[TV] Community

Level 55 98%

Nog 776 XP voor level 56

Nog geen topic van?!

Community draait in het begin om Jeff Winger, een egocentrische man van begin 30 die weer terug naar school moet. Hij was advocaat tot men er achterkwam dat zijn diploma is behaald in Colombia en niet Columbia University. De serie begint dan ook als hij aankomt op Greendale Community College in Greendale. Zijn doel is zo snel mogelijk zijn diploma te halen zonder gedoe, maar dit gaat al snel verkeerd als hij in een studiegroep Spaans verzeild raakt.

Jeff Winger (Joel McHale)

Jeff verdiende zijn brood als advocaat, tot zijn diploma ongeldig werd verklaard. Hierdoor moet hij noodgedwongen terug naar school, en wel naar Greendale Community College, waar hij Britta Perry ontmoet, een knappe mede-student waar hij gelijk iets voor voelt. Om indruk te maken op haar richt hij een studieclub Spaans op, iets dat hij misschien beter niet had kunnen doen.

Britta Perry (Gillian Jacobs)

Om "indruk te maken op Radiohead", verliet Britta haar middelbare school en begon een leven van vandalisme in een straatbende. Nadat ze de groep uitgezet werd wegens ruimtegebrek heeft ze verschillende baantjes op zich genomen totdat ze ineens besloot iets met haar leven te doen, aldus haar participatie aan Greendale Community College.

Abed Nadir (Danny Pudi)

Abed is een pop-culture nerd met autistische trekjes en wil graag filmregisseur worden. Hoewel het er misschien niet op lijkt is Abed zeer in trek bij de dames.

Troy Barnes (Donald Glover)

Een zeer getalenteerd atleet wat vooral terug te zien is als hij American football speelt. Hij kan het uitstekend vinden met Abed, mede door hun gezamenlijke gevoel voor humor.

Annie Edison (Alison Brie)

Na een verslaving aan adderall moest Annie haar middelbare school verlaten en was ze haar studiebeurs kwijt. Een uiterst serieuze maar blijmoedige leerling en al sinds de middelbare school verliefd op Troy.

Shirley Bennett (Yvette Nicole Brown)

Shirley is pas gescheiden en woont samen met haar twee kinderen. Ze is een studie aan Greendale Community College begonnen om zo haar brownies te kunnen marketen.

Benjamin Chang (Ken Jeong)

De Spaans leraar van de groep, een rol waarin hij maar al te vaak wat doordraait. Enorm theatraal en door weinig geliefd, maar dat laatste is wederzijds voor señor Chang.

Pierce Hawthorne (Chevy Chase)

Zeer waarschijnlijk de oudste student aan Greendale Community College, Pierce kruipt maar al te graag achter het keyboard. Hij zit vol botte en directe opmerkingen, iets dat hem niet altijd in dank wordt afgenomen.

--------------------------------------------------

Wikipedia (Engels)

Wikipedia (Nederlands)

IMDB pagina

NBC pagina

Level 57 96%

Nog 1818 XP voor level 58

Wat? Nog steeds geen topic hiervan? Schande, want het is echt een awesome serie! Vooral Abed, Pierce en Chang stelen de show, wat een helden _O- Ook die credits-stukjes met Abed en Troy zijn telkens genieten.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Geniale serie! Mooie openingspost ook, hulde _O_ Ik ben zelf nu bij aflevering 13 van seizoen 1.

Level 36 97%

Nog 586 XP voor level 37

Geweldige serie _0_ kan me hier echt slap om lachen. Seizoen 2 is minstens net zo goed als de eerste misschien nog wel iets beter zelfs.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Beste nieuwe comedy van de afgelopen 5 jaar, hands down!

Abed is een baas.

Level 69 98%

Nog 985 XP voor level 70

Vind wel dat de serie veel gimmickery aan het worden is. Net als HIMYM op een bepaald moment een one-trick pony werd met Barney, is Community op weg hetzelfde met Abed te doen.

Wat dat aan gaat was seizoen 1 beter.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Niet zozeer met Abed, Abed is er onderdeel van. Het op de hak nemen van tv-tropes en clichés is wat er aan de oorsprong ligt.

Maar goed, daarom vind ik de serie juist awesome! Fourth wall breaking.

Al ben ik het met je eens dat seizoen twee minder is geworden, maar dat heeft meer te maken met dat ze het grote plaatje een beetje kwijt zijn.

Level 69 98%

Nog 985 XP voor level 70

Het is ook awesome, begrijp me niet verkeerd. Maar als ze niet oppassen dan is het ook al snel "been there, done that".

