Call of Duty: Modern Warfare 3

Level %

Nog XP voor level

Call of Duty: Modern Warfare 3

Waarschijnlijke releasedatum: 8 november 2011

Ontwikkeld door: Beachhead

Uitgegeven door: Activision

Bevat: Singleplayer en online

Online universum:

Modern Warfare 3 krijgt weergaloos online universum

Call of Duty: Modern Warfare 3, die naar verwachting op 8 november uitkomt, heeft een "weergaloos online universum". Dat heeft uitgever Activision gezegd in een conference call met investeerders, bijgewoond door Gamasutra.

De game bevat nieuwe online features, die worden ontwikkeld door de eerder dit jaar onthulde Beachhead-studio van Activision. De nieuwe features zullen een "integraal deel zijn van de innovatie voor de Call of Duty-game van dit jaar", beweert Eric Hirshberg, CEO van Activision Publishing.

Toen de plannen met Beachhead in februari werden onthuld, zei Hirshberg hierover: "Beachhead zal de beste online community, exclusieve content, en een groot aanbod aan services creëren om een online ervaring te garanderen die nog nooit eerder is vertoond." Verdere details ontbreken, maar Activision belooft dat de nieuwe Call of Duty-game in de komende weken zal worden onthuld. Bron: Gamer.nl

Over de studio:

Activision start ontwikkelstudio Beachhead

In een telefonische toelichting op zijn kwartaalcijfers maakt uitgever Activision bekend een nieuwe studio te hebben opgezet onder de naam Beachhead. De studio gaat onder meer een 'platform voor de Call of Duty community' maken.

Mike Griffith, bij Activision verantwoordelijk voor het publicatieschema, liet in het telefoongesprek weten dat de uitgever 'de online-ervaring en het spelen op consoles voor het eerst gaat samenbrengen door middel van een platform dat al meer dan een jaar in ontwikkeling is'. De ontwikkeling is in handen van Beachhead, de nieuwe studio die de uitgever heeft opgezet. Beachhead gaat 'alle nieuwe digitale initiatieven voor de Call of Duty-serie ontwikkelen'. Daaronder vallen volgens Griffith zowel 'content' als 'services', zonder duidelijk te maken wat daaronder moet worden verstaan.

Activision wil met het platform dat bij Beachhead in ontwikkeling is meer munt slaan uit de downloads voor de Call of Duty-serie. Niet verwonderlijk, aangezien de uitgever in hetzelfde telefoongesprek stelde dat er 'meer mensen Call of Duty: Black Ops hebben gespeeld dan Netflix leden heeft'. Griffith beweert verder dat 'de dlc die we gepland hebben voor Call of Duty meer commerciële potentie heeft dan de meeste standalone-consolegames'. Zo maakte de uitgever bekend dat First Strike, de eerste multiplayer-download voor Black Ops, die op 1 februari verscheen, binnen 24 uur al 1,4 miljoen keer gedownload was. Dit betreft alleen de versie voor de Xbox 360. First Strike verschijnt op 3 maart voor de PlayStation 3. De versie voor de pc verschijnt later dit kwartaal. Bron: Tweakers.net

Level 26 95%

Nog 479 XP voor level 27

Hopelijk gaat deze COD weer back naar de roots van de beste Call Of Duty's, dan heb ik het over Call of Duty 2 en 4, ofcourse.

Level 62 96%

Nog 2331 XP voor level 63

Ik voorspel: Call of Duty abbonement....

Level %

Nog XP voor level

Hopelijk komt er elke twee weken een nieuwe map die je gewoon per stuk kunt aanschaffen.

Level 46 97%

Nog 739 XP voor level 47

Nu al een topic, er is werkelijk nog niets over bekend. Het is niet eens bekend of het hier om MW3 gaat.

Volgens mij heb ik diverse topics dicht zien gaan over MW3, terwijl er nu niet veel meer bekend is.

@Rano

Per twee weken is wel erg vlot op elkaar, liever dat ze ook uitbreiden op andere vlakken dan.

Level 75 97%

Nog 2581 XP voor level 76

"Called it"

Level 20 94%

Nog 360 XP voor level 21

Werken Infinity Ward, Sledgehammer en Raven studios hier niet aan mee?

Level 46 97%

Nog 739 XP voor level 47

Als het goed is alle CoD studios die Activision rijk is.

Level 26 95%

Nog 479 XP voor level 27

Verwacht maar niet te veel van deze titel, ik wacht wel op de nieuwe game van Respawn Entertainment, Vince Zampella ftw :)

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Verwachtte release november vorig jaar?

Level 62 96%

Nog 2331 XP voor level 63

"Called it"

"weergaloos online universum"

Tja, hoe moet je dat anders interpreteren???

En Pachter is cool. :D

Level 46 97%

Nog 739 XP voor level 47

Ik ben zeer benieuwd naar de balans, dat is het enige heikele punt voor mij, voor de rest ben ik benieuwd of ze de killstreaks gaan veranderen in deployable voertuigen of iets dergelijks en dat er grotere maps komen.

Level 34 94%

Nog 1022 XP voor level 35

Laat maar snel komen!

Level 46 97%

Nog 739 XP voor level 47

IGF improvements:

#1 Het knifen moet verbeteren!

