Welk spel heb jij het laatst gespeeld?

Moderator
Level 44 97%

Nog 906 XP voor level 45

Post hier welk spel jij als laatst gespeeld hebt. Probeer je posts ook wat inhoud mee te geven door te vertellen wat je gedaan hebt in het spel of wat je van het spel vindt.

Level 19 93%

Nog 354 XP voor level 20

Fifa 11.

Heb onder andere een wedstrijd gespeeld tegen Heerenveen en ADO in carriere mode. Alle 2 gewonnen. Het ging in het begin niet echt lekker, aardig wat pertijen verloren die ik had moeten winnen, maar ik klim nu weer rustig naar de top. Vreemd dat het bestuur mijn functioneren ter discussie stelt, net nu ik zowat alle wedstrijden win.

Level 31 95%

Nog 617 XP voor level 32

Pixeljunk Shooter 2

Hij is awesome. Wel wat moeilijker, heb ik het idee.

Moderator
Level 65 99%

Nog 15 XP voor level 66

Call of Duty Black Ops

De nieuwe maps zijn geweldig. Van het weekend is er dubbele XP , dus ik denk dat BO de Ps3 niet gaat verlaten dit weekend.

Streets of Rage 2

Op de Mega Drive zojuist Streets of Rage 2 doorlopen. Die game blijft gewoon vet. :)

Level 41 98%

Nog 483 XP voor level 42

Resident Evil 5

Ben nu aan het proberen alle chapters te voltooien met een S-rank. Heb er nog 4 te gaan. Verder ben ik bezig met al m'n wapens upgraden en ben ik alvast op Veteran begonnen.

In het begin vond ik echt niks aan dit spel, maar nu ik weet hoe het werkt en infinite ammo heb voor een aantal wapens is het echt verslavend geworden.

Level 19 91%

Nog 453 XP voor level 20

Blue Dragon (X360)

Zit er lekker in, bevalt me erg goed tot nu toe :) Ongeveer 10 uren op mijn savefile staan.

Level 35 96%

Nog 710 XP voor level 36

Call of Duty Black Ops

De nieuwe maps zijn geweldig. Van het weekend is er dubbele XP , dus ik denk dat BO de Ps3 niet gaat verlaten dit weekend.

Level 25 92%

Nog 672 XP voor level 26

Rogue Galaxy

Tijd om weer eens een van mijn favoriete PS2-titels voor de ik-weet-niet-hoeveelste-keer te spelen. Het is apart, ik heb meestal een grondige hekel aan Japanse shizzle maar RG is een van de games waar ik me daarbij niet aan stoor.

Mensen die op zoek zijn naar een PS2-titel met een briljante stijl en tof verhaal raad ik deze titel absoluut aan! Het heeft wat weg van Kingdom Hearts (wel een tikje volwassener) en de cell-shaded graphics zijn een lust voor het oog.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Resident Evil 5

Ben nu aan het proberen alle chapters te voltooien met een S-rank. Heb er nog 4 te gaan. Verder ben ik bezig met al m'n wapens upgraden en ben ik alvast op Veteran begonnen.

In het begin vond ik echt niks aan dit spel, maar nu ik weet hoe het werkt en infinite ammo heb voor een aantal wapens is het echt verslavend geworden.

Held ^^D

Als je nog eens online co-op wil moet je het maar roepen...

Level 41 98%

Nog 483 XP voor level 42

Ik had al in je gastenboek gepost ;)

Heb nu inmiddels ook veteran klaar en voor een stuk of 6 wapens infinite ammo.

Moderator
Level 65 99%

Nog 15 XP voor level 66

Van het weekend tussen de potjes Black Ops en Final Fight 3 /Snes ook maar eens met Conker: Live & Reloaded op de X-Box begonnen. Had deze game al een flinke tijd liggen , maar was er nog nooit aan begonnen. Begin is tot op heden erg leuk !

Level 19 90%

Nog 522 XP voor level 20

The Movies

Oh god, was de tijd uit het oog verloren. Heb quasi heel de dag The Movies gespeeld. Maar jongens, wat blijft dit toch een topgame _O_ Zo zonde dat hij werkelijk niet verkocht :(

Level 37 97%

Nog 467 XP voor level 38

Dirt 2

Heerlijk race spelletje met een lekker zomersfeertje. Alweer 210 races gewonnen. Morgen de laatste events en daarna nog even online proberen. ^_^

Level 25 96%

Nog 300 XP voor level 26

Call of Duty Black Ops

Streets of Rage 2

Op de Mega Drive zojuist Streets of Rage 2 doorlopen. Die game blijft gewoon vet. :)

Same op de Wii,

ben van prestige 2 lv 34 naar prestige 3 lv 20 gegaan. volgens mij is het nu ook nog Double XP dus ik ga weer onn :D ben toch vrij vandaag.

