Nintendo persconferentie 7 juni om 18:00 (NL tijd)

Level 40 99%

Nog 221 XP voor level 41

ik wil een nieuwe

voor de Café/Nintendo/hoe dat ding ook heten mag :7!

What?!

Dat spel was bagger man :S

kan best zijn, is ook al weer 10 (?) jaar geleden dat ik m gespeeld heb :P

Level 18 98%

Nog 65 XP voor level 19

Nog 1 uur voor de nieuwe 3ds firmware update.

Hoe weet je dat die stipt om 12 uur komt?

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Hij komt toch tijdens de E3 persconferentie?

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Jeah, wachten op een kut updat zodat je kan kiezen uit 3 games van de originele gamboy launchperiode en een gratis nes racer krijgt. Ik vind het magertjes... Helaas.

Level 71 97%

Daarom releasen ze em morgen, met hopelijk wat nieuwe aankondigingen die direct beschikbaar zijn.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Ik wil nu toch echt weten, waar komt die meme vandaan? :lol:

*gelijk Googlen doet, want zal simpel te vinden zijn is*

Ik vind de beren meme leuker :(

Level 77 98%

Reggie + Wii Fit

Level 43 95%

Had het al gevonden ja, eerste hit door "My body is ready" :P

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ja al was Reggie zijn: "We are juggeling two big balls." quote ook niet erg subtiel te noemen :P

Level 77 98%

Level 43 95%

Nintendo gaat het erg moeilijk krijgen Sony te overtreffen denk ik...

Level 19 94%

Nog 298 XP voor level 20

Helemaal nu Sony de Vita met Wi-Fi voor €249,- gaat verkopen.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ik wou net Posten, vraag me af hoe Nintendo hierop gaat reageren, want zonder twijfel Sont gaat hier vollop verlies onder lijden, terwijl Nintendo wel degelijk winst maakt op de 3DS...

Level 30 96%

Nog 484 XP voor level 31

Ik wou net Posten, vraag me af hoe Nintendo hierop gaat reageren, want zonder twijfel Sont gaat hier vollop verlies onder lijden, terwijl Nintendo wel degelijk winst maakt op de 3DS...

Dat is gelukkig het probleem van Sony zelf, het maakt mij er als gamer heeeeeel erg moeilijk welke handheld ik als eerste in huis haal, ik heb toch het gevoel dat ik met de NGP meer waarde voor mijn geld krijg dan de 3DS , en dat voor dezelfde prijs.

Level 77 98%

Ligt er totaal aan wat Nintendo aan het einde van het jaar in de winkel legt. En third parties natuurlijk.

Level 71 97%

Succes Nintendo

Level 77 98%

I still have faith ^_^

Iwata drop the bomb

Level 29 98%

Nog 214 XP voor level 30

Ik gun Nintendo gewoon een awesome event met een heule dikke nieuwe console.

Level 30 96%

Nog 484 XP voor level 31

Ligt er totaal aan wat Nintendo aan het einde van het jaar in de winkel legt. En third parties natuurlijk.

Uiteraard, met Nintendo handhelds weet je altijd precies wat voor (goede) games je kunt verwachten, 1st party gezien verzorgd Nintendo hun handheld altijd het beste, en met de DS hebben ze ongelofelijk goede 3rd party support gekregen (Phoenix Wright serie was bijvoorbeeld episch) .

Ik heb alleen wel het gevoel dat de 3DS het niet doet zoals hij het moet doen, de verkopen vallen tegen, het 3D effect is niets meer dan een extratje, en Sony gooit nu HEEL erg veel weerstand met de Vita zoals het er nu voor staat met een systeem dat potentieel de 3DS hardwarematig wegblaast op vrijwel alle punten voor eenzelfde prijs.

Uiteindelijk zal ik ze beide in mijn bezit hebben verwacht ik, maar zoals het er nu voor staat ben ik een heeeel stuk meer thrilled naar de Vita dan de 3DS, Nintendo.... Succes , you 'll need it.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Wacht maar, morgen worden er flink wat coole 3DS games aangekondigd, daar mag je me aan houden!

Level 71 97%

Ik gun Nintendo gewoon een awesome event met een heule dikke nieuwe console.

Ik ook.

Zou wat zijn als die Vita mooiere beelden op het scherm kan toveren dan Nintendo's nieuwste console.

Level 77 98%

Ik heb alleen wel het gevoel dat de 3DS het niet doet zoals hij het moet doen, de verkopen vallen tegen, het 3D effect is niets meer dan een extratje, en Sony gooit nu HEEL erg veel weerstand met de Vita zoals het er nu voor staat met een systeem dat potentieel de 3DS hardwarematig wegblaast op vrijwel alle punten voor eenzelfde prijs.

Uiteindelijk zal ik ze beide in mijn bezit hebben verwacht ik, maar zoals het er nu voor staat ben ik een heeeel stuk meer thrilled naar de Vita dan de 3DS, Nintendo.... Succes , you 'll need it.

Het ding is, ik snap niet waarom mensen na twee maanden al conclusie gaan trekken over de performance van het apparaat saleswise, zeker omdat het een geringe bibliotheek heeft en ja een hoge prijs. Hardware-matig is de Vita een behoorlijk stuk verder.

Maar, je geeft zelf al aan dat Nintendo's software en die van third parties (tenminste, niet Ubisoft) wel zeer aantrekkelijk is. En daar gaat het om.

Vita heeft op dit moment (ik hoop dat je gelijk hebt Aiii/bovenlander!) behalve Uncharted, wat andere coole first party stuff en SF x Tekken/BioShock/Silent Hill tijdens de show zelf. Als je meer tot je beschikking hebt, waarom niet laten zien? (Of had anders het gelekt lol) Nintendo zei vorig jaar hier bam KH, MGS, Resident Evil, Street Fighter, Sainst Row, Ninja Gaiden, Dead or Alive en meer. En nee, dit is niet Sony downplayen, maar even kritisch zijn en zwartkijken.

Maar de Vita gaat zeker verkopen. No doubt about it.

Level 7 75%

Nog 185 XP voor level 8

Ik heb op dit moment mijn 3DS en ik heb er nog geen spijt van. Ook al vind ik de vita wel cool. Het is te hopen dat nintendo vanavond zwaar reageert en dan ligt de strijd helemaal open.

ps: de 3ds update is binnen :)

Level 18 89%

Nog 520 XP voor level 19

Ik heb op dit moment mijn 3DS en ik heb er nog geen spijt van. Ook al vind ik de vita wel cool. Het is te hopen dat nintendo vanavond zwaar reageert en dan ligt de strijd helemaal open.

ps: de 3ds update is binnen :)

Update heb ik ook net binnen alleen als ik de Eshop in wil gaan krijg ik het bericht:

E-Shop is currently undergoing maintenance

Ubder fail dit.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.