Battlefield 3

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Probeer de bergen op firestorm af te gaan op campers

Level 12 96%

Nog 76 XP voor level 13

Probeer de bergen op firestorm af te gaan op campers

Op 24 players servers kan je lang zoeken hoor naar een sniper op zo'n berg :P

Level 22 97%

Nog 217 XP voor level 23

Op PC kan je moeilijk dat ben benzine station of wat het ook is innemen zonder beschoten te worden door snipers op die berg.

Dat betekent dus meestal óf zelf een sniper bij je hebben óf gewoon goed dekking zoeken. Ik heb ook wel eens gezien dat een aantal teamleden de berg met een heli onder vuur namen terwijl wij dat punt innamen.

Level 7 89%

Nog 78 XP voor level 8

Zijn jullie al ver met de nieuwe assignments?
Moet nog 1 jet/heli opblazen met een at-launcher
Dan met engelengeduld een 350 headshot uitdelen met de L96

Om vervolgens de restjes bij elkaar te knallen voor die 2 nieuwe blitse pakkies

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Nou even kijken, de Assignments waar ik de F2000 voor moet gebruiken ga ik NOOIT doen (dus ook geen medic / jack of all dogtag

Unlockte gisteren de sniper variant

En voor de rest boeien de camo's me weinig

Level 12 96%

Nog 76 XP voor level 13

Nou even kijken, de Assignments waar ik de F2000 voor moet gebruiken ga ik NOOIT doen (dus ook geen medic / jack of all dogtag

Unlockte gisteren de sniper variant

En voor de rest boeien de camo's me weinig

Je kan toch ook gewoon een ander wapen naar de 1337 kills doen?

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

NEVER!!!!!!!!!!

Dan wil ik alsnog 2 of 3 wapens met 1337, ik ga niet al mn harde werk verpesten :p

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Hmm als ik bij elk wapen minimaal 500 kills wil hebben heb ik nog maar 15807 kills te gaan

Dat is dus 50% van het aantal kills dat ik nu heb...

Kut xD

Level 12 96%

Nog 76 XP voor level 13

Ach, er kan vast wel nog een 250-tal uur bij :P

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Achja heb ik tenminste iets te doen he

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

En niet te vergeten dat ik de moeilijke wapens natuurlijk iets later doe

Een AUG is makkelijker om kills mee te krijgen dan de SVD (dragonov/russishe semi auto sniper)

Level 19 91%

Nog 461 XP voor level 20

Als ik door de goede wapens heen ben stop ik ermee, ik ga niet mezelf kwellen voor een dogtag. Het is wel leuk om steeds met andere wapens te spelen, nu speel ik met de L85A2, best lekker Assaultwapen voor de grotere afstanden. Met een heavy barrel en een foregrip is hij nog goed te controleren ook.

Ik heb totaal geen zin meer in de assignment met de Scar-H, wat is dat toch een vreselijk kutwapen. :@ Veel te vaak doodgegaan door de lage firerate en het aantal kogels in het magazijn. Nog 51 kills, en dan raak ik hem nooit meer aan. De kills met de AT-launcher moet ik gewoon geduld voor hebben, gisteren had ik er toevallig één doordat een helikopter boven een vlag stil bleef hangen.

Eerdergisteren kwam ik ineens in de thirth person view van een squadmate terecht. Ik was gewoon aan het lopen op grand bazaar en toen werd mijn beeld even zwart waarna ik hem kon volgen. Mijn eigen poppetje kon ik nog wel besturen, maar op de minimap is het niet goed te zien waar je loopt. Schieten was onmogelijk, want hij schoot recht de lucht in.

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Geen idee wat het probleem is tussen jou en de scar? Ik vond het een makkelijke mastery toendietijd (heel wat patches terug tho)

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Op welke afstand gebruik jij het?

in CQ zuigt ie (lage RoF) het is een echte mid/lange afstands wapen :p

Level 19 91%

Nog 461 XP voor level 20

Eigenlijk alles, want ik kom overal mensen tegen. CQ verlies ik inderdaad vaak. Ik gooi er maar eens een heavy barrel op, dat vergroot de range nog wat.

Level 12 96%

Nog 76 XP voor level 13

Gewoon in korte burst firen en je joystick lichtjes recht naar onder houden.

Kheb er ook nog maar een paar kills mee, kzal straks dat ff fixen op kharg island tdm :P

Level 55 96%

Nog 2001 XP voor level 56

Je moet headshots maken tot je in totaal 350 meter aan headshots hebt gemaakt met de L96. ;)

Level 2 38%

Nog 48 XP voor level 3

Wie kan mij helpen?

Als ik in een tankt rijdt en ik kijk naar links of rechts, schiet het beeld automatisch terug naar voren (zoals het is als je in een Jeep rijdt), hetzelfde geld voor de gunner in een chopper. Ik heb niets aan de controller instellingen veranderd, heb zelfs alles gereset. Is dit een Bug?

Level 19 91%

Nog 461 XP voor level 20

Dat hoort niet zo, het beeld zou moeten blijven staan als je de stick loslaat. Reset de controls voor de zekerheid, of kijk of het allemaal goed staat. Anders zou het een bug kunnen zijn.

@Calamity: :mex: Zeer chill, wist ik ook nog niet.

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Je moet headshots maken tot je in totaal 350 meter aan headshots hebt gemaakt met de L96. ;)

Ooh het telt bij elkaar op?

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Eigenlijk alles, want ik kom overal mensen tegen. CQ verlies ik inderdaad vaak. Ik gooi er maar eens een heavy barrel op, dat vergroot de range nog wat.

Probeer eens TDM canals, aan de waterkant (bij de kraan) staat een oplegger waarbij je perfect zicht hebt op de containers, probeer daar eens zitten te campen, je hebt cover van 2 kanten (links en voor je) waardoor je iedereen in je zicht makkelijk kan neermaaien

Level 55 96%

Nog 2001 XP voor level 56

Ja, DICE legt hun eisen wat slecht uit. "Destroy an enemy vehicle with the blowtorch" betekent bijv. ook gewoon een mortar of t-ugs/spawn becon vernietigen. ^^D

Kijk maar bij je assignments als je al een headshot met de L96 hebt gemaakt, dan is het balkje al iets gevuld.

Level 7 89%

Nog 78 XP voor level 8

Zag dat ik op de vorige pagina er flink naast zat qua kills (1400)
Was een nulletje vergeten (10939), wat is hier het gemiddelde qau kills?

Edit:

@ Calamity

Aha, goed dat je het zegt
Ga ik die vandaag maar eens vrijspelen

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Ja, DICE legt hun eisen wat slecht uit. "Destroy an enemy vehicle with the blowtorch" betekent bijv. ook gewoon een mortar of t-ugs/spawn becon vernietigen. ^^D

Kijk maar bij je assignments als je al een headshot met de L96 hebt gemaakt, dan is het balkje al iets gevuld.

Haha okey dan :p. ik ging al helemaal een tank achtervolgen (wel effectiever dan een RPG)

Tsjah ik heb alle premium content uitezet via battlelog+ :p (stinkende reclames)

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

Zag dat ik op de vorige pagina er flink naast zat qua kills (1400)

Was een nulletje vergeten (10939), wat is hier het gemiddelde qau kills?

Edit:

@ Calamity

Aha, goed dat je het zegt

Ga ik die vandaag maar eens vrijspelen

Ik heb nu 31 170 kills met 17.9% accuracy

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.