Op PC kan je moeilijk dat ben benzine station of wat het ook is innemen zonder beschoten te worden door snipers op die berg.
Dat betekent dus meestal óf zelf een sniper bij je hebben óf gewoon goed dekking zoeken. Ik heb ook wel eens gezien dat een aantal teamleden de berg met een heli onder vuur namen terwijl wij dat punt innamen.
Zijn jullie al ver met de nieuwe assignments? Moet nog 1 jet/heli opblazen met een at-launcher Dan met engelengeduld een 350 headshot uitdelen met de L96
Om vervolgens de restjes bij elkaar te knallen voor die 2 nieuwe blitse pakkies
Als ik door de goede wapens heen ben stop ik ermee, ik ga niet mezelf kwellen voor een dogtag. Het is wel leuk om steeds met andere wapens te spelen, nu speel ik met de L85A2, best lekker Assaultwapen voor de grotere afstanden. Met een heavy barrel en een foregrip is hij nog goed te controleren ook.
Eerdergisteren kwam ik ineens in de thirth person view van een squadmate terecht. Ik was gewoon aan het lopen op grand bazaar en toen werd mijn beeld even zwart waarna ik hem kon volgen. Mijn eigen poppetje kon ik nog wel besturen, maar op de minimap is het niet goed te zien waar je loopt. Schieten was onmogelijk, want hij schoot recht de lucht in.
Eigenlijk alles, want ik kom overal mensen tegen. CQ verlies ik inderdaad vaak. Ik gooi er maar eens een heavy barrel op, dat vergroot de range nog wat.
Als ik in een tankt rijdt en ik kijk naar links of rechts, schiet het beeld automatisch terug naar voren (zoals het is als je in een Jeep rijdt), hetzelfde geld voor de gunner in een chopper. Ik heb niets aan de controller instellingen veranderd, heb zelfs alles gereset. Is dit een Bug?
Dat hoort niet zo, het beeld zou moeten blijven staan als je de stick loslaat. Reset de controls voor de zekerheid, of kijk of het allemaal goed staat. Anders zou het een bug kunnen zijn.
Eigenlijk alles, want ik kom overal mensen tegen. CQ verlies ik inderdaad vaak. Ik gooi er maar eens een heavy barrel op, dat vergroot de range nog wat.
Probeer eens TDM canals, aan de waterkant (bij de kraan) staat een oplegger waarbij je perfect zicht hebt op de containers, probeer daar eens zitten te campen, je hebt cover van 2 kanten (links en voor je) waardoor je iedereen in je zicht makkelijk kan neermaaien
Dan met engelengeduld een 350 headshot uitdelen met de L96
Je moet headshots maken tot je in totaal 350 meter aan headshots hebt gemaakt met de L96.
Ooh het telt bij elkaar op?
Ja, DICE legt hun eisen wat slecht uit. "Destroy an enemy vehicle with the blowtorch" betekent bijv. ook gewoon een mortar of t-ugs/spawn becon vernietigen.
Kijk maar bij je assignments als je al een headshot met de L96 hebt gemaakt, dan is het balkje al iets gevuld.
Dan met engelengeduld een 350 headshot uitdelen met de L96
Je moet headshots maken tot je in totaal 350 meter aan headshots hebt gemaakt met de L96.
Ooh het telt bij elkaar op?
Ja, DICE legt hun eisen wat slecht uit. "Destroy an enemy vehicle with the blowtorch" betekent bijv. ook gewoon een mortar of t-ugs/spawn becon vernietigen.
Kijk maar bij je assignments als je al een headshot met de L96 hebt gemaakt, dan is het balkje al iets gevuld.
Haha okey dan :p. ik ging al helemaal een tank achtervolgen (wel effectiever dan een RPG)
Tsjah ik heb alle premium content uitezet via battlelog+ :p (stinkende reclames)