Wii Line-up Topic 2011 Editie

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Wii Line-up Topic 2011 Editie

Greetings young forum wanderers en welkom in het Wii line-up topic van 2011! Netzoals de 2010 uitgave gaan we het weer gezellig hebben over de Wii games die we dit jaar kunnen verwachten. Hopelijk kan ik er weer een overzichtelijk geheel van maken, zodat iedereen blij kan zijn en duidelijk weet wat hij of zij kan spelen op de leuke witte console.

Hoe staan aankomende titels vermeld?

1: Titelnaam

2: Screenshot

3: Korte samenvatting over de game

4: Trailer van de game, met genoeg beelden om een indruk te krijgen

5: Algemene informatie, waaronder genre, release datum, ontwikkelaar en uitgever

Zoals je hierboven kunt lezen, dit zijn de algemene onderdelen voor een titel die verwacht wordt dit jaar. Aangezien alles met een nummer is aan gegeven en uitgelegd waar alles precies voor dient, lijkt het me niet meer dan logisch dat ik hier verder een uitleg aan moet geven.

Hoe staan uitgekomen titels vermeld?

Een simpele opzet: zien jullie de afbeelding met de game erop? Wanneer jullie daarop klikken worden jullie door verwezen naar de Insidegamer pagina. Daar kun je allerlei algemene informatie vinden over de titel, artikelen, recencies en meer. Maar, wanneer jullie op de Metacritic afbeelding klikken, worden jullie door verwezen naar de Metacritic pagina. Daar kun je verscheidene recensies lezen van meerdere media: van IGN en 1UP, tot EDGE en GamesTM. Om zo je mogelijke aankoop zorgvuldig te analyseren.

Ik mis iets, wat nu?

Mis je wat? Zeg maar gerust en dan voeg ik het toe aan de OP.

Zijn er nog regels?

Ach, we hebben het beleid? Voor de zekerheid, we willen geen:

- Trolls, als jullie Nintendo of iets anders niet leuk vinden; prima, maar niet hier.

- Geen gehuil over titels die niet zijn aangekondigd.

- Goede en onderbouwde argumenten. We houden daar zeker van.

- Wees lief voor elkaar

- Belangrijkste, have fun!

Uhh… die regels lijken me preventief

Klopt als een bus. Daarom zeg ik nu al meteen: iedereen die lilffvd heet of er een kloon account van is, is dan ook niet welkom hier. We willen de 2010 editie vrijhouden van argumenten die hoofdpijn veroorzaken. En anderen een hoge bloeddruk!

--------------------------------------------------------------------------------

The Legend of Zelda Skyward Sword

Het nieuwe avontuur van Link, waarin we achter de origine gaan komen van het legendarische Master Sword. Ook de eerste echte grote titel van Nintendo die de Motion Plus gaat gebruiken. Reken overigens op een release aan het einde van 2011.

Genre: Adventure/Action

Release: 2011

Ontwikkelaar: Nintendo EAD

Publisher: Nintendo

Kirby’s Epic Yarn

Wat kan er nu episch zijn aan Kirby? Oh wacht die stijl... awesome! Kirby komt nu eindelijk weer terug in een nieuw avontuur waarin draadjes, knoopjes en ritsjes een grote rol spelen. Hij kan net zoals altijd weer bepaalde vormen aannemen, kan omgevingen beinvloeden en meer.

Genre: platform

Release: 25 februari 2011

Ontwikkelaar: Feel Good

Mario’s Sport Mix

Maak je gereed om met de Mario bende en wat Square-Enix maatjes over de top sportwedstrijden te spelen. Onder andere basketbal, volleybal, trefbal en hockey komen aan bod.

Genre: Sport

Release: 28 januari 2011

Ontwikkelaar: Square-Enix

Driver San Francisco

Tanner keert terug. Maar is de serie nog relevant? De Wii versie verschilt van de andere games.

Genre: Action/race

Ontwikkelaar: Reflections

Publisher: Ubisoft

De Blob 2

Ook de Blob mag weer uitrukken, aangezien Comerade Black en zijn Inkies terug zijn om alle kleur uit Prisma City te halen. Om dit tegen te gaan mag hij weer alles volkliederen met kleur onder begeleiding van funky muziek.

Genre: Platform

Release: maart 2011

Ontwikkelaar: Blue Tongue

Publisher: THQ

Lego Star Wars III: The Clone Wars

Net nu je dacht dat Lego Star Wars echt voorbij is, gaat Traveler’s Tales een game ontwikkelen over de populaire animatie serie The Clone Wars.

Genre: Platform/adventure

Release: Q1 2011

Ontwikkelaar: Traveler’s Tales

Publisher: Lucas Arts/Activision

Lego Pirates of the Carribean

Alweer een nieuwe Lego game en nu mag Captain Jack Sparrow er aan geloven. Kan Sparrow nog vreemder worden door toedoen van de Lego treatment? Het is in ieder geval zeer waarschijnlijk. Alle drie de Pirate films worden behandeld.

