Welk spel moet ik kopen ?!

Level 1 65%

Nog 9 XP voor level 2

---oeps dubbelpost----

Level 14 87%

Nog 380 XP voor level 15

Zijn JRPG's iets voor je? Heb laatst tales of the abys gehaald en die is ook heel tof!

Level 1 65%

Nog 9 XP voor level 2

Nee, ik denk echt dat het een van die twee mario games wordt. Maar welke...

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?f=90&t=79545

in het vorige topic van je hebben veel mensen gereageerd en ook adviezen gegeven, denk wel dat je daar je antwoord zult vinden :P

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Zit zwaar te tijfelen tussen Dead or Alive Dimensions en Tekken 3DS Prime ... aangezien ik een fighter op mn 3ds wil :p

Het gaat mij dus ook vooral om de gameplay / graphics

en om de online modus. Geen Lagg, personages enzovoort.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

t' is Doa geworden :P

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Hoi iedereen

Ik heb vanmiddag een 3ds gekocht met Mario. Nu vroeg ik me af; welke andere games raden jullie aan om op te pikken? Met name ben ik ook geintreseerd in de VC en download games

Thanks al alvast

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Pullblox is heel erg tof. Verder heb ik Rayman.

VVVVVV is ook aan te raden. Ik heb het zelf nog niet, maar het is zeker de moeite waard.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Ten eerste gefeliciteerd met het kopen van de beste handheld die nu in de winkels ligt! :D ik raad aan :

Downloadable Games : Pullbloks , VVVVVV

Gewone Games : Mario Kart 7 (spelen we ook veel samen op IG), Kid Icarus : Uprising , The Legend of Zelda Ocarina of Time 3D , Dead or Alive Dimensions (als je van Fighters houdt)

Voeg me ook toe op je 3DS ! FC staat onder mijn sig, pm me die van jou ff als je me toegevoegd hebt!

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Aangezien dit het er het topic voor is, stel ik deze vraag

Is het een goed idee om Mario Tennis Open te halen ergens in de toekomst? Want ik kan ook wel een leuk nieuw spel gebruiken... Tot zover bevalt het me best wel wat ik ervan zie of heb ik alleen de mooie factor gezien en is de slechte factor veel groter?

Laat het me weten!

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Het is zeker de moeite waard. Je kan uren door brengen om costuums en items vrij te spelen voor je Mii en het is altijd leuk om online tegen andere mensen te spelen.

Maar als je geen internet verbinding hebt moet je je even af vragen of je het wel wil kopen. Nadat je alle cups hebt vrijgespeeld is het niet echt leuk om tegen een computer gestuurd mannetje te spelen.

Level 2 62%

Nog 29 XP voor level 3

Ik zat te twijfelen of pullblox wou kopen. Maar heb hem net toch maar gekocht, heb veel plezier aan is een heel leuk spel :D

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

Ben nog op zoek naar een leuke rpg voor op de 3ds, heeft iemand van jullie toevallig ook tips welke rpg's misschien nu leuk zijn om te spelen??

Weet dat er nog niet heel veel zijn en door de regiolock het ook moeilijk is maar probeer het wel bij spelen te houden die gewoon in europa te krijgen zijn en het liefst dan nog Nederland ook :D

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Tales of the Abyss. :)

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Tales of the Abyss

en het net uigekomen Heroes of Ruin :)

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

bedankt voor de tip, zal even zien of het wat is :D

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Mijn 3ds staat alweer een maandje uit (De vita heeft zn plaats ingenomen) (oke hij staat 3 maanden uit)

Welke game zou ervoor kunnen zorgen dat mijn zwarte 3dsje weer wat liefde krijgt?

-

Ik heb niks met japanse games (alleen KH en gravity daze lijken me interessant)

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Ik ga op vakantie en neem mee...

Ben aan het twijfelen tussen mario teenis en kid icarus bijde lijken me tof vooral kid icarus maar ik ben linkshandig dus dat zal een 2de stick vereisen. Als er betere 3ds spellen zijn die ik kan kopen tot en met 28 juni zeg het maar het moet mij wel 2 maanden vermaken want dan ben ik uit europa normaal gezien heb ik internet dus online vechten gaat ook.

Suggesties?

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Kid is beter dan mario tennis..

thats all i know

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Kid Icarus heeft meer content en speel uren dus zou ik daar voor gaan. Maar beide games zijn zeer goed.

Level 6 88%

Nog 67 XP voor level 7

Ook ik ben sinds kort in het bezit van de 3DS. Heb er gelijk Mario Kart 7 bijgehaald. Is er in de toekomst op moment nog de echte grote game die de 3DS weer die extra push geeft. Ik lees hier namelijk voornamelijk Kid Icarus, Zelda en Mario. Die zijn allemaal al uitgekomen. Momenteel vermaak ik me nog wel daar niet van:) Gwn mn oude DS games gaan er ook nog goed in:)

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Kid Icarus heeft meer content en speel uren dus zou ik daar voor gaan. Maar beide games zijn zeer goed.

oke dan ga ik voor die

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Volgende maand komen Theatrrhythm Final Fantasy en Kingdom Hearts 3D uit.

Dan is het een maandje stil en dan gaan we richting releases zoals Castlevania MoF, Epic Mickey, Luigi's Mansion Dark Moon, Paper Mario Sticker Star etc.

Level 6 96%

Nog 20 XP voor level 7

Volgende maand komen Theatrrhythm Final Fantasy en Kingdom Hearts 3D uit.

Dan is het een maandje stil en dan gaan we richting releases zoals Castlevania MoF, Epic Mickey, Luigi's Mansion Dark Moon, Paper Mario Sticker Star etc.

In augustus komt New Super Mario Bros 2 hoor.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Wel stom van die circle pro pad 20 euro kost dat een totaal van 60 euro maakt. Waaraan nintendo allemaal verdient :@

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.