Gran Turismo 6

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Alle troep van 5 is er nog. Sack of shit.

Game krijgt wel tesselation, dus 720p of lager confirmed? Menu en structuur gaat wel op de schop, physics ook. Kan een leuke game worden, jammer van ps3 keuze en standard assets die blijven.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Als ze opnieuw alle wagens gingen maken kreeg je weer een 2018 release :p

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Ook nog altijd dezelfde crappy engine sounds zeker. Verre van impressed. Ik koop Forza 5 wel in november, op de X8.

Level 29 99%

Nog 109 XP voor level 30

Een hele hoop screenshots (139) http://gematsu.com/gallery/gran-turismo-6/may-15-2013/

En tsja, het ziet er allemaal wel goed uit, maar of ik hem meteen ga halen weet ik niet. Ik ben die racers een beetje zat onderhand. Ook omdat meer dan de tracks die in GT6 zitten, ook al in GT5 zitten. Ik vind een open world racer zoals Horizon stukken leuker. Maar ik denk dat Drive Club mij daar wel bij helpt :P

Ook hoop ik dat ze al die standaard cars eruit flikkeren. Die gebruik ik toch nooit. Schijnbaar heeft de game nu 1200 auto's, maar het lijkt mij zeer sterk dat dat allemaal premium cars zijn.

Ook is het jammer dat hij niet op de PS4 uitkomt. Zo te zien zit er toch niet zo heel veel venieuwing in. Dan had ik hem liever pas in 2014 gezien op de PS4.

Nog wat meer info: http://blog.us.playstation.com/2013/05/15/gran-turismo-6-unveiled-out-this-holiday-on-ps3/

Post was bewerkt op 15 mei 2013, 20:20 door bjorntju

Level 35 98%

Nog 344 XP voor level 36

Lijkt wel dlc voor GT5 te worden. :)

Ik zit er echt niet meer op te wachten. Ik speel eigenlijk uitsluitend nog iRacing op pc in een sim opstelling als liefhebber van het echte werk op diverse trackdays en nurburgring uitstappen met mijn alpina '09.

Voor te gamen op de bank neem er ik daarnaast liever zo'n semi sim/arcade als driveclub of MSR bij. GT en Forza zijn eigenlijk noch mossel noch vis.

Al is de nordschleife op GT5 echt wel de beste simulatie beschikbaar op consoles, rekening houdend met het feit dat je natuurlijk totaal geen gevoel hebt van de immense hoogteverschillen op dit mytische circuit. Naast natuurlijk alle andere factoren, het is louter een geheugensteun die in de praktijk best te verwaarlozen valt.

De A spec was verschrikkelijk boring en ongebalanceerd in deel 5. Nog slechter dan voorheen. Dat moeten ze echt helemaal overboord gooien.

Post was bewerkt op 15 mei 2013, 20:27 door Shenmue3

Level 31 93%

Nog 989 XP voor level 32

Ben ik de enige die echt totaal geen interesse heeft in dit soort games? :P Tis gewoon een beetje met een autotje over een parkours heen rijden :P

Level 29 99%

Nog 109 XP voor level 30

Ik vind het wel leuk, maar het probleem bij mij is dat ik de tracks altijd zo gezien heb. Als ik er twee/drie keer overheen heb gereden ben ik het al zat. Ik heb liever dat ze er meer tracks in doen dan meer nieuwe auto's eigenlijk...

De presentatie is hier terug te zien trouwens: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dxnAffMHu-Y

Ze laten ook wat plaatjes van de UI zien.

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

1:17 Rondá spanje?

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Aan de negatieve reacties op de GT6 berichten te zien, is dit is weer een harde steek aan de mensen die alleen een Xbox of Wii (U) hebben. :D Sony laat even aan Microsoft en Nintendo zien hoe ondersteuning werkt.

Arend-Jan_ wrote on 15 mei 2013 20:30:

Ben ik de enige die echt totaal geen interesse heeft in dit soort games? :P Tis gewoon een beetje met een autotje over een parkours heen rijden :P

Ik denk dat dit persoonlijk is. Genoeg mensen die alleen maar racegames of GT5 spelen.

Post was bewerkt op 15 mei 2013, 21:57 door CerandoX

Level 29 99%

Nog 109 XP voor level 30

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Als dat een versie wordt inclusief alle DLC koop ik die wel. GT6 voor de PS3 zoals hij nu is aangekondigd vind ik niet erg interessant; is eigenlijk wat GT5 had moeten zijn. De standaardauto's mogen ze van mij verwijderen uit de game, die kunnen echt niet meer. Er zijn nu wel genoeg premiumauto's om de game te vullen.

