Als je het zo ziet zit er nog best wat lekkers aan te komen.

Met bijna die woorden dacht ik daar ook over ja. Met het verschil dat ik 'ziet' zou vervangen met 'stelt', want hoe leuk dit er ook uitziet, echt heel veel stelt het nu ook weer niet voor. Van de spellen daarvan waar ik op zit te wachten was het bij release al bekend dat ze zouden komen, een echt goede stroom games wil ik dit niet noemen.

Level 24 93%

Nog 598 XP voor level 25

PLAYSTATION VITA STORE UITVERKOOP VANAF MORGEN

De PlayStation Vita is nu enkele maanden uit en het aantal games dat beschikbaar is voor dit platform groeit gestaag. Desondanks verkoopt de handheld niet echt denderend en het is opmerkelijk dat er op de E3 maar weinig aandacht aan besteed werd. Toch heeft Sony een manier gevonden om in ieder geval de bezitters tevreden te stellen, namelijk door games in de uitverkoop te doen. Het gaat om de volgende titels:

* Escape Plan (Van € 12.99 voor € 8.99)

* Hustle Kings (Van € 7.99 voor € 5.99)

* MotorStorm RC (Van € 5.99 voor € 4.99)

* Tales From Space: Mutant Blobs Attack! (Van € 6.99 voor € 4.99)

* Top Darts (Van € 7.99 voor € 5.99)

* Super Stardust Delta + Advanced Star Fighter Pack (Van € 9.99 voor € 6.99)

Er zit nog meer aan te komen, dus verwacht op korte termijn nog meer games die in prijs omlaag gaan. Sony komt elke week met nieuwe aanbiedingen, dus dat belooft wat. Deze actie loopt overigens vanaf morgen tot 4 juli en er zijn ook wat PlayStation 3 games in prijs gezakt, check daarvoor de PlayStation Store.

http://blog.eu.playstation.com/2012/06/ ... ion-store/

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.