Welk spel moet ik kopen ?!

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Omdat dit topic niet zoveel nut heeft, van de 3 spellen die er zijn, moet iedereen eigenlijk de remake kopen van het beste spel uit 1998. Rest is nog afwachten.

Level 5 69%

Nog 122 XP voor level 6

Ik ga voor..

Zelda

Monkey ball, maar dan via marktplaats.. kan je makkelijk krijgen voor 20.

tales of the abyss

Mario kart misschien

Super Mario

en Kid uprising

Level 25 96%

Nog 357 XP voor level 26

Starfox gekocht.

Ik denk tot nu toe de game die het beste gebruik maakt van het 3d effect.

Zeker aan te raden.

Level 61 97%

Kirby 3D gedownload, je weet wel de NES variant uit 1993, maar nu met 3D laagje voor 6 euro.

Game was toendertijd geniaal. En de GBA re-release was ook heerijk. Op de VC speelde de game niet lekker, zeker niet als je een componentcable hebt (zoals ik). Nu dus de 3Ds versie, waar amper 3D in zit. Het spel blijft leuk, maar is zeker geen 6 euro waard. Maximaal 3 euro en dan nog zou ik twijfelen als je de game al eerder gespeeld hebt (of in het bezit bent van de superieure GBA release). Jammer dus, ik heb er dan ook spijt van.

Level 13 95%

Nog 121 XP voor level 14

Super Mario 3D land of Mario kart 7?

Super Mario 3D Land.

Ik heb beide games, maar MK7 maakt veel minder indruk eigenlijk. Na een half uurtje te hebben gespeeld gisteren, ging SM3L weer in mijn 3DS. Hoewel SM3L ook niet geheel nieuw is, geeft het spel me wel meer het gevoel dat ik iets nieuws speel dan dat MK7 dat doet.

Het zijn natuurlijk compleet verschillende games, maar goed.

Level 21 95%

Nog 298 XP voor level 22

Super Mario 3D land of Mario kart 7?

Beide goede games. Ligt eraan of je liever platform of racegames speelt.

Persoonlijk ga ik zelf liever voor 3D Land.

Level %

Nog XP voor level

Resident Evil: The Mercenaries 3D nu halen of wachten tot januari 2012 en dan Resident Evil: Revelations oppikken?

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ik dat het tweede sowieso beter is.

No offence maar The Mercenaries blijft maar een onderdeel van de resident evil games, terwijl Revelations een waardige game in de reeks is. Misschien kan je Mercenaries later nog voor een lekker prijsje ophalen.

Ik denk dat je MK7 en SML vast wel kunt volhouden om even te wachten.

Level %

Nog XP voor level

Ik dat het tweede sowieso beter is.

No offence maar The Mercenaries blijft maar een onderdeel van de resident evil games, terwijl Revelations een waardige game in de reeks is. Misschien kan je Mercenaries later nog voor een lekker prijsje ophalen.

Ik denk dat je MK7 en SML vast wel kunt volhouden om even te wachten.

Nou, het is zo dat ik van mijn ouders MK7 heb gehad, terwijl ik die al gekocht had omdat ik nooit verwacht had dat mijn ouders een game voor me zouden halen :lol: Dus nu zit ik met twee MK7's. Maar even terugbrengen naar de winkel en dan een andere game uitzoeken. Of gewoon even een bon. Maar er komt voorlopig niet echt heel veel tofs uit voor de 3DS. Dus wellicht dat ik Heavy Rain of Skyrim voor de PS3 ga halen.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Zelfs je ouders weten dat je mario nerd bent! :P

Maarja er is verder niets boeiends ja, tenzij tales of the abyss iets voor je is.

Level 61 97%

3dsware heeft inmiddels hele gave games!

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Pullblox. Play it!

Level 61 97%

Yup

Level 2 47%

Nog 41 XP voor level 3

koop gwn pokemon white...

of star wars 3 3D

pokemon white is geen 3D maar wel enorm leuk

Level 61 97%

ja, of animl crsing DS, gwn omdt u't kan. vt lau boom jo!

sprk j l8tr, btr koop gwn pokemon diamond op de gmboy, retro j w33t tog?

