Vraag, Antwoord en Hulp

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Aangezien de release van de 3DS steeds sneller dichter bij komt, komen er ook nog steeds meer vragen omtrent het apparaat de laatste weken. Wellicht is het dan ook handig om een topic te openen waar vragen gesteld kunnen worden over alles wat met de 3DS te maken heeft: zo hoeven er geen specifieke topics worden aangemaakt en hoeven mensen met brandende technische vragen bijvoorbeeld niet lang te wachten op hun antwoord. Alles lekker centraal

- Dat kunnen technische vragen zijn

- Vragen over updates/firmware

- Vragen met betrekking tot VC/3Dsware

- Stel je vraag zo duidelijk mogelijk, zodat we je zo accuraat mogelijk kunnen helpen

- Alleen vragen en antwoorden natuurlijk hier

We gaan dus voor de FAQ benadering. Zou handig zijn als een sticky ;)

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Aangepast

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ik weet niet of hier eigenlijk al antwoordt op gegeven kan worden, maar de eerste Update die in Japan al is uitgegeven, is die eigenlijk al pre-installed in de PAL en NTSC versies?

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

ik had een vraag...

wanneer komt eigelijk de internet browser voor de nintendo 3ds?

Level 38 95%

De internet browser zal gelijk met de Eshop beschikbaar worden gesteld, eind Mei als de planning goed verloopt :)

Level 1 61%

Nog 10 XP voor level 2

Ik weet niet of hier eigenlijk al antwoordt op gegeven kan worden, maar de eerste Update die in Japan al is uitgegeven, is die eigenlijk al pre-installed in de PAL en NTSC versies?

Nee, die is niet pre-installed en nog niet beschikbaar.

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

als je een ds game hebt kan je dan gewoon met slide pad of analoge stick ermee spelen of kan je dat zelf instellen

of hoe zit dat ermee?????????????

Level 38 95%

Backward's compatibility werkt met zowel de Slide-Pad(Slide-pad is namelijk de analoge stick) als de D-pad, alleen de Slide-Pad zal alsnog alleen 8 richtingen ondersteunen net zoals de D-pad.

Level 77 98%

Met de slidepad speelbaar, daar hoef je niks voor te doen.

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

dus je kan kiezen uit of d-pad of slide pad voor de ds games (en ook voor de 3ds games)????

Level 77 98%

Correct

Level 3 49%

Nog 79 XP voor level 4

Wat ik mij nou afvraag.

Waarvoor kopen jullie een 3DS?

Voor 3D, Streetpass, Games Etc. ?

Level 77 98%

De games natuurlijk.

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

heey weet iemand of het nou de 3d effect van de bioscoop is???

(ik heb dit eerder al gezegd maar toen snapte ik het niet goed. die gene zei iets met een kijkdoos??)

Level 77 98%

Het ligt aan de game. Bij de meeste games die ik tot op heden heb gespeeld (tenminste de demo versies) heeft het vooral betrekking op diepte, maar er zijn ook games waar het gevoel is dat het naar je toe komt. Kid Icarus Uprising is hier een voorbeeld van, daar leek het net of de lasers op je afkwamen.

Zeker in de begin fase van de 3DS zullen ontwikkelaars nog zoekende zijn mbt het 3D effect.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

ik zit zelf heel erg te twijfelen aan het halen van een 3DS. Het huidige aanbod aan games is niet heel bijzonder in mijn ogen, maar als je bijvoorbeeld naar die Nedgame actie kijkt van 2 + 1 games, maakt het toch wat aantrekkelijker vanwege die ene gratis game. Zeggen jullie nog ff wachten?

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

Raxious@

wat dacht je van rayman 3d? deze is temminste de verbeterde versie van rayman ds ;P

Level 77 98%

3DS is here to stay lijkt me en je hoeft 'em niet day one te halen :P. Het aanbod zal groter worden.

Maar als je echt heel graag een 3DS wil hebben, dan go for it.

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

sadist@

ik heb het al gereserveerd bij de bart smit en ik heb ook gelijk rayman 3d erbij gereserveerd en ik krijg ook gelijk een 3ds starterspack gratis erbij :P

(voor als je het wilt weten waar het is)

Johan Huizingalaan 187

1065JA Amsterdam

Nederland

Telefoon: 020-4081573

:P :P

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

Raxious@

wat dacht je van rayman 3d? deze is temminste de verbeterde versie van rayman ds ;P

ik zou zowiezo voor Lego Star Wars 3 en Super Street Fighter 4 3D gaan

Level 1 61%

Nog 10 XP voor level 2

Als de launch games je niks lijken kan je er altijd later een oppikken natuurlijk. Die launch games vind je later voor een habbekrats 2e hands wel als je ze toch ooit wil checken. Ik hou zelf wel een 3ds maar ik merk wel dat het vermoeiender aan mn ogen is dangewoon op de ds gamen dus ik moet zelf ook even zien of ik op de langetermijn blijf gamen erop.

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

Raxious@

met lego star wars en super street fighter ben ik het minst bekend ermee ;P

Level 77 98%

Street Fighter IV is de beste titel at launch, sowieso als je een fan bent van fighters.

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

wanneer komt saints row voor de 3ds eigelijk???

sadist@

echt waar???

Level 77 98%

Saints Row 3DS is in ontwikkeling, verder geen details beschikbaar

En ja, SSFIV is de beste launchgame mits je van fighters houdt.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.