Belgisch Voetbal Topic

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Het werd eens tijd dat ook onze Belgische (en vooral Vlaamse) gebruikers van IG ook eens wat voetbalnieuws kregen op deze site. Mocht je zelf iets leuks gezien hebben ivm de Belgische competitie, aarzel dan geen moment om het in dit topic te plaatsen. Discussies, reacties en beeldmateriaal zijn ook zeer welkom!

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Haha cool! Kan ik ook eens meepraten ;)

Straks Gent-Anderlecht (als het doorgaat).. zou mooi zijn mocht Gent winnen!

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Dat zou ik ook wel graag zien. Ik als Club Brugge supporter ziet niets liever dan z'n aartsrivaal zien afgaan. Morgenavond ga ik alle uitslagen hier posten.

Level 30 96%

Nog 484 XP voor level 31

Dat logo , je gaat toch niet menen dat dat logo serieus gebruikt wordt?

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Je hebt er verschillende:

Deze is de bekendste en wordt ook het meest gebruikt:

Deze werd vooral vroeger gebruikt:

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Haha welkom in België ;)

Het land van de Jupiler Pro League en lelijke logo's

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Anderlecht gaat winnen van Gent!

En wel leuk dat er een Jupiler Pro leugue topic is :D

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Mja onverdiend.. Nzolo mag echt geen match van Gent meer fluiten

Level 60 98%

Nog 1086 XP voor level 61

Jelle Vossen _O_

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

AA Gent - Anderlecht: 1-2

Waarom moest Berndje nu toch weer tackelen in dat strafschopgebied?! Eenb gelijkspel zou zo'n mooi resultaat geweest zijn (in het geval van Club Brugge) :D

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Club Brugge :lol: Waar staan die, 9de plaats? Het enigste goede aan Club Brugge is Carl Hoefkens en Roland Vargas.

En over AA Gent - Anderlecht, jah, het had gelijkspel moeten zijn. Leuke topper, wel een flater van Thijs om in het strafschopgebied zo te tackelen.

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Ja was idd echt dom. Had er gewoon van moeten blijven want Anderlecht kon niet scoren vanuit die positie. Nu ja, dramatisch is het niet. Als je kijkt naar de stand staat Gent op 5 punten van Genk, wat dus neerkomt op 2.5 punten. Gewoon bij die eerste 6 eindigen, dat is voor iedereen belangrijk.

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Het klassement en topscoorderslijst zijn aangepast.;)

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

gvd, dubbelpost :(

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Ja was idd echt dom. Had er gewoon van moeten blijven want Anderlecht kon niet scoren vanuit die positie. Nu ja, dramatisch is het niet. Als je kijkt naar de stand staat Gent op 5 punten van Genk, wat dus neerkomt op 2.5 punten. Gewoon bij die eerste 6 eindigen, dat is voor iedereen belangrijk.

Maar ze hebben zicht nog altijd niet kunnen bewijzen tegen de toppers, 0 op 12 tegen Genk, Anderlecht, Club en Standaard..

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Ik hoop dat ze (samen met Anderlecht) een beetje langer in de Europa League blijven, dan kunnen ze zich daar wat meer op gaan focussen. :P

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Ik hoop dat ze (samen met Anderlecht) een beetje langer in de Europa League blijven, dan kunnen ze zich daar wat meer op gaan focussen. :P

Zeg dat wel. Europa blijft moeilijk voor de Belgische Clubs :( Anyway, de standen van de 16de (?) speeldag so far:

Germinal Beerschot 0-1 Anderlecht

Eupen 3-1 Kortrijk

AA Gent 4-4 Westerlo

Charleroi 1-3 Racing Genk

Lokeren 3-1 KV Mechelen

Lierse SK 1-2 STVV

Zulte Waregem 21/11 Standard

Club Brugge 21/11 Cercle Brugge

Edit: Het ziet er allesbehalve goed uit voor de topschutter, Jelle Vossen is waarschijnlijk voor een lange tijd out.

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Edit: Het ziet er allesbehalve goed uit voor de topschutter, Jelle Vossen is waarschijnlijk voor een lange tijd out.

Een zeer pijnlijke zaak voor hem, als je zo misschien je leidersplaats gaat verliezen in de topschuttersstand dan is dat een flinke dreun. :( Voor Genk is dit niet zo'n probleem, ze hebben nog genoeg andere jongens die het vooraan kunnen afmaken. Ogunjimi, Barda en misschien ook die nieuwe die in januari erbij komt.;)

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Een zeer pijnlijke zaak voor hem, als je zo misschien je leidersplaats gaat verliezen in de topschuttersstand dan is dat een flinke dreun. :( Voor Genk is dit niet zo'n probleem, ze hebben nog genoeg andere jongens die het vooraan kunnen afmaken. Ogunjimi, Barda en misschien ook die nieuwe die in januari erbij komt.;)

En zijn eerste plaats zal hij wel verliezen. De legamenten in de enkel zijn gescheurd, 4 tot 6 weken out.

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Standaard heeft met 2-0 verloren van Zulte-Waregen, en Club heeft verloren van Cercle met 0-1! De 'toppers' laten weer broodnodige punten liggen.

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Net toen ik dacht dat Gent het niet slechter kon doen.. wint Cercle van Club :D

Spijtig van de 4-4 maar het was echt wel Champagnevoetbal hoor!

Level 30 96%

Nog 484 XP voor level 31

Is champagnevoetbal een Belgische uitspraak, die ken ik nog niet namelijk :O

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Ja inderdaad. Komt van Anderlecht waar ze altijd spreken over champagnevoetbal. Is wel al een tijdje geleden dat ik nog eens champagnevoetbal gezien heb bij Anderlecht :P

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Ik hoop dat er bij Club eens wat champagnevoetbal te zien zal zijn. De resultaten zijn op dit moment veel te wisselvallig om te spreken van een topclub. Het lijkt net alsof Brugge afhankelijk is van één speler, Ronald Vargas. Als hij niet draait, draait de ploeg niet en omgekeerd. :(

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Ja inderdaad. Komt van Anderlecht waar ze altijd spreken over champagnevoetbal. Is wel al een tijdje geleden dat ik nog eens champagnevoetbal gezien heb bij Anderlecht :P

Dat zei frank vercauteren toen hij nog trainer was van Anderlecht :w Jacbos heeft het nooit over champagne voetbal.

En Gent, een 3-0 voorsprong weggeven :')

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.