Net als Barney dus.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Hmm daar zitten ze nog wel redelijk ver vanaf denk ik.

Sowieso doen ze maar eens in de zoveel tijd een Abed heavy episode, en de laatste was volgens mij die stop-motion ep. Dat valt op zich wel mee.

Level 70 99%

Nog 422 XP voor level 71

Zeer awesome, binnenkort aan seizoen 2 beginnen.

Level 44 97%

Nog 685 XP voor level 45

Ik vind het ook awesome. Ben vorige week begonnen en zit nu bij Ep10 volgens mij :D

Level 69 98%

Nog 985 XP voor level 70

De paintball episode blijft m.i. de beste tot nu toe.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Conspiracy Theories and interior design en contempory American poultry horen ook zeker bij mijn favorieten.

Die achtervolging in dat blanket fort is geniaal!

Level 77 98%

Nog 1821 XP voor level 78

Ben de nederlandse run op CC aan het volgen, erg leuk.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Conspiracy Theories and interior design en contempory American poultry horen ook zeker bij mijn favorieten.

Ik vind die ene met dat DnD spel intens gaaf. :lol:

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Ik vind die ene met dat DnD spel intens gaaf. :lol:

Ja zeker, die is heel erg vet.

Al is die niet echt zozeer hihi haha als dat het hele concept gewoon awesome is.

Level 58 98%

Nog 876 XP voor level 59

Klein bumpje. :)

Ben nu ook begonnen met kijken en heb net de aflevering Beginner Pottery gezien. Niet de beste sitcom ooit ofzo, maar wel leuk :].

Also, ik had een major squee-momentje toen Tony Hale opeens opdook in Beginner Pottery. BUSTER! :D

Level 57 96%

Ik heb ik de afgelopen twee dagen alweer 14 episodes achter de rug, ben dus alweer bij Episode 10 van Season 2. Abed als Jezus, wtf :lol:

Level 58 98%

Nog 876 XP voor level 59

Net de laatste aflevering van seizoen 1 van Community gekeken. De beste afleveringen waren by far Modern Warfare (_O_), Beginner Pottery en Contemporary American Poultry. De rest was over het algemeen ook wel leuk, maar niks speciaals (op een aantal toffe situaties en grappen na dan).

Soms zag ik trouwens wel afleveringen waarbij ik dacht hoe de schrijvers in godsnaam konden denken dat dat een goed idee was. Die aflevering met die high school students was bijvoorbeeld echt tenenkrommend slecht IMO (grappig, aangezien die aflevering tussen twee van mijn favoriete afleveringen inzit). Hetzelfde geldt voor die aflevering met Jack Black. God, he's annoying.

Abed is een held trouwens.

Rating van S01: 7.5/10

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Net de laatste aflevering van seizoen 1 van Community gekeken. De beste afleveringen waren by far Modern Warfare (_O_), Beginner Pottery en Contemporary American Poultry. De rest was over het algemeen ook wel leuk, maar niks speciaals (op een aantal toffe situaties en grappen na dan).

Soms zag ik trouwens wel afleveringen waarbij ik dacht hoe de schrijvers in godsnaam konden denken dat dat een goed idee was. Die aflevering met die high school students was bijvoorbeeld echt tenenkrommend slecht IMO (grappig, aangezien die aflevering tussen twee van mijn favoriete afleveringen inzit). Hetzelfde geldt voor die aflevering met Jack Black. God, he's annoying.

Abed is een held trouwens.

Rating van S01: 7.5/10

Die highschoolers vind ik inderdaad heel erg irritant, terwijl ik het verhaal van Abed en Troy in die aflevering pure genialiteit vind. En de foodfight is ook vet.

Level 17 98%

Nog 84 XP voor level 18

Hij was advocaat tot men er achterkwam dat zijn diploma is behaald in Colombia en niet Columbia University.

Ik heb deze serie nog niet gezien, maar naar aanleiding van deze beschrijving moet ik hem wel gaan kijken.

Level 44 97%

Nog 685 XP voor level 45

Nu zijn er 3 weken geen eps :(

Level 74 99%

Nog 328 XP voor level 75

Ik kan nog alles inhalen ^_^

Level 39 95%

Nog 1112 XP voor level 40

Ik zal er dan ook maar eens beginnen, ik ben al langer op zoek naar een derde serie.

Level 57 96%

Ik ben nu de (voorlopig) laatste episode aan het kijken, daarna het wachten, aargh!!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.