Vraag, Antwoord en Hulp

Level 15 93%

Nog 219 XP voor level 16

Ik heb wel eens geruild tussen mijn 3DS en een DSi, dus ik denk dat dat ook wel voor een DS(lite) zou moeten kunnen.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Ik heb een internet connection estabhlised wireless met mijn 3DS XL met het netwerk hier thuis. Maar als ik acces point zoek voor Nintendo DS Settings zegt ie: ''The acces point's security settings are not supported by the Nintendo DS. For help, visit support.nintendo.com

Das dan mooi kut :(

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

@Roman: Dat kan.

@Karel: In Systeeminstellingen/Internet is een speciaal tab voor DS-verbindingen :P Die vindt alleen verbindingen die compatibel zijn met DS-titels.

Level 15 93%

Nog 219 XP voor level 16

DS titels kunnen alleen WEP beveiliging aan als ik me niet vergis. Voor zulke titels gebruik ik meestal de hotspot functie van m'n telefoon.

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

Mr.Dark wrote on 25 oktober 2013 00:22:

DS titels kunnen alleen WEP beveiliging aan als ik me niet vergis. Voor zulke titels gebruik ik meestal de hotspot functie van m'n telefoon.

uitzondering: pokémon black/white/black2/white2 kunnen met een dsi/3ds wel verbinding maken met WPA en hoger

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Bedankt voor jullie antwoorden Zevenberge, Mr.Dark en jules070698 :)

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Ik heb een 3ds XL met Zelda gekocht en ben nog niet met dat ding onderweg geweest, toch zitten er ineens 36 Mii's in mijn Mii Plaza. Hoe kan dit?

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Nu ik mijn 3DS wil verkopen, en mijn stylus kwijt is, wil ik graag een nieuwe kopen/bestellen. Weet iemand waar de originele te koop zijn? Graag ook linkje. Zo goedkoop mogelijk is het best.

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

try marktplaats, het staat er vol van de stylusjes vanaf een paar cent

Level 3 64%

Nog 56 XP voor level 4

mijn B en Y knop werken niet meer en dat is erg frustrerend bij sommige spellen.. is er een manier om dat te kunnen maken?  ik heb geen garantie meer en bij de GM konden ze m opsturen om te laten maken voor 60 euro.. is dat het waard?

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Hallo, 

ik heb voor mijn zoontje een 3ds laten meebrengen vanuit Amerika. ik heb zelf ook een ds laten meebrengen uit amerika . Maar blijkbaar is de 3ds enkel voor amerika. is er iemand die weet of er hier in belgie spelletjes te koop zijn die er wel op werken. Mijn kaart met spelletjes op werkt ook niet. Is het mogelijk om zo'n kaart te laten maken met spelletjes die wel werken

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

de 3DS is helaas regionlocked. dus een 3ds uit amerika kan alleen spellen afspelen die in amerika worden verkocht. waarschijnlijk zul je die spellen moeten importeren. ik neem aan dat je met "mijn kaart met spelletjes" een flashcard (r4 etc.) bedoelt. die dingen zijn verboden en daarmee wordt je op dit forum niet geholpen. bovendien zijn er nog geen (betrouwbare) flashcards die 3ds games op een 3DS kunnen afspelen.

Level 24 95%

Nog 438 XP voor level 25

Oké, dus ik heb net via Club Nintendo een van de thema's gekocht met mijn laatste sterren.. Maar nu wil ik die code gebruiken in de eShop en zegt het apparaat dat ik het vanuit de software moet gebruiken..? Terwijl de thema helemaal geen gebruik maakt van een game/software.. Ik snap er echt niks meer van.

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

Je moet naar de Themawinkel, deze vind je onder Thema kiezen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw op het forum en zit met een probleem.

Ik heb een 3DS vanuit Amerika en heb recent op streetpass al mijn puzzels compleet.
Nu snap ik dat ik EU spotpass puzzels niet via de spotpass krijg, maar weet ik dat een vriendin van mij, met een eu 3ds wel een nieuwe puzzel heeft die ik niet heb.  Toen ik met haar een streetpass had kon ik alleen maar mijn pizzels bekijken en kon ik geen nieuwe stukjes ontvangen.

Door te googlen kwam ik erachter dat je in de settings alles op "NO" moet zetten, 30 min wachten, dan alles weer op "Yes" en dan als je een paar minuten wacht voordat je iemand weer kan streetpassen, je als het goed is weer gewoon puzzels kunt ontvangen.
Helaas was dit niet het geval. Nu ontving ik gisteren een special mii, via spotpass van Nintendo, maar ook van deze mii kan ik geen puzzels ontvangen. Ik kan wel alle andere games spelen met deze mii.

Heeft een van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen zonder alles kwijt te raken? Ik heb ook meerdere streetpasses gehad maar ook bij deze kon ik alleen mijn complete puzzels bekijken, en ik heb niet alle puzzels die er zijn. (Ik begrijp dat ik ook mensen ben tegengekomen die misschien geen nieuwe stukjes voor me hebben, maar dat kan ik natuurlijk niet checken)

Vind het vooral jammer als ik straks naar first look ga en geen nieuwe puzzel (s) zou kunnen krijgen! 
Hoop dat jullie mij kunnen helpen :)
(Excuses voor rare typfouten, ik typ dit vanaf mijn telefoon)

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Jongens ik zit met een probleem. Ik ben een klassieke Pokemon gamer. Sinds mijn jeugd heb ik gameboy color en advance gehad met eigenlijk iedere pokemon game. Van Pokemon yellow tot Silver en van Emerald tot Fire Red. 

In 2013 heb ik een 3ds XL gekocht in de kleur rood omdat ik weer mijn herinneringen wou herbeleven.
In 1 jaar tijd heb ik alle Pokemon games van ds en 3ds uitgespeeld. Ik heb hierna geprobeerd om competitive te battles te doen maar dit met weinig succes.

Nu ben ik meer informatie aan het opdoen kwa veranderingen. Ik was het speelplein gamen gewend in de oude jaren waarbij je eigenlijk alleen maar Pokemons hebt met super aanvallen. Dit werkt tegenwoordig niet meer omdat het heel strategies is geworden.

In april 2014 heb ik dan uiteindelijk afstand gedaan van de 3ds xl omdat ik al 3 maanden de ds niet had aangeraakt.

Nu heb ik toch weer twijfels om het nog een keer te proberen.

Mijn twijfels bestaan uit: Misschien toch weer in de toekomst dat ik het niet meer ga spelen zoals eerst.

Ik wil een ds alleen kopen voor Pokemon dus mijn vraag aan jullie is: Wat is verstandig? Wachten op de volgende uitvoering ds. New 3ds kopen? New 3ds XL? Of toch de 2DS aangezien ik alleen maar Pokemon speel en 3d niet het belangrijkste is.

New 3ds zou een reden kunnen zijn omdat er misschien Pokemon games komen in het vervolg exclusief voor de new 3ds.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.