Battlefield 3

Level 32 96%

Nog 545 XP voor level 33

Battlefield 3

Battlefield 3 is an upcoming installment in the long-running Battlefield video game series and the direct sequel to Battlefield 2. It will feature the maximalist combined arms battles that made the series popular across single-player, co-operative and multiplayer modes. It will reintroduce several elements removed from the Bad Company games, including fighter jets, the prone position and (on PC only) 64-player battles (24 players on console). A new animation system will allow players to "drag fallen comrades into safety and mount weapons on almost any part of the terrain." The destructible environments of DICE's Frostbite engine will also be in use.

Locations:

Maps set in Paris, Tehran and New York have been confirmed. As a whole the game will cover urban streets, metropolitan downtown areas, and open landscapes suited to vehicle combat.

Beta:

On 30 July, 2010, EA announced that purchasers of the Limited Edition and Tier 1 Edition of Medal of Honor for the PC, Xbox 360 and PlayStation 3 will receive an invitation to the beta contingent on Beta availability within 1 year of Medal of Honor's release on 12 October.

Downloadable content:

A Limited Edition of the game will ship with a DLC pack called "Back to Karkand", to include four maps and several weapons and vehicles brought over from Battlefield 2. The pack will become available for general purchase one month after BF3's release.

Twitter:

Dev-team: Demize99

Dev-team: Locust9

Community Manager: zhtnt0

Studio Owner: l_twin

Handige links:

Destruction Masking in Frostbite 2 using Volume Distance Fields - link

Teaser trailer on YouTube HD - link

Official site - link

Covers:

Van de teaser:

More to come!

Moderator
Level 65 99%

Nog 41 XP voor level 66

"King of Shooters" is de subtitel ?! Daar zie ik ze igg wel voor aan bij EA.

Level 44 95%

Nog 1271 XP voor level 45

Dat is de titel die Mind hem geeft

:D

Level %

Nog XP voor level

Meh. Battlefield heeft zijn charme verloren vind ik.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Echt? Ik vind het juist een van de weinige moderne shooters waar ik naar uitkijk....

Level 39 95%

Nog 1112 XP voor level 40

De enige serie die komaf maakt met Killzone, Call Of Duty, Medal Of Honor en alle andere shooters. Battlefield is de World Of Warcraft van de MMOFPS.

Moderator
Level 37 96%

Nog 681 XP voor level 38

Je bent denk ik in de war met CoD

Level 15 98%

Nog 66 XP voor level 16

Grappenmaker, ga maar weer snel cod spelen, gelukkig heeft die zn charme nog niet verloren. Ahumm -_-'

Kijk erg uit naar bf3 lijkt me mooi om door zn grote stad te rijden met een tank.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Die player cap van 24 is wel nep. Ik weet wel dat Microsoft dat op legt (en dat trekt de ps3 versie mee) maar het schijnt dat DICE intern zonder problemen een 64 speler versie van BFBC2 draaiend kon krijgen.

Level 59 97%

Nog 1548 XP voor level 60

Ik houd niet van te grote playercounts. 24 is goed genoeg, perfect vind ik eigenlijk de Vietnam sized maps. Altijd actie.

Level 39 95%

Die player cap van 24 is wel nep. Ik weet wel dat Microsoft dat op legt (en dat trekt de ps3 versie mee) maar het schijnt dat DICE intern zonder problemen een 64 speler versie van BFBC2 draaiend kon krijgen.

De console versies krijgen 24, de pc-versie krijgt 64. ;) Dat komt omdat de Xbox 360 Frostbite én 64 spelers niet aan kan.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik hoop ook dat de consoles een volwaardige versie krijgen ipv een slap aftreksel zoals een BF2: Modern Combat verhield tot BF2.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

De console versies krijgen 24, de pc-versie krijgt 64. ;) Dat komt omdat de Xbox 360 Frostbite én 64 spelers niet aan kan.

Waar heb je dat vandaan?

Level 54 99%

Nog 330 XP voor level 55

Inderdaad, maar Rano is dan ook de grootste plaaggeest van dit forum.

Ik kan niet wachten op deze game, ik speel BC2 nog dagelijks, terwijl ook ik eigenlijk helemaal niet van shooters hou. Maar vooral het teamwork aspect laat dit spel de concurrentie voorbij streven naar mijn mening.

Level 19 90%

Nog 522 XP voor level 20

Vind het wel maar verdacht dat de cover zo lijkt op die van Bad Company 2. Hoop dat dat geen slecht voorteken is!

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik denk dat ik deze wel ga kopen. Heb erg veel plezier gehad met BF2 en nog veel meer met 1942

Level 39 95%

Waar heb je dat vandaan?

http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... -now.aspx##

As for fan favorite features, how does the return of jets, prone, and 64-player multiplayer (on PC) sound?

Level %

Nog XP voor level

True.. True.. CoD is het ook kwijt..

Maar Bad Company, mijn God.. Wat een kut game was dat. Maar goed, dat is ook geen 'echte' Battlefield.

Moderator
Level 37 96%

Nog 681 XP voor level 38

True.. True.. CoD is het ook kwijt..

Maar Bad Company, mijn God.. Wat een kut game was dat. Maar goed, dat is ook geen 'echte' Battlefield.

Fijn dat je jezelf al corrigeert. :)

Level %

Nog XP voor level

Deel 2 komt uit 2005 he? Het tijdperk voor Call of Duty. Ik vond Halo vroeger ook super lekker spelen. Tot Call of Duty er overheen blies. Ik ben bang dat Battlefield 2 erg verouderd aan zal voelen.

Level 59 97%

Nog 1548 XP voor level 60

Over Halo heb je gelijk, ik vond MW1 een soort revelatie en Halo trok ik daardoor in zijn geheel niet meer. Ik kon niet meer zonder Run, Ironsights etc. Halo was traag, en met super health etc. Vage melee ook.

Bad Company 2 speelt echt als een tiet hoor. Ik ben er pas laat mee begonnen, omdat ik die grote maps en voertuigen niet trek, maar BC2 is extreem gebalanceerd. Ik heb eigenlijk nog nooit een FPS gespeeld waarin ik me zo weinig irriteer als in BC2. Er valt op veel manieren wel te scoren.

In BC2, ook al zit je niet eens in een squad, is de actie nooit heel ver weg.

BC2 vind ik tegenwoordig de beste multiplayer FPS van deze generatie. Al moet ik zeggen dat Killzone 3 Operations daar heel dicht bij in de buurt lijkt te gaan komen.

Level 32 96%

Nog 495 XP voor level 33

Ik vind BC 1 & 2 wel volwaardige BF's hoor. En die "subtitel past er ook uitstekend bij.

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Maps set in Paris, Tehran and New York have been confirmed. Vet, dat wil ik wel meer zien vechten in bekende steden. Lijkt me erg tof worden! :D

Level %

Nog XP voor level

BC2 vind ik tegenwoordig de beste multiplayer FPS van deze generatie. Al moet ik zeggen dat Killzone 3 Operations daar heel dicht bij in de buurt lijkt te gaan komen.

Deze opmerking baart mij zorgen. Want Killzone vind ik zowat nog onspeelbaarder dan Halo.

Level 15 98%

Nog 66 XP voor level 16

Dat komt omdat jij onrealistische shooters als COD gewent bent die zo snel gaat, omdat een game wat sloomer, realistischer, meer recoil en de wapens zwaar aanvoelen is een game niet direct onspeelbaar. Je kunt beter zeggen dat jijzelf er dan niks van kunt.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.