[Vita] Nieuws en geruchten

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

muismat vergelijken met touch screen? :')

I'm out.

Hij heeft gewoon gelijk. Je ziet op je scherm wat je doet en daar speel je op in, net als dat je dat met een muis doet. Naar een muis kijk je ook niet.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Oversoul bedoelt natuurlijk het touchpad van een laptop.

Dat is volgens mij ook precies wat het is, dat ding aan de achterkant van de PSP2, een touchpad.

Ik geloof heel erg in een touchpad!

En wel om het volgende; bij het spelen op mijn Iphone en DS merk ik dat een touchscreen weliswaar intuitief werkt, maar zeker beperkingen heeft. De grootste beperking is nog wel dat je vinger feitelijk voor het scherm zit als je iets aantikt.

Even puur kijkend naar de manier waarop je games kan besturen, kan dit een gouden greep zijn. 2 analoge thumbsticks gecombineerd met een touchpad op de achterzijde en bumpers aan de bovenkant. Als het touchpad multitouch is, dan kan Sony hiermee wel eens de standaard neerzetten. Ik vrees alleen wel een beetje voor verkrampte vingers...

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

I'm out.

hey jij wil om de een of andere vage reden fysieke feedback :') :') :')

dan gaat de vergelijking met een muismat gewoon op

zit je ook naar je controller te kijken as je op je PS3 speelt of wat :lol:

Level %

Nog XP voor level

Oversoul is af en toe niet de slimste als het op begrijpend lezen aankomt. Wat Triforcehero zegt. Een muis bedien je blind. Je ziet de feedback op het scherm en je past je handbeweging er op aan.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Natuurlijk werkt dit... je vingers en/of hand belemmeren met deze techniek geen milimeter van je scherm. Dus je ziet de pointer, en die stuur je met een wijsvinger gewoon heen waar je wilt. Double tap om iets te openen allicht. Ik denk dat het in potentie nog relaxter browsed dan de huidige touchscreen telefoons, ik klik nog wel eens een verkeerde link aan (vooral als ze onder elkaar stacked zijn) omdat de vinger vrij dik is. Uitrekken kan ook zonder dat je je hele scherm hoeft te bedekken.

Misschien zou een on-screen toetsenbord ook zo geintegreerd kunnen worden, middels een soort Swype idee? Dan wordt je scherm dus nooit meer vies.

Level %

Nog XP voor level

@Dural: dat kan niet gaan werken. Want hoe wil je dan typen? Dmv een onscreen toestenbord en een muisaanwijzer?

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Klinkt eigenlijk best goed. Of het (lekker) werkt is natuurlijk een tweede. Zou een soort trackball achtig iets ook niet gewoon goed werken op een handheld?

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

ik vind een trackball sowieso niet werken :D

en ik heb liever zo min mogelijk dingetjes uit mijn handheld steken want het moet wel in mijn broekzak natuurlijk

ik hoop iig dat die analoge schuiverts fel verbeterd zijn dan, anders had ik echt liever ook een multitouchdingetje voorop gehad eerlijk gezegd

Level 19 91%

Nog 480 XP voor level 20

Het ziet er vreemd uit, ik wacht met mijn mening uit te spreken totdat ik het apparaat werkend zie !

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

het past helemaal in de geruchten die ik 1 jaar geleden hoorde... bijzonder dat dit toen al blijkbaar een zekerheidje was..

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

bijzonder dom dat ze het in dat geval niet op Gamescom hebben aangekondigd!

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

I'm out.

Hij heeft gewoon gelijk. Je ziet op je scherm wat je doet en daar speel je op in, net als dat je dat met een muis doet. Naar een muis kijk je ook niet.

Een muis beweeg je, op een touch screen tik je dingen aan die je dus moet zien. Soms ook erg kleine dingen als links en dergelijke. Hoe wil je ooit fatsoenlijk internetten op dat ding bijvoorbeeld? Of neem een ander voorbeeld: een mini game waarbij je tikt op mannetjes neer te schieten a la duck hunt. Gaat totaal niet werken met een touch screen op de achterkant. En multti-touch? Zie je jezelf al 2 vingers gebruiken om in en uit te zoomen op de achterkan van de psp. Zet maar een een first-aid kramp kit neer dan :lol:

Dus kortom: muis = beweging. Touch screen = precies tikken.

Totaal niet te vergelijken.

Op deze manier zou het wel iets beter werken: http://www.tuvie.com/microsoft-lucidtou ... uchscreen/

Dat is tenminste accurater.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Maar het punt is, je moet dit ding als een Touch Pad zien.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

I'm out.

