Vraag, Antwoord en Hulp

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ze kunnen het misschien voorkomen als ze de rollen van de schermen omdraaien een iets diepere bovenscherm bijvoorbeeld. Op het onderscherm steekt net een randje uit van misschien een millimeter of meer.

Maar goed het is niet hinderlijk in elk geval.

Level 15 97%

Nog 75 XP voor level 16

Ik heb een paar vraagjes

Sorry de misschien vage vragen, maar ik ben nogal vrij onzeker als ik een nieuw apparaat heb en wil dan weten of echt alles is zoals het hoort. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :) .

---------------------

1. Ik heb soms als ik een game aan het doen ben, en ik druk dan HEEL ZACHT op de Home Knop, en ik hoor de klik (dat de knop dus wordt ingedrukt), dan werkt de Home Button bij mij niet? Ik moet steeds iets harder drukken wil ik het laten werken, is dit alleen bij mij? Of hebben andere dit ook?

2. Verder, als je het scherm open klapt, en hij staat dan in de normale stand, dan zit het scherm bij mij niet helemaal vast maar wiebelt ie nog een beetje. Is dat normaal?

3. Laatste, als ik de game Face Raiders doet loopt alles soepel, maar bij dat spel met die kaart met een "?" erop wil de game af en toe wel eens hakkelen, is dat normaal?

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

vraagje is het heel erg om je 3ds op te laden met temperaturen boven de 35?

dat stond in de handleiding dat het niet goed was ofzo.

Level 18 98%

Nog 65 XP voor level 19

Dan heb je nu zelf al het antwoord gegeven toch? ;)

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

ik hoopte dat het niet z'n probleem was om met warme temperaturen op te laden :(

maar is dat echt zo slecht?

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

1. Ik heb soms als ik een game aan het doen ben, en ik druk dan HEEL ZACHT op de Home Knop, en ik hoor de klik (dat de knop dus wordt ingedrukt), dan werkt de Home Button bij mij niet? Ik moet steeds iets harder drukken wil ik het laten werken, is dit alleen bij mij? Of hebben andere dit ook?

2. Verder, als je het scherm open klapt, en hij staat dan in de normale stand, dan zit het scherm bij mij niet helemaal vast maar wiebelt ie nog een beetje. Is dat normaal?

3. Laatste, als ik de game Face Raiders doet loopt alles soepel, maar bij dat spel met die kaart met een "?" erop wil de game af en toe wel eens hakkelen, is dat normaal?

1. Ik heb hier persoonlijk geen last van. Als ik de klik hoor van de home knop dan doet hij gewoon wat hij moet doen. Wel is het zo dat die knoppen niet heel gemakkelijk indrukken.

2. Dit is normaal. Er zit best veel speling in de scharnier van het bovenste scherm. Meer nog dan bij de vorige DS.

3. Dit is denk ik ook normaal. Het AR spelletje zal wel wat zwaarder zijn omdat het 3D beeld moet filmen en 3D graphics uit het kaartje moet toveren.

Level 15 97%

Nog 75 XP voor level 16

@Koert Heb je het zoals ik zei, zacht ingedrukt? Bij vader werkt het namelijk steeds omdat die harder drukt, bij mij en mijn zus werkt het niet omdat wij zachter drukken. Zou je eens ERG zacht kunnen drukken tot je de klik hoort en dan kunnen zeggen of het werkt of niet? Thanks :)

Mocht dit niet normaal zijn, wat raden jullie aan om te doen?

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

@ soradav: Het lukt me niet om hem heel zacht in te drukken tot hij klikt. Moet je echt heel hard drukken om het te laten werken? Zo niet, dan lijkt me dat er niks aan de hand is.

Heb zojuist trouwens buiten in de zon gespeeld. Helaas werkt dit net als met vorige Nintendo handhelds voor geen meter. Ook het 3D werkt een stuk minder in het zonlicht.

Level 15 97%

Nog 75 XP voor level 16

@Koert Dankje :)

Ik heb het al gefixt, gewoon stuk op 40 keer op de home knop drukken, vrij hard, en nu werkt het weer :)

On Topic: In het begin dacht ik dat de 3DS beelden UIT het scherm zou laten komen, maar het gaat meer om de diepte IN het scherm, echter las ik dat er weldegelijk games zijn waarbij het 3D UIT je scherm komt.