Level 34 94%

Doe ook meteen een vita versie dan maar :D

Anyway, k zie wel wat het word, heb om eerlijk te zijn ook niet echt heel veel GT5 gespeeld

Er miste iets...

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Wacht, zitten alle standard cars er ook nog in zonder enige grafische update? (als in: niet een tikkie beter/constanter?). Ouch. Dat vind ik jammer.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Jammer? Ik zie dit als een pluspunt. Gebeurde dit maar met shooters! Dan hadden we nu bijvoorbeeld meer dan honderd maps voor CoD gehad. :D

Level 34 94%

CerandoX wrote on 16 mei 2013 09:56:

Jammer? Ik zie dit als een pluspunt. Gebeurde dit maar met shooters! Dan hadden we nu bijvoorbeeld meer dan honderd maps voor CoD gehad. :D

Maar dan kunnen ze die maps niet als DLC verkopen (Kuch MW2 era)

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Ik moet toegeven, qua GT5 had wel een soort van Pokemon gehalte met auto's haast, wat ik enorm vet vond. Maar sommige auto's zagen er echt nog slechter uit dan in GT4, wat nog meer opviel door de hogere resolutie. Ik zie graag de standard cars terug hoor, maar hoop wel dat ze de kwaliteit wat kunnen upgraden (zoals de textures op een aantal auto's, welke soms haast PS1 achtig waren).

Level 34 94%

compucas wrote on 16 mei 2013 11:01:

Ik moet toegeven, qua GT5 had wel een soort van Pokemon gehalte met auto's haast, wat ik enorm vet vond. Maar sommige auto's zagen er echt nog slechter uit dan in GT4, wat nog meer opviel door de hogere resolutie. Ik zie graag de standard cars terug hoor, maar hoop wel dat ze de kwaliteit wat kunnen upgraden (zoals de textures op een aantal auto's, welke soms haast PS1 achtig waren).

Niet overdrijven

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Die auto's kwamen ook opgepoetst uit GT4, maar slechter waren ze zeker niet.

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Kijk dan maar eens naar deze auto:

Check die randen van de ramen, dat doet me echt denken aan pre-PS2 (niet de auto als geheel natuurlijk). Ik kan me dit soort shit ook niet heugen uit GT4 eerlijk gezegd. Of die rand om de banden van de bovenste auto :') Ik viel echt bijna van mijn stoel toen ik een standard kocht die er ook zo uit zag.

Dit kunnen ze toch wel beter afwerken?!!!! Ik snap dat niet alles Premium wordt, maar sommige standard mogen echt wel een upgrade in opgeplakte textures.

Level 34 94%

compucas wrote on 16 mei 2013 12:02:

Dit kunnen ze toch wel beter afwerken?!!!!

Soms wil je een spel wel eens uitbrengen enzo..

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

the_dan wrote on 16 mei 2013 12:03:

compucas wrote on 16 mei 2013 12:02:

Dit kunnen ze toch wel beter afwerken?!!!!

Soms wil je een spel wel eens uitbrengen enzo..

Soms is het verstandig om "maar" enkele honderden auto's in een game te stoppen i.p.v. 1000+

Ik vind echt niet dat ik overdrijf dat de meeste auto's in GT4 gewoon mooier waren dan die PSP en GT3 ports (geloof ik).

Ik kijk uit naar GT6 hoor, maar sommige standard cars (bij lange na niet allemaal) zien er gewoon fucked up uit.

EDIT: sommige standard cars komen schijnbaar uit de psp versie...

Level 34 94%

De standaard auto's hebben meer poly's dan de GT4 versies

(Heb ik *ergens* gelezen)

Level 34 94%

De standaard auto's hebben meer poly's dan de GT4 versies

(Heb ik *ergens* gelezen)

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Ja, maar van die fucked up randen zaten er in GT4 niet in, althans niet naar mijn weten, ongeacht de poly count. Mijn kritiek duidt voornamelijk op de ramen/deuren/wielen textures die ze op de auto's hebben geplakt. Kijk nog eens goed naar de randen ramen die eerste screen die ik net postte. Op een groot HD scherm op 1080p is dit nog veel pijnlijker duidelijk.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Het was soms verschrikkelijk.

Maar wat ze kunnen doen is

-career zo opstellen dat je het volledig met Premium cars kunt of moet doen. Er zullen ca. 400 Premium auto's zijn dus dat is zat.

-AI oppositie alleen in single races en practice sessions optioneel in standards laten rijden.

-de optie om standards gewoon niet mee te installeren :lol:

Probleem van 5 was duidelijk dat het meeste werk in de engine, premium cars en de paar tracks zat. Sommige A-Spec events waren gewoon rechtstreeks uit GT4 overgezet. Volgens mij was die mode echt in een avondje in elkaar geknutseld.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.