Wii U nieuws en geruchten topic

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Ik denk, en maak geen grapje dat een goede Pokemon MMORPG met een solide online systeem in potentie nog wel eens groter zou kunnen worden dan dingen als Farmville en World of Warcraft.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Weet je hoeveel kinderen dat zouden spelen op dagelijkse basis? (al zullen er genoeg tieners/volwassenen zijn) Massive. Krijg je alleen al van die zeurpieten: "Nintendo, jullie hebben mijn kind verslaafd aan Pokémon!"

Nintendo:

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Blijf erbij, pokemon hoort op een handheld, niet op een console.

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Maar ik neem aan dat ook jij de potentie van een dergelijke game wel ziet?

Level 20 97%

Nog 131 XP voor level 21

Ultima online blijft nog steeds de beste mmorpg.

Wow was nice, maar ik vond de quests te eentonig.

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Quests eentonig? Tja goed, :P wanneer heb je voor het laatst WoW gedaan? :)

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Agree. Ik bedoel, als het dan toch ergens op moet dan maar een handheld.

Level 71 97%

Agree. Ik bedoel, als het dan toch ergens op moet dan maar een handheld.

Maar ik neem aan dat ook jij de potentie van een dergelijke game wel ziet?

Besides, als het op de console net zo goed is uitgewerkt als op de handhelds en de mogelijkheden van diezelfde console ook nog eens goed benut, lees: awesome graphics, "echte" geluiden, grote open wereld, dan kies ik misschien wel voor de console versie.

Level 61 97%

Potentie kan ook met een nieuw IP, andere setting etc. Pokemon is een handheld game in hart en nieren.

Level 71 97%

Ben ik het niet mee eens.

Ze hebben het tot een handheld game gemaakt door altijd met halfbakken console versies te komen.

Level 61 97%

Het begon met een handheld game, zonder netwerk met elkaar ruilen, elkaar zien en tonen / patsen op het schoolplein. Dat was de initiële gedachte.... consoles hebben halfbakken versies gekregen omdat de fans erom vroegen, maar echt passend maken vraagt een enorme investering en een wijziging in het initiële model.

Level 71 97%

Dat was de initiële gedachte idd, maar tijden zijn veranderd. Ook op de handhelds is deze eerste gedachte deels overboord gegooid nu je ook online kunt ruilen, en dus zonder elkaar te zien enzo. Waarom dan niet de volgende stap nemen en er een toffe console versie van maken?

Sure, het kost een paar centen, maar ik mag aannemen dat ze met de handheld versies en spin offs wel genoeg verdiend hebben. En als ze het een beetje goed aanpakken gaat die console versie ook wel geld in het laatje brengen.

Level 54 96%

Of gewoon een MMORPG op de 3DS.

met dikke marketing en ondersteuning van o.a Mc Donalds.

mcFatKids wereldwijd aan de Pokémon bij de mac guilds vormend :'D

World Domination voor Ninty en MacDonalds.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Eén woord: DLC. twee/drie maandelijks nieuwe Pokémon aanbieden voor een paar euro en het geld stroomt binnen.

Potentie voor een console Pokémon met online functies is echt HUGE. Omdat ze er op de console eigenlijk altijd een potje van hebben gemaakt, betekent niet dat het ook maar niet zal werken op een console.

Van alle Nintendo games is dit de game met de meeste potentie om online eens iets echt interessants te doen. (sinds ze het weigeren met Animal Crossing).

Level 61 97%

Oeh, inderdaad per pokemon aanbieden en 5 euro vragen. Er zijn genoeg mensen die dat klakkeloos betalen lolz.

Level 71 97%

Jalf, waarom solliciteer jij nou nooit bij Nintendo? Neem deze ideeën mee en je zit gebakken.

Al zou het mij verbazen als niemand bij Nintendo ooit aan dergelijke dingen heeft gedacht.

Level 26 97%

Nog 266 XP voor level 27

Het idee van een Pokemon MMO speelt bij mij al een tijdje sinds de Wii op zijn laatste benen lijkt te lopen.

De Game Boy kakte ook hard in totdat Pokemon kwam en het leven van dat apparaatje aanzienlijk werd verlengt. Een Pokemon MMO kan dit ook doen.

Geloof me, jong en oud zullen zich wagen aan de nieuwe poke wereld. Ik zeg: Noem het Pokemon World, en in het begin kan je alleen maar in je Kanto en Johto region. Dan kan Nintendo daarna met add-ons komen voor de Hoenn, Sinoh en andere regio's komen.

DLC met extra Pokemon, accesoires etc. zou ook fantastisch zijn.

Als Nintendo dit goed aanpakt kan dit echt een mega klapper worden. De reden dat er nooit een echte full blown Pokemon RPG op de console is geweest is omdat Nintendo vond dat Pokemon vooral ook ging om de interactie onderling. Een MMO zou dit concept alleen maar vergroten.

Als Nintendo op de E3 met een Pokemon MMO aankomt voor de Wii (en het hele online gebeuren goed uitwerkt) kan dit echt een zieke game worden). Eventuele crossplatform met de 3DS zou ook altijd kunnen...

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Nintendo met een MMO? Not gonna happen... Ze kunnen niet eens een random game online laten verlopen zonder dat je error code #24680 krijgt >.> Leuk ja... Maar gaat NIET gebeuren... :(

Level 36 94%

Nog 1185 XP voor level 37

Ik vond de Console Pokémon op de GC nog best te pruimen, was eens wat anders dan het gebruikelijke 'catch em all'. Vond vooral rondlopen in een 3D pokémon wereld aantrekkelijk. MMO lijkt me wel heel awesome van pokémon, maar dat zou ik eerlijk gezegd ook supertof vinden van Harry Potter ofzo :P

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Zoals ik al zei je kan al die ervaringen gebruiken. Zo kan je rangers, shadow, purification quests aanbieden. Naast een soort guild achtige approach waarbij je raid op legendary's. Daarnaast DLC/ add ons aanbieden voor extra cash. Er zit genoeg potentie in om dat te realiseren, maar dan moeten ze echt aan de tekening tafel om het goed in elkaar te zetten. De kans dat dit gebeurt is bijna nihil.

Level 61 97%

Pokemon MMORPG is natuurlijk allang opgekomen bij Nintendo, maar zou pas als allerlaatste redmiddel ingezet kunnen worden. Zolang Nintendo het niet nodig acht zou ik het ook niet verwachten.... kortom, nooit :)

Level 54 96%

De Wii kan anders wel een boost gebruiken, zeker eind 2011.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

De wii zou van nu tot september een grote daling krijgen, zowel in software als hardware sales. Het enige wat we nog hebben is de nieuwe zelda en misschien 2012 een nieuwe pikmin.

Level 54 96%

2012 komt de nieuwe N console.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

2012 komt de nieuwe N console.

Wat niet aan het begin van het jaar zal zijn oftewel weer een grote droogte voor de wii. Boosted wel de 3DS sales en het is niet alsof het mij veel kan schelen, want fuck een 3ds.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.