Welk spel moet ik kopen ?!

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Ik kan je helaas niet helpen hiermee :(

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Hoewel elke Dynasty/Samurai Warriors game op elkaar lijkt zijn er vrij weinig andere games met dezelfde soort gameplay. Je hebt Ninety-Nine Nights 1 en 2 voor de Xbox 360, maar meer kan ik er zo snel niet verzinnen.

Overigens zou ik niet al teveel verwachten van het verhaal bij een Warriors game.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Het zijn gewoon vrij simpele hack & slash games. Het verhaal zal flinterdun zijn en de gameplay repetitief. Volgens mij krijgt 'ie ook niet zulke goeie reviews..

Level 18 95%

Nog 206 XP voor level 19

Fighters vind ik inderdaad leuk, alleen meestal met meerdere mensen op de bank. Nog andere games die goed zijn om mee te beginnen?

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Ghost Recon is een goede game als je van turn based strategy houdt.

Level 18 95%

Nog 206 XP voor level 19

Hmm, ik ben een tijd verslaafd geweest aan Advance Wars. Lijkt Ghost Recon daar veel op of zit ik in een verkeerde hoek?

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Het lijkt er wel op ja. Ook turn based bijvoorbeeld :) Ik vind het een erg leuke titel!

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Persoonlijk vind ik het de beste launch game. Het doet niet veel bijzonders, maar het is wel een erg gestroomlijnde game met een flinke hoeveelheid content.

Level 18 95%

Nog 206 XP voor level 19

Persoonlijk vind ik het de beste launch game. Het doet niet veel bijzonders, maar het is wel een erg gestroomlijnde game met een flinke hoeveelheid content.

Hoe lang doe je ongeveer over de singleplayer?

Level 18 95%

Nog 206 XP voor level 19

Knoop doorgehakt en een 3ds met Pilotwings besteld, krijg hem morgen binnen :D.

Level 3 54%

Nog 71 XP voor level 4

als ge da hed kunde wel stoefe

Level 36 94%

Nog 1185 XP voor level 37

Ik kom momenteel in een groot geldtekort, waarin ik begin juni weer genoeg geld krijg om een 3DS game aan te schaffen. Nu had ik oorspronkelijk gepland om Street Fighter te halen en dan Zelda OoT, maar nu ik weet dat RE mercenaries 2 weken erna al uitkomt twijfel ik een beetje... Zou ik dan niet beter Street Fighter laten liggen en Zelda en RE kopen, de games die mij werkelijk interesseren? Echter heb ik dan nog geen enkele game voor mijn 3DS en moet ik het hier nog een maand volhouden ...

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

heb zelf Street fighter en weet niet of je een echte fighter fan bent maar anders wordt die maand wachten niet zo moeilijk.

Street fighter is een leuk spel maar als je het heel intensief speelt dan ben je er wel naar een week op uitgekeken.

ik weet niet hoe RE wordt maar als ik jou was zou ik gewoon even wachten.

Level 43 95%

heb zelf Street fighter en weet niet of je een echte fighter fan bent maar anders wordt die maand wachten niet zo moeilijk.

Street fighter is een leuk spel maar als je het heel intensief speelt dan ben je er wel naar een week op uitgekeken.

ik weet niet hoe RE wordt maar als ik jou was zou ik gewoon even wachten.

Niet geheel mee eens... Ik speel hem dagelijks 3 uur. Ben er nog lang niet op uitgekeken :D Kwestie van smaak dat snap ik. Maar ik wissel eens per 2 of 3 weken van fighter af... Houdt het wel interessant :D (spam, lees mijn recensie over Street fighter IV :D (zie handtekening))

Maar als fighters niet echt je ding zijn, zou ik zeker wachten op Resident Evil.

Level 17 99%

Nog 31 XP voor level 18

Iemand enige ervaring met Nintendogs? Ben op zoek naar een leuke game voor m'n vriendin en vroeg me af hoe deze bevalt? Hoe zijn bijvoorbeeld de 3D-effecten? Blijft de game lang (genoeg) leuk? Hoor het graag!

Level 43 95%

Hoort misschien niet helemaal in dit topic thuis, maar ik weet niet welke game ik moet kiezen voor de 3DS. Mag er één kiezen voor het winnen van de 3DS challenge. Ik heb al Street Fighter IV (waarmee ik heb gewonnen), Pilot Wings Resort en Steel Diver... Hmmm, vanavond ook zelf even onderzoek doen...

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Voor wanneer moet je dat doorgeven en mag je ook titels uit de nabije toekomst kiezen?

Anders Ghost Recon denk ik.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Ik weet dat ik een maand mocht wachten van IG omdat HotD Overkill pas later uitkwam.

Nog een maandje en Ocarina of Time 3D komt uit, gewoon op wachten.

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Dat wat Sadist zegt. En als je niet mag wachten, dan Ghost Recon :) Al moet je die eigenlijk sowieso al halen ;)

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Hallo, Weet iemand of de 3ds ook een filmservice zal krijgen?

groetjes upc

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

In Amerika zal Nintendo met Netflix samenwerken om 3D content naar je 3DS te kunnen sturen, en hier in Europe krijgen we Eurosport in 3D. Verder is er nog niks bekend of wij ook echt films gaan krijgen, maar als Amerika het krijgt zal Europa niet lang achterblijven denk ik ;)

Level 17 99%

Nog 31 XP voor level 18

wordt dat eurosport via 3DS gratis? :P

Level 38 95%

Voor zover bekend is wel ja ;)

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Beter!

Level 38 95%

Maar waarom werd dit eigenlijk gevraagd in de: "Wel spel moet ik kopen!?" topic en niet de: "Vraag, Antwoord en Hulp" Topic :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.