New Super Mario Bros. 2

Level 25 96%

Nog 301 XP voor level 26

New Super Mario Bros. 2

Genre: 2D Platformer

Aantal spelers: ?

Ontwikkelaar: Nintendo EAD?

Uitgever: Nintendo

Release dates:

:jap: Japan: T.B.A. April 2012 ~ March 2013

:usa: US: T.B.A. April 2012 ~ March 2013

:eur: Europe: T.B.A. April 2012 ~ March 2013

Het verhaal

Zal Peach eindelijk eens NIET ontvoerd worden? En zo wel, zal Bowser er weer achter zitten? Time will tell!

Gameplay

Dit zal hoogstwaarschijnlijk weer de oude bekende Super Mario Bros. platformformule worden, maar dit is zeker geen slecht iets.

Nieuws

Nieuws | 2 februari 2011 - Nintendo's Shigeru Miyamoto is bezig met een nieuwe Super Mario Bros.-titel voor de Nintendo 3DS. Dat zegt hij in een interview op Wii.com.

"Ik ben nu bezig met een nieuwe Super Mario Bros.-game voor de 3DS", zegt Mario-bedenker Miyamoto in de maandelijkse rubriek Iwata Asks. "Ik wil iedereen zo snel mogelijk laten zien hoe Super Mario Bros. voor de 3DS gaat worden." Verdere details over deze titel ontbreken.

De Super Mario-franchise is inmiddels 25 jaar oud en de games zijn nog altijd populair. Uit cijfers die vorige week gelekt zijn, blijkt dat er van New Super Mario Bros. voor de Nintendo DS wereldwijd 3,73 miljoen exemplaren zijn verkocht in de laatste drie maanden van 2010. In totaal is het spel, dat in 2006 werd uitgebracht, 26,21 miljoen keer verkocht.

Aangezien deze game nu zo goed als zeker is aangekondigd, dacht ik dat een topic wel aangemaakt kan worden. (Maar goed, wie twijfelde überhaubt dat dit spel zou komen? :P)

Hoe zal deze game worden? Aangezien het over een Super Mario Bros. titel gaat zal dit zeer waarschijnlijk een 2D platformer worden, maar wie weet krijgen we nu een 3D Mario game voor 2 (of meer) spelers.

Ik heb persoonlijk wel weer zin in een nieuwe SMB titel. Wordt geüpdate zodra er meer info beschikbaar is!

Level 25 96%

Nog 363 XP voor level 26

De belangrijkste zin waar ik nieuwsgierig naar ben :

” It’s important to always use the most advanced technology for Mario in order to create something no one has ever seen before.”

Verder:

Voor alle duidelijkheid post ik het hier ook maar.

Er komt een 2d en een 3d versie uit

source

http://nintendo3dsblog.com/miy...ntendo-3ds

of

http://www.1up.com/news/shigeru-miyamot ... asts-2d-3d

Normaal zou de 2d mario game een remake zijn van super mario world.

In het verleden heeft hij nooit de kans gehad om super mario world volledig af te ronden. Maar aangezien de laatste informatie kan het heel goed zijn dat dit een volledig nieuwe 2d mario game wordt

(naast de mario galaxy 3DS)

Level %

Nog XP voor level

Ik hoop echt op een Super Mario Galaxy 1/2 combinatie poort.

Level 50 98%

Nog 803 XP voor level 51

Ik hoop op New Super Mario World, met voor het eerst in eeuwen weer een toffe wereldkaart vol geheimen.

Level 31 93%

Nog 917 XP voor level 32

Totaal niet onverwacht maar ik had gehoopt op een Mario met een vrije spelwereld :( Dit is leuk maar ik heb liever iets in de trant van Super Mario 64 DS.

Level 70 98%

Nog 1375 XP voor level 71

Ik hoop op New Super Mario World, met voor het eerst in eeuwen weer een toffe wereldkaart vol geheimen.

Ja, maar dan niet een Mario Party achtige wereld zoals in Galaxy 2..

Anyway: Verrassing!

Level 68 98%

Nog 1190 XP voor level 69

Ik ben benieuwd :).

Level 14 88%

Nog 337 XP voor level 15

Totaal niet onverwacht maar ik had gehoopt op een Mario met een vrije spelwereld :( Dit is leuk maar ik heb liever iets in de trant van Super Mario 64 DS.

heb ik ook ckr zin in en wie had het inderdaad nie tverwacht dat dit uit zou komen? :P

Level 12 88%

Nog 237 XP voor level 13

IK hoop op een 2.5 D Mario. Beetje zoals Klonoa, met verschillende diepte niveaus in de levels en veranderende camera standpunten.

Dat lijkt me heel verfrissend.

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

IK hoop op een 2.5 D Mario. Beetje zoals Klonoa, met verschillende diepte niveaus in de levels en veranderende camera standpunten.

Omg, nu wil ik een nieuwe Klonoa. :D

Level 50 98%

Nog 803 XP voor level 51

Ja, maar dan niet een Mario Party achtige wereld zoals in Galaxy 2..

Anyway: Verrassing!

Daarom zeg ik ook voor het eerst in eeuwen ;)

Moderator
Level 65 99%

Nog 41 XP voor level 66

Agree. Dan zou het een must-have zijn !

Level 28 94%

Nog 663 XP voor level 29

Miyamoto Reveals More On Mario 3DS

Combination of Galaxy and Mario 64; raccoon suit confirmed; “coming this year.”

Shigeru Miyamoto has described the upcoming Super Mario 3DS as a cross between Super Mario Galaxy and Super Mario 64, and said that the eagerly anticipated title will be out this year.

