Vraag, Antwoord en Hulp

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Hoe stuur je een berichtje naar iemand eigenlijk?

Level 15 91%

Nog 279 XP voor level 16

Ja dat wil ik ook wel eens weten :P

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Is dat überhaupt mogelijk dan? zover ik weet (nog) niet...

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Ik kan het ook nergens vinden..

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Gaat het mogelijk worden om films te downloaden, die op de SD kaartje te zetten en in 3d te kijken. Avatar of Despicable Me bijvoorbeeld. Zou vet zijn!!!

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ga naar je Friendlist, ga dan naar de persoon waar je kort berichtje wilt sturen, klik op Write Message op het Touchscreen rechts boven... Zelf nog niet geprobeerd, maar ook nog geen mensen toegevoegt :P

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Nee, dat is je eigen persoonlijke bericht.

Net als op Xbox Live zeg maar.

Echte berichten sturen heb ik nog niet gevonden.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Even hier en daar wat gelezen, maar heb ik het nou goed dat er geen enkel fatsoenljik spel bij de launch zit (behalve SF IV voor sommige dan)? Waarom zou je dan een 3DS aanschaffen? :P

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Koop drang.

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

had het niet anders kunnen zeggen sadist :D

(misschien toch beter: ongeduldigheid)

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Even hier en daar wat gelezen, maar heb ik het nou goed dat er geen enkel fatsoenljik spel bij de launch zit (behalve SF IV voor sommige dan)? Waarom zou je dan een 3DS aanschaffen? :P

Ja dat heb je goed.

Er zit wat mij betreft geen killer-game bij die de launch in zijn uppie kan dragen. Ik denk dat bijna iedereen die een 3ds aanschaft bij launch een compromis heeft moeten maken.

edit: wat Sadist zegt. Koopdrang, gadgetfreak zijn en haantje de voorste willen zijn. Dat zijn de enige plausibele redenen ;)

Level 77 98%

Ik moet zeggen, het is dat ik mijn geld voor andere zaken nodig heb maar anders had ik ook een 3DS met Street Fighter IV gekocht. Ik ben na de speeltest via IG bijzonder enthousiast geworden over het apparaat.

SSF IV (I like fighters, sue me :P) was dan ook de launchtitel geworden die ik erbij zou pakken. En misschien Pilotwings.

Level 38 95%

Is erg zonde dat je voor je rijbewijs, nou ja niet zonde, maar je mist wel wat wat dan weer zonde is... Maar ik wens je in iedergeval nog succes met je rijbewijs ;)

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Ik moet zeggen, het is dat ik mijn geld voor andere zaken nodig heb maar anders had ik ook een 3DS met Street Fighter IV gekocht. Ik ben na de speeltest via IG bijzonder enthousiast geworden over het apparaat.

SSF IV (I like fighters, sue me :P) was dan ook de launchtitel geworden die ik erbij zou pakken. En misschien Pilotwings.

Ik heb helemaal niet met het apparaat gespeeld, maar ben over het ding zelf nog steeds best enthousiast. Als er 1 of 2 launch games die ik erg graag had willen hebben waren geweest, dan had ik nu een 3ds in mijn bezit gehad.

Ik wacht wel gewoon totdat er een game uitkomt die ik per se wil hebben. Als die niet komt, dan vind ik het ook prima.

Level 77 98%

Hey ik snap het helemaal, maar laat ik het even benadrukken: ik ben nog enthousiaster geworden :P Plus er komen wat titels in 2011 waar ik van denk: damn, do want. Mocht Zelda in juni uitkomen en heb ik het geld dan trek ik ook pas een sprintje.

Over de kwestie van launchgames: Er zijn zat mensen die fighters niet de moeite waard vinden of de game in kwestie al op de PS3 of 360 hebben. Puur vanuit mijn standpunt vond ik SSF IV dan wel de moeite waard, net zoals Pilotwings en grappig genoeg Ridge Racer. En ik hou helemaal niet van racegames ^_^'

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

sadist ik heb ssf4 nog nooit gespeeld en ik vind het zeer vermakelijk.

dus ik heb wel een goede launch game (voor mij dan + ik had het geld :D)

Level 2 53%

Nog 36 XP voor level 3

k heb een probleem met Street Fighter 4.

Elke keer als ik een online match wil doen krijg ik de volgende foutcode: 006-0612

Weet iemand wat dit inhoud?

Ik kan er namelijk niks over vinden.

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

ik heb ook een vraagje, werkt dat met die oplaadstation goed of is het slecht voor je batterij/accu?

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Waarom zou dat slecht zijn?!

Level 1 88%

Nog 3 XP voor level 2

Na het hebben dichtgeklapt van mijn 3DS en hem vervolgens na ongeveer een half uur weer te openen, valt mij op dat het onderste scherm twee verticale lijnen plant in het bovenste scherm. Als je hem in het licht houd zie je dus net 2 hele dunne lijntjes in het bovenste scherm zitten. Vervolgens kan je deze er weer afvegen, maar is dit normaal en hebben meer mensen hier last van ?

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

ik heb er geen last van bas :D

maarja ik heb hem ook bijna nooit lang in de slaapstand staan :P

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Na het hebben dichtgeklapt van mijn 3DS en hem vervolgens na ongeveer een half uur weer te openen, valt mij op dat het onderste scherm twee verticale lijnen plant in het bovenste scherm. Als je hem in het licht houd zie je dus net 2 hele dunne lijntjes in het bovenste scherm zitten. Vervolgens kan je deze er weer afvegen, maar is dit normaal en hebben meer mensen hier last van ?

Ik wilde net hetzelfde gaan vragen. Vind dit echt een debiele designfout en hoop maar dat deze strepen zich niet verder in het scherm gaan drukken. Tot nu toe kan ik het er ook altijd nog afvegen en is het dus geen ramp, maar dit hoort natuurlijk niet te mogen.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ja dat merkte ik ook op, beetje vergelijkbaar met je laptop, als je die dicht doet zie rondjes van de rubber tussen de boven en onderkant.

Level 38 95%

Ik wilde net hetzelfde gaan vragen. Vind dit echt een debiele designfout en hoop maar dat deze strepen zich niet verder in het scherm gaan drukken. Tot nu toe kan ik het er ook altijd nog afvegen en is het dus geen ramp, maar dit hoort natuurlijk niet te mogen.

Laptop's hebben het zelfde probleem met de toetsen dat die na een kort tijdje een afdruk achterlaten op je scherm, is niks ernstig's aan toch gewoon wegvegen en je hebt er geen last meer van. Ik zelf merkte het ook al op en het er nu zo'n brildoekje standaard tussen zitten als ik de 3DS dichtklap, werkt ook perfect :)

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Laptop's hebben het zelfde probleem met de toetsen dat die na een kort tijdje een afdruk achterlaten op je scherm, is niks ernstig's aan toch gewoon wegvegen en je hebt er geen last meer van. Ik zelf merkte het ook al op en het er nu zo'n brildoekje standaard tussen zitten als ik de 3DS dichtklap, werkt ook perfect :)

Goed idee, voorkomt het probleem, dat wel... Maar nog... :(

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.