Ik heb de laatste tijd wat meer problemen met knifen, hebben jullie dat ook? Dan sta ik vlak achter iemand, druk ik op R2 en dan houdt mijn personage alleen het mes een beetje voor zich uit. Het is niet eens alsof ik de R2 knop lang ingedrukt hou zodat ik er mijn main weapon van maak, ik druk er heel zachtjes op. Vroeger was de knife ook niet perfect maar nu heb ik er echt vaak last van.
Ik ben nu trouwens helemaal van de 500% games, zowel Rush als Conquest. Good times, good times.
Ik speelde eerst heel veel COD en daar gaat het om de kills en ik denk dat ik eerst nog dat gevoel had bij BF, maar het ging gister ook wel erg makkelijk met de tegenstanders!
Mijn eerste MVP had ik bij 2600 punten, dat is nu niet meer mogelijk. K/d scheelt mij niet erg veel, zolang het maar boven 1,0 is. Gister was er iemand op bezoek die het k/d het belangrijkst vond, dat vindt mijn broertje ook. Sinds ik MW2 heb aangeschaft speelt hij dat, en bijna geen BF3 meer.
Diet gaat nog wel stijgen, je bent nog niet erg lang bezig met de game. Hier is het 365, maar dat had hoger kunnen zijn als mijn broertje niet had meegespeeld. Mijn doel is om de 400 te halen, dat gaat vast wel lukken.
Ach ja, iedereen speelt zijn eigen game. Die score per minuut is wel aardig, maar iedereen doet gewoon zijn eigen ding die het team meehelpt. Birdy focust zich meer op de objectives, ik ook maar dan niet echt mijn primaire doel als ik speel.
Ik focus mij ook vooral op de objectives, maar als er punten zijn te halen pak ik die zeker mee. Bij rush is dat voor mij wat minder, omdat ik aan die modus maar niet kan wennen.
Nu er mogelijkheden zijn om big ass potjes conquest te spelen krijg ik steeds minder zin om Rush te spelen terwijl dat mijn favoriete mode was in BFBC2.
Ik focus mij ook vooral op de objectives, maar als er punten zijn te halen pak ik die zeker mee. Bij rush is dat voor mij wat minder, omdat ik aan die modus maar niet kan wennen.
In rush kan je je team enorm geholpen hebben, maar er toch amper punten voor gekregen hebben. In het begin vond ik dat enorm kut omdat me spm daardoor daalde, maar daar ben ik nu wel alweer aangewend. In rush moet je veel rustiger spelen en goed nadenken voor je wat doet. In conquest ren ik gewoon van vlag naar vlag.
In het begin van de IG-server verloren we (toen ik speelde dan toch) zowat alle potjes rush, maar nu winnen we alles. En als je wint is het zoveel leuker Het is eigenlijk echt wel een vette modus, helaas slecht voor mijn stats, maar dat haal ik makkelijk in door een tandje bij te steken in conquest xd
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.