Een muis beweeg je, op een touch screen tik je dingen aan die je dus moet zien. Soms ook erg kleine dingen als links en dergelijke. Hoe wil je ooit fatsoenlijk internetten op dat ding bijvoorbeeld? Of neem een ander voorbeeld: een mini game waarbij je tikt op mannetjes neer te schieten a la duck hunt. Gaat totaal niet werken met een touch screen op de achterkant. En multti-touch? Zie je jezelf al 2 vingers gebruiken om in en uit te zoomen op de achterkan van de psp. Zet maar een een first-aid kramp kit neer dan :lol:

Op deze manier zou het wel iets beter werken: http://www.tuvie.com/microsoft-lucidtou ... uchscreen/

Dat is tenminste accurater.

ik wil helemaal niet fatsoenlijk internetten op mijn psp

verder ben je aan het zoeken naar problemen.

als ik duckhunt speel gebruik ik die analoge pookjes (zonder er naar te kijken) dat ding op de achterkant is een extra dingetje, je moet helemaal niet denken aan een traditioneel touchscreen maar aan dat muisdingetje op je laptop

dat kramp verhaal hoor je nu ook al van jan en alleman maar ik heb er zowel met psp1000, 2000 en Go nooit problemen mee gehad dus het zal wel loslopen gok ik

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Mwah, de PSP games lang niet zo goed als een DS. De PSP levert echt wel kramp op. Fix dat en for god sake, drop die lelijke ronde vormen, het is echt fucking lelijk! Dan zou ik een PSP 2 wel zeker willen. Touchscreen op de achterkant = totaal win imo. Dat zien als een touchscreen faalt, het is eerder een touchpad waarbij je je tijden de eerste aanraking positioneert om daarna te navigeren, net als bij een touchpad en net als bij een muis. Maar goed, dat is ook al honderd maal hier gezegd.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

nope, totaal geen last van en ik speel al vanaf de launch vrijwel iedere dag op een PSP

of de DS het beter doet weet ik niet, snap ook niet wat dat ermee te maken heeft want ik zie geen DS spelletjes die ik wil spelen

Level 18 96%

Nog 161 XP voor level 19

Believe.

Level %

Nog XP voor level

Ik denk dat dit niet de PSP2 wordt. Maar gewoon een Sony Ericsson telefoon met Android + PSP afspeel functie.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

I'm out.

Maar het punt is, je moet dit ding als een Touch Pad zien.

Dit dus... (Bedankt Dural)

Waarschijnlijk krijg je een soort van cursor in beeld die voor meer nauwkeurigheid zal zorgen. Daarnaast ben ik er juist van overtuigd dat dit géén kramp gaat opleveren. Bij de DS moet je om de Touch screen goed te grebruiken toch je DS op een oncomfortabele manier vasthouden. Bij dit concept van de PSP2 heb je de PSP2 in een normale manier vast. Lijkt me ideaal.

Level 61 97%

Ik denk dat dit niet de PSP2 wordt. Maar gewoon een Sony Ericsson telefoon met Android + PSP afspeel functie.

Kortom, de beste telefoon ooit!

9 december weten we meer :D

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

500 dollar moet je er voor lappen las ik op Eurogamer.

Games will be priced at mobile game rates, not PSP rates. Sony Ericsson currently has the off-contract price somewhere around $500 (£318 approx), with that purchase including five free games.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

500 dollar is een MEER dan redelijke prijs voor wat misschien wel het ultieme huwelijk tussen een gameconsole en telefoon gaat zijn.

Waar ik vooral benieuwd naar ben, is of dit nu gewoon een telefoon wordt die toevallig ook PSP spellen speelt, of dat er specifieke games ontwikkeld gaan worden. Dus dat dit feitelijk de PSP2 is...

Level %

Nog XP voor level

500 dollar is een MEER dan redelijke prijs voor wat misschien wel het ultieme huwelijk tussen een gameconsole en telefoon gaat zijn.

Waar ik vooral benieuwd naar ben, is of dit nu gewoon een telefoon wordt die toevallig ook PSP spellen speelt, of dat er specifieke games ontwikkeld gaan worden. Dus dat dit feitelijk de PSP2 is...

Laten we hopen van niet. Ik heb al de beste telefoon ter wereld. En de PS Phone gaat daar echt niet overheen.

Level 61 97%

Laten we hopen van niet. Ik heb al de beste telefoon ter wereld. En de PS Phone gaat daar echt niet overheen.

Sinds wanneer heb jij een Android?

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

nou je hebt als de geruchten kloppen iig meer knopjes (feitelijk een mousepad voor 2 duimen) en daar kun je al een heleboel extra mee doen

meest gehoorde commentaar op de PSP is immers de enkele analoge schuivert dus nu kun je iig een fatsoenlijke shooter maken

ik hoop trouwens dat het ding in een fatsoenlijk prepaid pakket terecht gaat komen of dat vodafone iets met Sony gaat doen want ik ga geen 500 euro neertellen voor een telefoontje, (al is 500 euro voor een telefoon EN een PSP Go nog best redelijk

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.