Genre: Platform/adventure

Ontwikkelaar: Traveler’s Tales

Publisher: Disney Interactive

Conduit 2

Het tweede avontuur van geheim agent Ford.

Genre: shooter

Release: februari 2011

Ontwikkelaar: High Voltage Games

Publisher: Sega

Niet bekend/2011:

- Xenoblade

- The Last Story

- Rhythm Heaven Wii

- Fatal Frame 2 Remake

- Dragon Quest X

Level 77 98%

But I want to play NOW!!!

Dat kan! Hier een overzichtje van games die de moeite waard zijn op de Wii:

Wii 2006

Wii 2007

Wii 2008

Wii 2009

In 2009 hadden we voor het eerst deze bizar grote thread, Dus hier een link naar het betreffende topic. Voor de luie mensen onder ons, heb ik even 2009 op een rijtje gezet:

THE GOOD

New Play Control!-Reeks

Wii 2010

Om ze toch even te noemen

Level 77 98%

Zal de 2010 lijst binnenkort toevoegen btw. Op aanvraag van Siebe, maar zoals je ziet Siebe... bare bones

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Wii is een geweldige console als je die games zo allemaal bij elkaar ziet!

2010 games die ik ga kopen:

The Legend of Zelda Skyward Sword

Lego Pirates of the Carribean

Rhythm Heaven Wii

Dragon Quest X

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Hulde voor de moeite die je er weer in hebt gestoken Sadist. _O_

Oh, en:

Voor de zekerheid, we willen geen: - Goede en onderbouwde argumenten. We houden daar zeker van.

- Wees lief voor elkaar

- Belangrijkste, have fun!

Wait, what? :'D ;)

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

- Xenoblade

- The Last Story

_O_

...en ik wil godverdulleme nu wel eens een nieuwe Zelda trailer!

Blaas me weg, Nintendo!

*gaat weer verder Spirit Tracks herspelen*

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Hulde voor awesome topic! _O_

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

HE??? Er komt een De Blob 2??? Waarom wist ik dat niet??? :lol:

Awesome game is zo super awesome! _O_ _O_

Level 41 95%

Nog 1264 XP voor level 42

Al koop ik nog maar zelden Wii games, het jaarlijkse titanenwerk van Sadist blijft bewonderenswaardig. Erg mooi gestructureerd topic, je zou haast denken dat je in dienst van Nintendo werkt. Mooi promotiemateriaal.

Aan originele games lijkt er geen gebrek op de Wii, Kirby lijkt er op dat vlak bovenuit te steken.

Level 77 98%

Zo 2010 lijst toegevoegd, not bad ey?

Ennuh de Beul, ik zie het als een compliment. :P Ik wil gewoon graag voor mezelf een leuk overzicht, dat is handig.

Level 31 93%

Nog 917 XP voor level 32

Bedankt Sadist :D Inderdaad een stuk minder als je het vergelijkt met 2010 en 2009 maar ik denk dat het zeker nog nuttig kan zijn en er zit echt nog wel wat leuk spul tussen ^_^

Ik mis er nog twee voor niet bekend/2011: Rune Factory Oceans en The Grinder omdat het nog niet zeker is wat er met deze titels gaat gebeuren :) Voor de rest is hij helemaal af.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Uitstekend vormgegeven topic alweer van goede kwaliteit geleverd, altijd mooi om het zo te zien.

I look forward to the 3DS launch topic, keeper of the madness.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Props voor je OP!

Maar wat is het vreselijk triest dat de marktleider maar zo weinig goeie games krijgt :(. En dan ook voornamelijk afkomstig van Nintendo zelf.

Was er naast Fling Smash trouwens niet nog een soortgelijke Wii titel door Nintendo aangekondigd op de E3?

En we hebben dat hele U-Draw gebeuren nog. Of schaar je dat onder shovelware? ;)

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Hoog tijd dat ze dan aan de VC/Wiiware gaan werken :P

Level 36 94%

Nog 1185 XP voor level 37

Echt fantastische lay-out, heerlijk gestructureerd! :D

Voor volgend jaar toch al een aantal leuke titels aangekondigd, zelda en mario sports mix spreken me aan. Het is nu natuurlijk nog veel te weinig, hopelijk komt er verandering in.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

_O_ voor de OP. ****ing awesome!

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

HE??? Er komt een De Blob 2??? Waarom wist ik dat niet??? :lol:

Komt ook op de Ps3 en 360.

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Die is zo ongelovelijk flauw :lol:

Level 14 88%

Nog 333 XP voor level 15

hading nu weet ik eindelijk welken titels mijn geld wel waar zijn :D

Level 6 79%

Nog 118 XP voor level 7

zelda ga cker kope,,

Conduit wss ook, maar zit nog te twijfele aan metroid tilogy, monster hunter tri of xenoblade chronicles ;s

line up is niet echt groots dit jaar :(

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.