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Na Mario 3ds bijna uitgespeeld te hebben wordt het tijd voor mijn tweede game op mijn nieuwe 3ds.

Een van de grote games op de 3ds is natuurlijk Zelda. Ik heb aan mijn eerste Zelda, die op de Wii (schaam), een leuk avontuur beleefd maar de game was te lang voor mij en heb hem daarom niet uitgespeeld. Net als een Pokémon en een Final Fantasy op de ds.

Is Zelda inderdaad een must have voor de 3ds?

Is hij niet TE moeilijk?

Is hij niet te lang?

Andere game suggesties zijn ook welkom.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ocarina of Time is wel degelijk een heel stuk korter dan zowel: Twilight Princess als Skyward Sword, de game is wel een stuk lastiger dan die twee daar aan tegen. Maar het is niet wat je zou zeggen moeilijk, wel lastig opzich. Als je de game wilt spelen daar aan tegen raadt ik wel alsnog aan om Skyward Sword eerst uit te spelen als dat de game was die je op de Wii speelde, het verteld hoe Hyrule geworden tot wat het is in Ocarina of Time :)

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Ik weet niet meer hoe die heette het was de eerste Zelda die uit kwam op de Wii. Maar die ga ik zeker niet meer uitspelen.

Hoe lang duurt de Zelda voor de 3ds?

En zijn er nog andere must-have games voor de 3ds?

Level 2 61%

Nog 30 XP voor level 3

Ik weet niet meer hoe die heette het was de eerste Zelda die uit kwam op de Wii. Maar die ga ik zeker niet meer uitspelen.

Hoe lang duurt de Zelda voor de 3ds?

En zijn er nog andere must-have games voor de 3ds?

- Kid Icarus

- Zelda OoT

- Mariokart 7

- Resident Evil Revelations

- Starfox

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Dank.

Mariokart staat ook nog zeker op de wenslijst. Maar ben nu nog op zoek naar een iets meer verhalende game.

Resident Evil is not my thing.

Bedankt voor je andere opties, ik zal ze bekijken.

Level 61 97%

Haal gewoon zelda, weet bijna zeker dat je het geweldig zult vinden!

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Haal gewoon zelda, weet bijna zeker dat je het geweldig zult vinden!

Ik heb hem inmiddels al, dank je!

Ik ben nog wel op zoek naar een goede tip voor een eshop game.

Ik zag o.a. Mario vs Donkey kong staan voor 8 euro. Is dat wat?

Level 61 97%

Als je pushmo nog niet hebt, dn raad ik die ten harte aan, anders zou ik gaan voor zen pinball.

Mario vs donkey kong is best aardig als je van lemmings houdt, een slechte aanschaf is het zeker niet.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Is het gewoon de volledige game van Mario vs Donkey of alleen een paar levels?

Want ik zag Braintraining, daar hebben ze gewoon de standaard game in 3 stukken geknipt waardoor het uiteindelijk alsnog een duur geintje is.

Level 1 65%

Nog 9 XP voor level 2

Ik ga zeer binnenkort een Nintendo 3DS kopen, maar daar wil natuurlijk wel gelijk een game bij kopen. Ik heb helaas op dit moment alleen de mogelijkheid voor één game. Twee spellen die mij erg leuk lijken zijn Mario Kart 7 en Super Mario 3D Land. Echter zijn de reviews van deze spellen echt heel verschillend, de ene review zegt dat SM3DL geweldig is en een must-have is, anderen vinden 'm weer saai. Ook bij Mario Kart 7 zijn de reviews heel verschillend, de één zegt dat het het leukste spel ooit voor de 3DS is, en anderen vinden hem niet heel vernieuwend. Wat is voor mij als aankomende 3DS bezitter de beste game, rekening houdend met dat het mijn eerste 3DS is en ik er wel eventjes zoet mee moet kunnen zijn. Mario Kart 7 is zegmaar steeds hetzelfde (racen), maar SM3DL is weer snel uitgespeeld als ik zo het internet bekijk.. Wat raden jullie aan?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.