[Vita] Nieuws en geruchten

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Ben blij met mn vita ^^

Morgen lekker in italie ^^ (Met mijn vita)

Level 27 97%

Nog 285 XP voor level 28

Naar Vita met de Vita? Mss krijg je wel korting :P

Level 23 97%

Nog 199 XP voor level 24

RUMOR: Vita still alive and kicking. More from Sony to be announced soon

Voorzichtig goed nieuws voor Liquid en consorten :)

more to be announced soon roepen ze nu ook al een half jaar

de term soon rekt een beetje ver uit zo :')

Level 19 99%

Nog 22 XP voor level 20

Zo te zien ben ik niet de enige :'D

Level 59 99%

Nog 11 XP voor level 60

Rumor: Vita still alive..

:lol:

_O-

Level 13 94%

Nog 137 XP voor level 14

Moderator
Level 74 97%

Nog 2061 XP voor level 75

Gran Turismo op Vita zou best wel dikke win zijn denk ik. Maar goed, afgaande op bovenstaande links betwijfel ik of die komt.

Level 23 97%

Nog 199 XP voor level 24

Gran Turismo :D

we hebben nu games nodig, niet in 2016!

Level 59 99%

Nog 11 XP voor level 60

Believe fuckers!!

Level 75 98%

Nog 1493 XP voor level 76

Pest ze nou niet. Het is loltaku, zitten weer nieuws zonder bronnen te posten

Level 42 97%

Nog 656 XP voor level 43

Desalniettemin wel tof. Maar er komt voor de Vita nog genoeg hips imo.

Level 23 97%

Nog 199 XP voor level 24

ongetwijfeld, jammer dat Sony er zo geheimzinnig over doet _O-

Level 15 88%

Nog 387 XP voor level 16

Ik heb de mijne inmiddels te koop staan :O

Same here. De Vita heeft mij erg teleurgesteld.

Reeds verkocht hier. Ik heb trouwens laatst mijn pspGo weer te voorschijn gehaald. FF 1, 2, 4, 6~9 en Tactics geïnstalleerd. Final Fantasy machine extraordinaire!!

Yup, same here. Reeds ook een 3DS aangeschaft, die wel wat toptitels heeft. Wel een teleurstelling van de Vita. Jammer,

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

Zoveel vette games heeft de 3DS helemaal niet. Snap niet hoe mensen op dat idee komen. Er zijn voor mij iig net zoveel toffe games voor de 3DS te koop als voor de Vita. Niet veel dus.

Dat plaatje van "Monster Hunter" is trouwens een Chinese kloon, voor de PC. :P

Level 59 99%

Nog 11 XP voor level 60

Het is maar net waar je voorkeur ligt, maar volgens mij wordt dit je 3de 3DS, dat moet genoeg zeggen..... ;)

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

Ik zeg toch ook dat er een aantal games zijn die ik wil hebben?

Die andere 3DS-en had ik omdat de Vita er nog niet was en ik een craving had voor handheld gaming. ^_^

(waarom neem ik nog de moeite om mezelf elke keer te verdedigen. 8|)

Level 23 97%

Nog 199 XP voor level 24

nothing happened :')

Level 59 99%

Nog 11 XP voor level 60

Wacht op TGS, daar barst het straks helemaal los.

Ik snap Sony overigens niet, want in Juni hadden ze ook formeel een Vita heaven aangekondigd en die is ook niet geweest.

What is wrong?! Ik bedoel ik vind het grappig om de Vita zo nu en dan een beetje te pesten, maar zie liever ook een fucking awesome handheld. En het had echt zo kunnen zijn, maar hoe langer men wacht, hoe kleiner de kans op herstel is :(

Level 23 97%

Nog 199 XP voor level 24

het is hetzelfde wat altijd wrong is met Sony, ze verwachten dat alles vanzelf gaat na de launch en worden vervolgens veelste laat wakker ... ik ging er eigenlijk vanuit dat ze er eindelijk is van geleerd hebben maar dat is duidelijk niet het geval

nu zullen ze heus hard aan het werk zijn aan coole shit atm nu ze weer met de voetjes op aarde staan maar videogames ontwikkelen duurt gewoon lang

dan heb ik liever dat ze zeggen 'ja we hebben nix hoor, onze fout, we zijn hard aan het werk though!' dan dat ze iedere week roepen dat er vanalles aan zit te komen :')

wat dat betreft kunnen ze nog flink wat leren van big N al vind ik die af en toe wat teveel naar het andere uiterste leunen

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

Het is echt een waste of potential. Zat gisteravond weer een paar uur Gravity Rush te spelen en dan zie je gewoon wat voor een vette handheld de Vita kan zijn als het meer van zulke games krijgt. Het komt uiteindelijk wel goed, zoals altijd bij Sony, maar ze laten de early adopters veel te lang wachten. We hebben nog steeds geen PS1 support bijvoorbeeld, terwijl duizenden mensen daarop zitten te wachten. Maar goed, het apparaat is nog geen half jaar op de markt. Keep the faith. :)

Level 27 97%

Nog 303 XP voor level 28

Men roept dat de VITA geen games heeft, maar het ding heeft een vrij briljante launch line up gehad. Games als Uncharted en Wipeout had Sony beter wat kunnen spreiden qua release wellicht. Maar dan was er weer kritiek op de dan magere launch line up geweest.

Er verschijnen voorlopig nog geen bakken met toppers voor het apparaat, wat natuurlijk begrijpelijk is aangezien de installed base nog groeiende is.

Uncharted, Wipeout, MGSHD collection, Rayman, Modnation Racers, Resistance, Marvel vs. Capcom, Virtua Tennis, FIFA.... allemaal games die zeer de moeite waard zijn en het apparaat is pas een half jaar uit...

Ik ga me pas zorgen maken als er aan het einde van het jaar geen dikke aankondigingen bij zijn gekomen.

Level 13 94%

Nog 137 XP voor level 14

Ben het helemaal met roppie eens!

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

De launch was inderdaad ijzersterk. Maar we zijn ondertussen bijna 6 maanden verder. Die games zijn nog steeds goed, en ik heb ze nog niet allemaal gespeeld, maar ik wil gewoon nieuwe shit aangekondigd zien worden.

Level 13 94%

Nog 137 XP voor level 14

Tuurlijk wil ik dat ook, maar al dat gezeik vind ik gewoon onterecht als je ziet wat voor titels er nu zijn.

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

Absoluut. Beetje dom ook van de mensen die hem verkocht hebben, neem aan dat ze niet alles gespeeld hebben. Je weet van tevoren dat het eerste jaar van een console altijd vrij matig is, dus waarom de Vita ineens anders zou moeten zijn is me een raadsel. Hij mag wel in prijs omlaag en gebundeld worden met een 4GB stick. :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.