Speaking in London today, Miyamoto told us: “It’s a combination of Super Mario Galaxy and Super Mario on N64. It won’t convey the message if I talk to you today, but if you play it at E3 that will give you more understanding of what I’m talking about.”

The man who created Mario also talked up the effect 3DS’s unique capabilities would have on gameplay, saying: “For example, the floors floating in space: in 2D it’s difficult to judge the distance, but in 3D it’s really easy.”

Most important of all was Miyamoto’s promise that the game is “completely original, and coming this year.”

Super Mario 3DS was announced by Nintendo president Satoru Iwata during his keynote address at GDC last month. All that was shown were four screenshots and a logo, with the eager-eyed spotting a tail attached to the letter O in Mario.

The tail also featured on the title screen of 1988 NES classic Super Mario Bros 3, prompting speculation that Super Mario 3DS would see the return of the much-loved raccoon suit.

“The tail you mentioned on the logo – it’s what you think it is,” Miyamoto said. “You probably know what’s going to happen using that character.”

Roll on E3, then. This year’s conference runs from June 7 to 9 at the Los Angeles Convention Center. Nintendo is yet to announce the date of its annual E3 press conference.

Playable @ e3! Ben benieuwd wat de pers ervan zal vinden en of het echt wat toe zal voegen. Heb zelf nooit moeite gehad om platform jumpen in 3D in te schatten, maar ken er genoeg die altijd mis springen :P

Level 3 90%

Nog 15 XP voor level 4

heb ik ook ckr zin in en wie had het inderdaad nie tverwacht dat dit uit zou komen? :P

sterker nog: super mario 3ds komt al deze jaar al uit :D

en dat geldt overigens ook voor mario kart 3ds enzo.

maar goed: ik heb zin in een super mario sunshine met galaxy gecombineert ^^D

Level 70 98%

Wasberen pak! _O_

Nintendo I love you. <3

Level 47 97%

Nog 982 XP voor level 48

Er zaten eigenlijk twee wasbeerpakken in Mario 3. De eerste kreeg je door een blaadje te pakken. Dat kreeg je oortjes en een staart. Later kreeg je een echt wasbeerpak (net als het kikkerpak en Hammer Bros pak) waarmee je ook nog in een standbeeld kon veranderen door naar beneden te drukken wanneer je stilstond. Ik denk dat het hier om de eerste gaat :) Zou de P-Wing ook terugkomen? :)

Level 18 98%

Nog 81 XP voor level 19

Had liever de cape of de wing cap gezien.

Level 47 97%

Nog 982 XP voor level 48

De cape vloog best wel kut vond ik. Soms ging je echt te hard met dat ding. En vervolgens het ravijn in, of snoeihard op je bek. Weet ook niet of dat wel lekker werkt in een 3D mario game. Die zijn vaak behoorlijk traag. Geen lange, diepe levels waar je lekker in kunt vliegen (helaas, want zo zie ik Mario wel het liefst).

Administrator
Level 40 99%

Nog 203 XP voor level 41

Een beetje oefening baarde wel kunst. Het was een mooie uitdaging om een zover mogelijk te komen met je cape.

Level 70 98%

Een beetje oefening baarde wel kunst. Het was een mooie uitdaging om een zover mogelijk te komen met je cape.

Dit

Die cape is mijn favoriete powerup uit de Mario games, op de voet gevolgd door het wasberen pak.

Level 50 98%

Nog 803 XP voor level 51

Er zaten eigenlijk twee wasbeerpakken in Mario 3. De eerste kreeg je door een blaadje te pakken. Dat kreeg je oortjes en een staart. Later kreeg je een echt wasbeerpak (net als het kikkerpak en Hammer Bros pak) waarmee je ook nog in een standbeeld kon veranderen door naar beneden te drukken wanneer je stilstond. Ik denk dat het hier om de eerste gaat :) Zou de P-Wing ook terugkomen? :)

Als de P-Wing terugkomt en te makkelijk te kijgen is dan krijg je een Mario game met een Kirby moeilijkheidsgraad. Vlieg over alles heen zonder hindernissen :P

Level 70 98%

Als de P-Wing terugkomt en te makkelijk te kijgen is dan krijg je een Mario game met een Kirby moeilijkheidsgraad. Vlieg over alles heen zonder hindernissen :P

Tadaa, de super guide optie is ook bekend.

Level 28 94%

Nog 663 XP voor level 29

Nu nog de little Goomba shoes

Ik had het spel al tig keer doorlopen, maar kwam pas vlak voor Super Mario World erachter dat je zelf in de Goomba Shoe kon zitten. Eén van de tofste kleine toevoegingen die ik in een spel heb meegemaakt. En nog zijn er gamers die zeggen dat Sonic beter was in die tijd. Gedoudafeer ;}

Level 50 98%

Nog 803 XP voor level 51

Oh dat had ik echt al de eerste keer dat ik de level speelde door :D

Nee iets wat ik pas jaren na release ontdekte was toen ik Mario World op de game boy advance herspeelde: de manier waarop je naar het level ''Soda Lake" komt via Butter Bridge.

De methode is even geniaal als tragisch. Loop in de afgrond, spring van je Yoshi af onder de goal door en zie het arme beestje in de afgrond storten... terwijl je richting de geheime uitgang loopt. Arme Yoshi.. :(

Level 27 96%

Nog 442 XP voor level 28

ff tussendoor, gaat dit topic over Super Mario 3DS, of over Super Mario Bros. 3DS.

Zijn naar mijn mening toch 2 verschillende games namelijk, en het nieuws over de tail gaat over Super Mario 3DS

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.