Heeft iemand games toevallig waarbij dit het geval is?

Ik las ergens dat als in Nintendogs een hond je likt dat dit een UIT het scherm 3D effect geeft. Dit wil ik wel eens zien, iemand dit getest?

Level 13 85%

Nog 357 XP voor level 14

bij ghost recon zie je het soms een beetje dat het uit het scherm komt met de electriciteitsmasten...

PES als de replay achter het doel komt....

voor de rest zou ik het zo niet weten...

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Die games gaan nog wel komen, al zal het effect nooit zo zijn dat het echt bij je komt zoals verscheidene filmpjes wel doen vermoeden.

Level 15 97%

Nog 75 XP voor level 16

@Mildoe Thanks :)

@Swiep De filmpjes die je ziet zijn idd bullshit

Toen ik de 3DS opstarten en ze aftelde om 3D te laten zien d8 ik als eerste... me 3DS is kapot... waarom komt er niks uit het scherm dacht ik... net zoals ze lieten zien in de video op de E3...

Het gaat dus meer om de diepte, dan om het uit het scherm effect, al kunnen ze die wel weergeven maar ik zie het nog niet veel.

Iemand dezelfde gedachte toen je voor het eerst je het 3D effect zag op je 3DS?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Het verschilt per spel ja. Ik vind bijvoorbeeld bij het "Activity Log" scherm dat het net lijkt of die potloodjes je scherm uit komen.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Wat je ook kan doen is met de AR kaarten een foto van Link nemen en dan van bovenaf nemen als hij die Rupee naar boven houdt... Als je het goed doet geeft dat ook een effect alsof het uit je scherm komt :)

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Dat streetpass gedoe he: Mijn 3DS moet hiervoor dichtgeklapt zijn lijkt me... Vreet dit geen batterij dan?

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Dat streetpass gedoe he: Mijn 3DS moet hiervoor dichtgeklapt zijn lijkt me... Vreet dit geen batterij dan?

Het verbruikt batterij natuurlijk, maar heb afgelopen weekend 2 dagen (1 nacht dus), zonder opladen gedaan inc 40 minuten spelen... geen probleem lijkt me dus...

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Moet je 'wifi' daarvoor aanstaan eigenlijk? Dat internet-schuifje zegmaar?

En over die 'power save mode'. Wat doet die precies? (Naast het 'saven van power' natuurlijk ;))

Level 38 95%

Die zorgt dat je beeld wat minder goed eruit ziet (schakel maar eens heen en weer tussen de optie met brightness op 5), en ja je WiFi moet aanstaan, anders kan de 3DS moeilijk communiceren met andere systemen ;)

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Die zorgt dat je beeld wat minder goed eruit ziet (schakel maar eens heen en weer tussen de optie met brightness op 5), en ja je WiFi moet aanstaan, anders kan de 3DS moeilijk communiceren met andere systemen ;)

Uitzetten dus ;)

Level 7 75%

Nog 183 XP voor level 8

Hoe goed kan je alles nog zien als je buiten zit?

Level 38 95%

Als je de settings goed hebt is alles nog gewoon te goed te zien, al heb ik wel gemerkt dat het 3D effect last krijgt van Ghosting als de zon volledig op het scherm schijnt...

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

ik game sowieso al niet in de zon dus dat probleem heb ik ook niet.

maar hoe veel minder wordt het 3d effect dan gewoon minder(minder goed) of gewoon slecht?

Level 38 95%

Het wordt niet minder, maar je zult wel dubbel zien wat irritant is...

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

eindelijk kan ik in sf 2 mensen in 1 keer verslaan:P

Level 15 97%

Nog 75 XP voor level 16

Update voor mijn probleem met de home button:

Nu werkt de home button helemaal niet meer, 3DS is dus kapot... vandaag iemand op mijn werk gezien, joystick kraakte, even later werkte die niet meer. Bouw-kwaliteit is niet echt zoals het had moeten zijn. Morgen weer een nieuwe die hopelijk wel werkt.

Vraag:

Raden jullie een screen protector aan? Zo ja, ik heb er mss 8 in mijn leven gekocht, DS, iPhone ect, maar altijd als ik het scherm schoonveeg springt er weer een stofdeeltje tussen dat zorgt voor belletjes die je niet weg krijgt. Dus als jullie het aanraden, enige tips hoe ik het stof weg kan houden???

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.