[Vita] Nieuws en geruchten

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Dan worden het geen nieuwe handhelds voor jou. De 3DS en PSP2 gaan er waarschijnlijk een stuk boven zitten.

De iPod Touch is het prettige alternatief voor de echte gamer.

Ware het niet dat de Ipod touch ook een slordige 220 euro kost.

Prijs vind ik niet zo relevant wanneer het om een console of handheld gaat. Natuurlijk, het moet niet de spuigaten uit lopen, maar ik smeer een investering in een nieuwe console in principe over een verwachte levensduur van 5 jaar uit.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

true

PSP heb ik al vanaf de launch (wel mijn derde al trouwens) dus watdat betreft valt het nog wel mee :)

ik heb zelfs PSP Go tijdens de launch gekocht en die bracht niets nieuws behalve het digitale en het imo beter in de hand liggende design dus wat dat betreft zal ik wel weer voor de winkel staan als PSP2 eindelijk uitkomt :D

maar ik wil ook vooral waar voor mijn geld

PSP Go vond ik gerechtvaardigd vanwege de 16gb schrijfruimte bv

Level 19 91%

Nog 480 XP voor level 20

true

maar ik wil ook vooral waar voor mijn geld

PSP Go vond ik gerechtvaardigd vanwege de 16gb schrijfruimte bv

Een Memory stick Micro van 16GB kost geen scheet. (voor 30 Dollar/Euro zijn ze te vinden) Daar kan het hele voordeel dus niet in liggen.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

niet het hele voordeel nee, daarom staat er BijVoorbeeld achter

als het me alleen om die 16gb had gegaan dan had ik wel een kaartje gekocht :')

edit: hey ik snap hem al, ik zeg het zelf gewoon verkeerd :')

bv moet oa zijn, dan klopt het ... sawry!

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Looks like shit, maar komt overeen met alle geruchten...

touchscreen op de achterkant, twee analoge sticks en design ala psp go!

Overigens mooi om te zien dat er bij dergelijke nieuwe producten ineens weer camera's bestaan met zo'n kutte resolutie die je al 20 jaar niet meer in het echt ziet...

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

waarom moet er uberhaupt een camera in

I just don't get it, leuk voor invizismals 3 en 4 maar verder gebruik je het nooit net als die klote cameraatjes in je telefoon

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

thumb sticks vind ik ook jammer

die oplossing die ze bij dat playstation phone gerucht dingetje zouden gebruiken staat me meer aan

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

... en blijkbaar geen 3D, geen front-touchscreen, geen R2 en L2.... hmmmmm...

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

gebrek aan 3d en touchscreen heb ik niet zo'n problemen mee eerlijk gezegd

dat touchding achterop kun je als r2 en l2 knoppen zien denk ik

misschien wel meer zelfs maar dat ligt er eigenlijk aan hoe makkelijk het nu echtte bedienen is

zolang dat telefoontje maar een touchscreen heeft als die er nog komt ^^D

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Gelukkig geen 3D, daar heb ik straks de 3DS voor. Front touchscreen hoef ik eigenlijk ook niet, ben er geen fan van en denk dat zo'n rear touchscreen ook wel kan werken. L2 en R2 zou leuk zijn maar niet noodzakelijk.

Vindt alleen het design zelf niet mooi. Is natuurlijk een ontzettend vroeg ontwerp, maar hoop dat ze met iets heel anders komen.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Als dit het is? Do not want.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

als je op de link klikt dan kom je op een artikel dat inmiddels geupdat is

als je die site en hun bronnen mag geloven was dit een vroege versie en is de huidige versie er 1 zonder slide screen, dus meer als de standaard PSP.

begint nu wel echt tijd te worden dat voor wat aankondigingen want op deze manier valt er strax nog maar weinig te vertellen :D

als Sony dan eindelijk een persconferentie geeft zeggen ze alleen

'de geruchten zijn waar, perskits liggen bij de uitgang, bedankt voor het komen :D'

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

je vind het niet mooi?

:lol:

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

je vind het niet mooi?

:lol:

Dat is nog zacht uitgedrukt :lol:

Ik bedoel de 3DS dat is voor mij nu al een systeem dat er gewoon echt staat. Dit? Not so much.

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Vraag me alleen af waarom iemand een nieuwe "high tech" gadget/handheld in godsnaam fotografeerd met een 1e generatie webcam en grainfilter.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

It adds to the mystery!

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Jesus Christus, dat ziet er toch niet uit. Kan iemand me het nut uitleggen van een touch screen op de ACHTERKANT? :')

Nee, dit is gewoon een lelijk gepimpte PSP GO.

Waarschijnlijk toch fake.

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

Jesus Christus, dat ziet er toch niet uit. Kan iemand me het nut uitleggen van een touch screen op de ACHTERKANT? :')

Je vingers zitten niet over het scherm heen? En je hebt dus maar een scherm nodig. Ik heb het gevoel dat het iets is waar je eerst je vraagtekens bij hebt, maar dan toch heel goed gaat werken.

Level 54 96%

Wat moet je er op doen? Dingen aanraken die je niet kunt zien?

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

Je ziet het toch op de voorkant? Als je een A4tje hebt met een tekening kan je toch ook zo met je vingers aan de achterkant bepaalde plekken aanwijzen van de tekening? Volgens mij gaat dat best intuitief.

Level 54 96%

Je ziet het toch op de voorkant? Als je een A4tje hebt met een tekening kan je toch ook zo met je vingers aan de achterkant bepaalde plekken aanwijzen van de tekening? Volgens mij gaat dat best intuitief.

Ja, behalve dat een A4 papier heel dun is en je dus fysieke feedback krijgt via de voorkant als je met je vinger op de achterkant duwt wat dus niet geld voor een handheld.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

mwah, je zit toch ook niet naar je muismatje te kijken terwijl je zit te internetten???

denk ook dat het wel gaat werken, alwas het maar voor hele simpele functies ... zijn toch weer 2 knoppen extra op zijn minst

Level 54 96%

muismat vergelijken met touch screen? :')

I'm out.

Level 9 80%

Nog 236 XP voor level 10

Ik denk dat de PSP2 echt crap wordt, of ze moeten met een zeer goede proccesor komen die de smartphones op dit moment overtreft.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.