Vraag, Antwoord en Hulp

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

nou, ik denk dat Lego Star Wars 3 ook behoorlijk goed gaat lopen hoor, vooral bij de kinderen. En de vorige delen waren ook goed

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

Raxious@

ik ben een kind van 12 :$$$$$$$$$$$$$$$$

ik schaam me zo erg!

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Hoezo..? Omdat je twaalf bent, das toch niks ernstigs aan :P

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

Hoezo..? Omdat je twaalf bent, das toch niks ernstigs aan :P

maar zijn hier dan ook andere kinderen van mij leeftijdongeveer? ^_^'

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

en trouwens...

waarom maken ze rayman 3d in hemelsnaam terwijl er al rayman ds is? xDDDDDDDDDD

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

omdat dit een heel ander spel is, toch?

dus hoe moet je het anders noemen, het 3ds spel is een remake van rayman 2 dus hoe kan je dat anders noemen rayman 2d, rayman 2, rayman 2 remake of rayman 3ds.

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

en is er ook de mogelijkheid om 3d film(s) te kunnen kijken zoals:

avatar toy story en nog meer 3d films en ik ga vanuit dat je kan in en uit kan schakelen met de 3d modus

Level 38 95%

De optie komt wel, maar is niet aanwezig vanaf lancering, verdere informatie volgt nog... En klein vraagje, maar voortaan de Edit knop gebruiken wat wat meer leestekens, zou wat makkelijker woorden zijn andere ;)

Level 4 78%

Nog 56 XP voor level 5

geralt@

rayman 3d en rayman ds is hetzelfde maar ik bedoelde eigelijk waarom ze rayman 3d erbij doen terwijl er al rayman ds is :P

zelda master@

ik zal me eraan houde bedankt! :)

Level 36 94%

Nog 1185 XP voor level 37

FUUUUUUUUU...

Ik twijfel echt enorm welke game ik @ launch moet gaan halen. De twee games waartussen ik twijfel zijn Super Street Fighter IV en PES. Beide games van een genre dat ik al heel lang niet meer gespeeld heb. Mijn laatste fighter was Tekken 5 en mijn laatste voetbalgame was Fifa 2005...

Ik neigde eerst meer naar Street fighter, maar als ik naar gameplay en reviews kijk dan begin ik toch weer te twijfelen... Fightgames gaan bij mij sowieso al snel vervelen, en op een handheld lijkt me dat sowieso al niet lekker spelen. Bovendien heb ik een hekel aan dat touch screen tikken om een combo uit te voeren - zie Bleach DS -.

Van PES weet ik nog niet genoeg. Ik ben meer een FIFA speler en ik weet niet of het 3D effect/spel goed is. Waarschijnlijk ga ik me hier wel mee kunnen vermaken, maar haalt PES wel wat uit de 3DS of is het gewoon een minderwaardige versie tov de console PES?

Which seat will i take?

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Backseat or frontseat :lol:

Misschien is het mogelijk om demo's uit te proberen?

Level 36 94%

Zijn er dan demo's :/ ?

Level 77 98%

Nou bij de winkels of een demotour wellicht :P

Level 36 94%

Demotour zal voor mij niet meer lukken, is tijdens school. :P

Zouden ze de 3DS'en gewoon bij de winkels leggen om te proberen? Dan zal daar ook weer heel veel volk staan -.-

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

FUUUUUUUUU...

Ik twijfel echt enorm welke game ik @ launch moet gaan halen. De twee games waartussen ik twijfel zijn Super Street Fighter IV en PES. Beide games van een genre dat ik al heel lang niet meer gespeeld heb. Mijn laatste fighter was Tekken 5 en mijn laatste voetbalgame was Fifa 2005...

Ik neigde eerst meer naar Street fighter, maar als ik naar gameplay en reviews kijk dan begin ik toch weer te twijfelen... Fightgames gaan bij mij sowieso al snel vervelen, en op een handheld lijkt me dat sowieso al niet lekker spelen. Bovendien heb ik een hekel aan dat touch screen tikken om een combo uit te voeren - zie Bleach DS -.

Van PES weet ik nog niet genoeg. Ik ben meer een FIFA speler en ik weet niet of het 3D effect/spel goed is. Waarschijnlijk ga ik me hier wel mee kunnen vermaken, maar haalt PES wel wat uit de 3DS of is het gewoon een minderwaardige versie tov de console PES?

Which seat will i take?

Gelukkig hebben beide games online ondersteuning, dat is dus mooi meegenomen MITS het online gebeuren dit keer beter is (1 friendcode sowieso, nu nog die vervloekte error codes!!!). Over PES kan ik redelijk weinig zeggen ook al heb ik hem geprobeert op het 3DS event van IG. Ik vond hem niet slecht, en ik als voetbal-sim hater zegt dat iets... Aan de andere kant, dat kan ook komen door de nieuwigheid van het apparaat en niet zozeer door de game zelf. Street Fighter is wel heel repetitief, zoals je wel kan verwachten van een Fighter, als je daar niet van houdt, raad ik je, denk ik, toch PES aan.

Vooralsnog, voetbal-sims zijn NIET mijn genre, totaal niet, maar het 3D leek wel tot zijn recht te komen :)

Level 36 94%

Ik neig nu ook meer naar PES, ga die toch maar kopen denk ik :)

Nog een vraagje trouwens: Heeft de joystick van de 3DS zo'n klik als je erop drukt als de PS3 joysticks? Zou handig zijn voor het sprinten ofzo bij shooters... :)

Level 77 98%

Nope, dat heeft die niet ;)

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

heeft toevallig iemand al ergens gelezen hoelang een 3ds moet opladen voor je hem de eerste keer kunt gebruiken?

bv. via iemand die een japanse 3ds heeft.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Hij is 40% opgeladen in de doos.

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

dat is wel mooi, kan je eerst nog 2 uurtjes spelen.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ik laad meestal toch wel op voordat ik echt ga spelen.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Hoeft niet, is zelfs behoorlijk nutteloos ;). Lithium-Ion heeft geen geheugen, laden mag op ieder moment en kun je stoppen wanneer je wilt. Het enige wat echt slecht is voor de kwaliteit van dit soort batterijen is volledige ontlading.

40% lading is de standaard fabriekslading voor Lithium-Ion batterijen, omdat de batterij op dat niveau het minste last heeft van kwaliteitsverlies en ontlading.

Level 36 94%

Sh*t, net dat artikel van IG gelezen en nu neig ik weer meer naar Street Fighter :(

Ik wil wel een game @ launch waarvan het 3D effect goed is, dat is voor mij essentieel...

Level 13 91%

Nog 205 XP voor level 14

weet iemand hoe je de andere 5 AR cards moet gebruiken? Ik krijg alleen het kaartje met het ? aan de praat.

Level 38 95%

Geen idee, ik zelf ben er nog niet eens mee begonnen dankzij mijn rijles :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.