Welk spel moet ik kopen ?!

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Altijd wel handig....welk spel moet ik kopen ?!

Launch line-up:

Nintendogs+cats

Pilotwings Resort

Ridge Racer

Rayman 3D

Super Monkeyball 3D

The Sims 3

Lego Starwars 3

Tom Clany's Ghost Recon Shadow Wars

Tom Clany's Splinter Cell

Pes 2011 3D

Super Street Fighter IV 3D Edition

Asphalt 3D

Samurai Warriors: Chronicles

Moderator
Level 67 97%

Zal ik streetfighter kopen of pilot wings. wil maar 1 game en moet er even zoet mee zijn.

Street Fighter IV. Dat is de betere keuze imo.

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Same here! Ik twijfel nog over Ghost Recon Shadow Wars overigens. Is zo weinig over te vinden...

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Zal ik streetfighter kopen of pilot wings. wil maar 1 game en moet er even zoet mee zijn.

Street Fighter IV. Dat is de betere keuze imo.

\

Mee eens... Sowieso zijn er genoeg mensen die online tegen je willen spelen...

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ik twijfel tussen SSFIV en Pilotwings...

Beide leuken mij leuk, fighters kan ik maanden spelen zonder moeite, maar daar aan tegen speel ik af en toe via emulator ook de SNES Pilotwings nog... Keuzes, Keuzes :(

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Moeilijke keuze idd, games zijn totaal verschillend.

Ik zou zelf voor Pilotwings gaan, omdat Street Fighter waarschijnlijk sneller in prijs daalt.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Gekke squeeze.

Uit SF kan je meer halen. Daarnaast 3DS online met IG.

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Vooral om dat laatste is het al een must-have!

Moderator
Level 67 97%

Ik twijfel tussen SSFIV en Pilotwings...

Street Fighter.

Street Fighter is gewoon een must have imo.

Ik zat juist even te twijfelen tussen Ridge Racer en Pilotwings. :P

( ga voor Ridge racer ).

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Is er dan helemaal niemand geinteresseerd in de Sims 3? Daar heb ik echt nog helemaal niets over gehoord. Stiekum lijkt me dat een veel leukere titel dan de rest van de launchgames op SFIV, PilotWings en Lego na :P

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Is er dan helemaal niemand geinteresseerd in de Sims 3? Daar heb ik echt nog helemaal niets over gehoord. Stiekum lijkt me dat een veel leukere titel dan de rest van de launchgames op SFIV, PilotWings en Lego na :P

You gay boy!

Rondlopen met je roze handtasje leuker dan een hond verzorgen?

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Omdat de framerate kennelijk om te janken zo slecht is.

Level 23 97%

Nog 204 XP voor level 24

ik heb net mijn 3ds gehaald maar ik kon gewoon geen keuze maken uit een spel!.

ik doe het eerst wel alleen met de console.. (zonder spel)

of heeft iemand een goede tip?..

Level 26 95%

Nog 463 XP voor level 27

Ik zit al tijden te dubben tussen welk spel ik moet kopen. PilotWings, SF4 of Ridge Racer? :S Ik hoor dat Pilotwings het beste 3d effect heeft, SF4 de langste gameplay en van Ridge Racer weet ik bijna niks.

Moderator
Level 67 97%

Vraag gewoon in de winkel of je ze even mag spelen. :) Aan alle drie heb je imo geen miskoop, al is Pilotwings op de lange termijn de mindere imo.

Level 8 99%

Nog 8 XP voor level 9

Street Fighter heb ik zelf erbij gekocht en is gewoon erg leuk. Alleen, ik kan niet uren achter elkaar een Fight game spelen, dit blijft een paar potjes leuk. PilotWings, Ridge Racer en Rayman lijken mij ook erg leuk en ik zit te twijfelen om Street Fighter om te wisselen voor PilotWings. Ik heb het idee dat PilotWings net even wat leuker is om mee te beginnen. Street Fighter koop ik later voor een lager bedrag als het doorgaat.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Voor de mensen die echt niet weten wat ze moeten halen of gewoon niet de behoefte om een 3DS game te halen, maar wel een 3DS gehaald hebben of willen halen, er zijn ook nog genoeg DS games die wat meer aandacht verdienen. Zoals Okamiden ;).

Just saying.

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Inderdaad! Ook 999: Nine Person, Nine Hours, Nine Doors is zo'n titel die je nog moet spelen.

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Voor de mensen die echt niet weten wat ze moeten halen of gewoon niet de behoefte om een 3DS game te halen, maar wel een 3DS gehaald hebben of willen halen, er zijn ook nog genoeg DS games die wat meer aandacht verdienen. Zoals Okamiden ;).

Just saying.

Toevallig dacht ik daar ook nog aan. Hoewel de reviews voor Okamiden wat tegen vallen. Misschien Inazuma Eleven en Golden Sun nog eens halen.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Nouja ik nog slechts een fractie ervan gespeeld, maar het is zeker een toffe game hoor. Je gaat alleen voor je gevoel er snel doorheen omdat het vrij herkenbaar is met Okami. Ik denk niet dat je daar spijt van gaat krijgen tho. Inazuma Eleven en Golden Sun zijn ook wel goede games. En voor import games zijn 999, Radiant Historia en Ninokuni (JP) wel nice. Niet te vergeten Pokemon Black & White en Ghost Trick.

De laatste stuipstrekking van de DS was huge, ik zou zeggen maak daar gebruik van. Kan je voelen hoe het speelt met die stick bijvoorbeeld :P.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

^_^

Level 18 95%

Nog 206 XP voor level 19

Ik ga aan het eind van de maand een 3DS halen, vraag mezelf alleen wel af of ik SF of Pilotwings moet halen. Vroeger zowel Pilotwings als SF veel gespeeld. Budget :(. Welke zou ik halen?

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Ik vind beide games leuk, maar persoonlijk vermaak ik me langer met Street Fighter IV... Waar ligt jou voorkeur? Kan je jezelf lang vermaken met een fighter? Dan is de keuze makkelijk... ;)

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Pilotwings vond ik even leuk, maar het gaat snel vervelen.

Als jij fighters leuk vindt zou ik zeker voor Street Fighter gaan.

Level 18 89%

Nog 520 XP voor level 19

Even een vraagje. Als het goed is vanmiddag een 3Ds kopen met 2 games (sowiezo SSF4) maar dan dacht ik als 2de game Samurai Warriors Chronicles. Aangezien ik ook iets wilde met deels een verhaal lijn erin en het zag er wel vet uit op gameplay beelden maar waar kan ik die game het best mee vergelijken?

Heb nog niet eerder een deel ervan gespeeld btw..

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.