Die m26 is nu echt buggy as hell. Ik heb over de laatste paar dagen echt ontzettend veel gasten gezien die gebruik maken van de m26 + heavy barrel glitch. Echt vervelend.
Ik twijfel nog steeds of ik Premium moet halen. Je krijgt de volgende dingen:
- DLC Back To Karkand, Close Quarters, Armored Kill, Aftermath, End Game waarvan Back To Karkand en Close Quarters uit zijn EN 2 weken eerder toegang
- 20 nieuwe wapens
- Meer assignments
- Skins voor wapens en meer persoonlijkheid voor je speler
- Meer dog tags
- Statistieken reset feature
- Strategy guides
- Evenementen zoals Double XP weekend
en nog meer gevolgd...
€50. Ik ga ervan uit dat dit goedkoper is, maar ik weet niet of EA/DICE zal blijven updaten met nieuwe features. Ze beloven namelijk veel, maar komen met weinig .
Ik heb BF3 zowel voor PC als PS3 en het verschil hierin is ongelooflijk. Op de PS3 sta ik altijd bovenaan en heb ik MVP, ik heb een KD van 1.7 ofzoiets. Maar op de PC wordt ik echt afgeslacht, pff ik bak hier echt niks van.
Wat is battlelog toch een grote rotzooi. Heb een nieuwe PC dus laat ik dan maar eens BF3 gaan spelen. Maar telkens als ik een server wil joinen krijg ik de melding dat de game in de achtergrond draait. Sluit ik BF3.exe in processen, dan zegt hij dat hij niet kan communieren met de game... (hoe zal het toch komen :') )
Maar Dice moet het natuurlijk weer anders doen dan de rest :') Doe gewoon een ingame server browser...
Ik twijfel nog steeds of ik Premium moet halen. Je krijgt de volgende dingen:
- DLC Back To Karkand, Close Quarters, Armored Kill, Aftermath, End Game waarvan Back To Karkand en Close Quarters uit zijn EN 2 weken eerder toegang
- 20 nieuwe wapens
- Meer assignments
- Skins voor wapens en meer persoonlijkheid voor je speler
- Meer dog tags
- Statistieken reset feature
- Strategy guides
- Evenementen zoals Double XP weekend
en nog meer gevolgd...
€50. Ik ga ervan uit dat dit goedkoper is, maar ik weet niet of EA/DICE zal blijven updaten met nieuwe features. Ze beloven namelijk veel, maar komen met weinig .
Wat denken jullie?
Simpel speel je de game nog vaak genoeg? Wil je andere uitbreidingen ook hebben?
Ga er van uit de meeste packs rond de 15euro per stuk kosten. Dat zijn dus 4 packs met de prijs van 60euro. Je bent met premium al een tientje goedkoper uit en heb je nog alle andere voordelen.
ik heb een AMD Athlon II X2 250 Processor met 3 GHz
ik weet dat dit volgens ''can you run it'' genoeg is voor de minimum requirements maar is 3 GHz goed genoeg om BF3 zelfs op de hoogste settings nog op een redelijk stabiel FPS hoogte (dat ie ten minste boven de 30 blijft)?