Level 21 90%

Nog 631 XP voor level 22

Silent hill 2

Dit spel is gewoon zo goed. Zit nu in labyrint, met zo'n 7 uur op save staan. En het verhaal is zo goed bedacht!

Level 6 89%

Nog 61 XP voor level 7

Assassin's Creed (x360)

Moet toegeven dat naarmate je in het spel vordert, het spel leuker en leuker wordt. Vooral vanaf het punt waar je niet altijd te paard naar de andere stad moet gaan maar de hele reis kunt skippen wordt het spel speelbaarder. Toch blijf ik vinden dat het ietswat monotoon is en ze op schandelijke wijze proberen meer gameplay uit het spel te halen.

Dead Space (x360)

Had bij de eerste playthrough hele hoop nodes gemist (had bepaalde kastjes niet voor kastjes aanzien), wat ik halverwege pas doorkreeg. Heb toen het spel lange tijd links laten liggen maar vnvnd begin ik er weer eens aan :)

Level 53 98%

Nog 904 XP voor level 54

Mass Effect 2

Aan de Overlord DLC begonnen, begin was zeer indrukwekkend. Moment dat je in de Firewalker stapt, eh... Stuk minder. Dat terwijl ik de losse Firewalker missies erg tof vond. Misschien was ik er nu niet voor in de stemming, maar nu vond ik het ruk.

Anyhoe, verder blijft het een awesome game. Level 14 Infiltrator ondertussen, Tactical Cloak volledig ge-upt. Handig ding nu. Vanochtend ook de Loyalty missie van Jacob gedaan, prachtige planeet

but some serious messed up shit, erg tof gedaan though. Had bij oa "watch out for the hunters" /others ook redelijk het gevoel dat de beste mensen bij Bioware iets teveel LOST hadden gekeken :'D

Tof, tof.

Oh, en eerst kon ik geen Element Zero verkrijgen, nu heb ik 32000 en doe ik er niks mee.

Weet nietmeer exact waar, maar er was een planeet waar echt meer dan de helft daarvan opzat. Niet normaal. Al m'n mining probe's op losgelaten :P

Level 70 98%

Nog 1353 XP voor level 71

Blue Dragon (X360)

Zit er lekker in, bevalt me erg goed tot nu toe :) Ongeveer 10 uren op mijn savefile staan.

Ik probeerde hem laatst ook weer op te pakken, maar ik kon er niet inkomen.

Misschien maar eens overnieuw beginnen aangezien ik nog maar 5 uur had gespeeld.

Level 12 88%

Nog 237 XP voor level 13

Red Dead Redemption

Uitgespeeld ! (na 50+ uur)

Die twist op het einde, heel erg leuk gedaan.

Ik hoop echt op een deel 2. (maar die zal er vats wel komen)

Level 32 96%

Nog 493 XP voor level 33

@Twilight Prince

RDR is het tweede deel.

OT:

Borderlands voor de derde keer (!) aan het uitspelen.

Level 69 99%

Nog 339 XP voor level 70

DCUO!

Level 57 98%

Nog 994 XP voor level 58

The Legend of Zelda: Ocarina of Time

Na zoveel jaren eindelijk aan begonnen en uitgespeeld. Qua sfeer een zeer aantrekkelijke en tijdsloze game, maar vanuit dit 'huidige' perspectief zeker niet de 'beste game ooit'. Op den duur toch iets te veel eentonigheid - zeker naar het einde toe - en niet altijd even veel duidelijkheid van wat er nu van je verwacht wordt. Qua moeilijkheidsgraad zit er overigens een duidelijke parabool in: naar het einde toe wordt Ocarina of Time (helaas) toch wel stukken makkelijker, mede door het opraken van de variatie.

Sure, zeker een game die je eens spelen moet en stukken beter dan het gros van wat er de afgelopen jaren allemaal uit is gekomen, maar dat maakt Ocarina of Time niet vrij van kritiek. Anyway, al met al voor het overgrote deel niets dan mee vermaakt.

Nu overigens bezig aan Eternal Darkness. Voorlopig (na een klein uurtje spelen) echter verre van overtuigd, mede door de vrij langzame gameplay. Who knows, schijnt dat er genoeg redenen zijn om wèl verder te gaan, dus laat me graag overtuigen die ervaring toch aan te gaan.

Level 21 90%

Nog 631 XP voor level 22

Red Dead Redemption

Uitgespeeld ! (na 50+ uur)

Die twist op het einde, heel erg leuk gedaan.

Ik hoop echt op een deel 2. (maar die zal er vats wel komen)

Dit is al een 2e deel, het 1e deel heet red dead revolver

Level 35 96%

Nog 710 XP voor level 36

Red Dead is ook een ongelooflijk spel. Kon me meer bekoren dan iedere GTA.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Batman: Arkham Asylum

Eindelijk uitgespeeld (en in een keer op de hoogste moeilijkheidsgraad). Zal me de komende tijd wel vermaken met opspeuren van de Riddler trophies en de challenges. Echt een topspel!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.