#2 Trowable objects zoals knifes of tomahawks moeten je alleen in een keer doden als je in de borst of boven geraakt wordt. Dus niet dat je doodgaat van een knife in je voet of been

#3 Meer teamwork elementen erin stoppen (4)

#4 Map-based objectives, niet elke keer diezelfde kisten, maar muren, bruggen. etc.

#5 Het switchen van kilstreaks indien meerdere beschikbaar

#6 Betere hitdetection

#7 Nieuwe engine

#8 Deployable killstreaks (Instappen in Chopper en aangeven waar dmv een marker)

#9 Geen passieve killstreaks die kunnen killen (zoals attack helicopter), dus wel spy plane.

Level 34 97%

Nog 409 XP voor level 35

Verwachtte release november vorig jaar?

Moderator
Level 65 99%

Nog 15 XP voor level 66

Waar hebben jullie het over ?!

Level 35 96%

Nog 710 XP voor level 36

Idd, doe jullie bril even op. Er staat november 2011 :)

Ik geloof niet dat ik deze ga kopen, ik wacht wel een maandje totdat al die gekken het gescoord hebben en dan beseffen dat het een kutspel is, dan koop ik hem voor 30 tweedehands.

Level 9 85%

Nog 173 XP voor level 10

Daar gaan we!

Maar, ik heb al een artikel:

http://www.computerandvideogames.com/30 ... ts-report/

Maar de vraag is: betrouwbare site?

Level %

Nog XP voor level

Idd, doe jullie bril even op. Er staat november 2011 :)

Ik geloof niet dat ik deze ga kopen, ik wacht wel een maandje totdat al die gekken het gescoord hebben en dan beseffen dat het een kutspel is, dan koop ik hem voor 30 tweedehands.

Aos je denkt dat het een kutspel wordt, waarom koop je hem dan, ook al is ie maar 30 euro

Level 12 86%

Nog 282 XP voor level 13

IGF improvements:

#2 Trowable objects zoals knifes of tomahawks moeten je alleen in een keer doden als je in de borst of boven geraakt wordt. Dus niet dat je doodgaat van een knife in je voet of been

#4 Map-based objectives, niet elke keer diezelfde kisten, maar muren, bruggen. etc.

#6 Betere hitdetection

#7 Nieuwe engine

#8 Deployable killstreaks (Instappen in Chopper en aangeven waar dmv een marker)

#9 Geen passieve killstreaks die kunnen killen (zoals attack helicopter), dus wel spy plane.

#10 TDM en FFA kill/death in tussenlobbies vervangen door score per minute.

#11 CTF etc. kill/death in tussenlobbies vervangen door aantal captures.

Level 46 97%

Nog 739 XP voor level 47

IGF improvements:

#6 Betere hitdetection

#7 Nieuwe engine

#10 TDM en FFA kill/death in tussenlobbies vervangen door score per minute.

#11 CTF etc. kill/death in tussenlobbies vervangen door aantal captures.

#10 Nee vind die kill death ratio's kloppen.

Score per minuut maakt geen reet uit in TDM. Als je de hoogste score per minute heb gehad van je team, maar een negatieve K/D dan ben je een last geweest voor je team en niet een aanwinst, aangezien je je team verder van winst heb afgebracht. Dus K/D laten zien met TDM klopt als een bus.

Vind het echt belachelijk dat er in de leaderbords wordt gerangschikt op score per minute, dat klopt gewoon niet, op de meeste kills zou eerder kloppen.

#11 is misschien een goede, al weet ik niet hoe dat nu zit.

Level 51 97%

Nog 1010 XP voor level 52

Ik ben zeer benieuwd naar de balans, dat is het enige heikele punt voor mij, voor de rest ben ik benieuwd of ze de killstreaks gaan veranderen in deployable voertuigen of iets dergelijks en dat er grotere maps komen.

"Balans"

HAHAHAHAHA- oh, dat was geen grap?

Level 46 97%

Nog 739 XP voor level 47

Black Ops heeft een geweldige balans, beter dan CoD4 zelfs. Alleen zijn dezelfde problemen als in CoD4 nog steeds aanwezig. De hitboxes zijn bagger, daardoor natuurlijk het schieten, maar het knifen ook.

Level 12 86%

Nog 282 XP voor level 13

Dus K/D laten zien met TDM klopt als een bus.

#10 TDM en FFA de deaths verwijderen uit tussenlobbies om campers wellicht te ontmoedigen?

of

#10 Bij langer dan een aantal seconde rond hangen in een gebied van 6 m2 word je zichtbaar op de enemy map, uitgezonderd bij gebruik van killstreaks of pauze menu.

Level 46 97%

Nog 739 XP voor level 47

Dat is dus zooo Homefront. ;) Ik vind dat iedereen zijn eigen speelstijl mag aannemen, als ze willen campen prima, alleen maar makkelijker voor mij.

Hoewel er vandaag in Hotel wel twee irritante gasten zaten in die bovenste kamer met een lift. (campen) Kon ze ook met rust laten, maar zocht ze toch weer elke keer op, heeft me veel deaths gekost.

Zou niet weten hoe je campers kunt ontmoedigen zonder de gewone spelers daar mee te raken. Zeg nou zelf, als je op de radar ziet dat je omsingeld bent ga je niet bewegen en als je dan na 30 seconden zichtbaar wordt, ben je gewoon de lul. Dat zou dus zeer lullig zijn.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.