Gran Turismo 6

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Gisteren met inlogbonus van 200% paar racejes gedaan en een half miljoen in de wacht gesleept.

Er zijn verder geen cheats dus om 20 miljoen in 1 keer te verdienen?

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Voor zover ik weet is die glitch eruit ge-update. Hoe je die auto's van 20.000.000 zou moeten kopen, geen idee, gewoon sparen lijkt me :P

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Heb trouwens de aniversery edition maar die 1000.000 credits heb ik nooit gekregen na activeren van de code wel die auto's  :roll:

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Dat is dan wat vreemder, dat geld heb ik destijds namelijk wel gewoon gekregen. Gelukkig heb je wel die auto's, als je die eenmaal hebt hoef je in principe voor de SP-races geen andere auto's meer te kopen :P

Die Audi R18

Wat is je trouwens je PSN, Benjamin? Mocht mijn GT6 het weer doen (ik heb last van de beruchte update error, ik vraag me af of het nog goedkomt) kunnen we een keertje rondkarren online.

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Ja dat vond ik ook vreemd. Ik heb die codes pas na een tijdje geactiveerd toen ik al wat rijbewijzen had gescoord. Misschien ligt het daaraan.. Klopt met die auto's kom je wel aardig vooruit, maar vindt het ook gewoon leuk om eens wat ferrari's te scoren bijvoorbeeld de FXX of een aantal zeldzame rally cars. Inderdaad die R8 is vet kwijl kwijl. En die cizeta dan, wat een sound van die V16. 

Zijn overigens weer een aantal updates beschikbaar

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

een van de tofste 'nieuwe' auto's vind ik toch echt die KTM X-Bow, briljante karretjes zijn dat :D

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Ik heb even nagekeken wat betreft die 1 miljoen credits. Ik heb alleen het adrenaline pack en het precision pack gekregen, daar zit volgens mij niet die 1 miljoen bij. Wellicht heeft bol mij vergeten die code te mailen>=.

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Als je nu de updates installeert kun je bij seasonal events een brute Subaru krijgen en een BMW m4 safety car

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Als je de 25th Anniversary Edition bedoelt (die met de steelbook), ik heb die boek en ik heb 5 verschillende packs + 1.000.000 credits erbij gekregen (wat volgens mij ook gewoon de 'normale' inhoud was), wat dus ook zou betekenen dat je niet alleen dat geld maar ook 15 auto's mist.

Ik vond het al vreemd dat je dacht dat ik het over de R8 had toen ik R18 schreef, bij één van die packs krijg je namelijk de R18 TDI

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Ja inderdaad dan mis ik heel wat!! Ik dacht dat je een typfout maakte met die Audi haha. Ik heb inderdaad die 25th Anniversary editie. Balen zeg. Weet je toevallig hoe die promocode heet? Ik heb in mijn account gekeken en de codes die ik ingelost heb zijn de precision pack en het adrenaline pack, dus maar twee stuks.

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Torque, Performance en Velocity packs mis je. Nou weet ik niet hoe en wat er aangeboden is bij Bol.com, maar dat zijn wel de packs die ik heb.

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Haha ik heb het gevonden, ik had codes van Bol gekregen per mail destijds, maar de aniversery code staat natuurlijk gewoon in het boekje  ;) 
Nu heb ik de 15 auto's en de miljoen credits yoehoooeee

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Die R18 is inderdaad heeeel vet

Level 2 97%

Nog 2 XP voor level 3

Bij Gran Turismo 5 kon je geloof ik auto's verkopen of weggeven aan vrienden. Is dit bij GT6 ook mogelijk? Ik kan het nergens vinden

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Ah, tof dat je de codes hebt en dat je de R18 hebt (instant carriere-completer die auto :P)

Het antwoord op je andere vraag is; dit is wel de bedoeling maar dat zat/zit nog niet in de game, de bedoeling is/was dat dit via een update nog in de game verwerkt wordt, maar ikzelf geloof daar niet meer in. Wat uiteraard jammer is.

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

Vandaag Gran Turismo 6 gekocht.
Voor ik kon spelen moest ik eerst iets van 19 updates uitvoeren.
Met nog 7 updates te gaan ging het fout.
Daarna opnieuw geprobeerd om de laatste 7 updates uit te voeren maar het bleef mis gaan bij dezelfde update.
Nu kan ik dus niet online omdat niet alle updates zijn uitgevoerd..
Iemand tips of ervaring hier mee?

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

Inmiddels alle updates geinstalleerd maar als je dan het spel start gaat het spel ook nog updates uitvoeren en daar gaat het nu steeds fout...

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.