Nintendo persconferentie 7 juni om 18:00 (NL tijd)

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

ik ben nu zeer benieuwd. De 3DS is zonder prijsdaling gedoemd te mislukken en de nieuwe Nintendo-console zonder goede online features.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik ben ook benieuwd. De 3DS heeft geen prijsdrop nog. Wat ie wel nodig heeft is een stroom vette software. Ook al blijft dan de prijs 249,-- , dan nog zal ie makkelijk van de Vita winnen.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Update heb ik ook net binnen alleen als ik de Eshop in wil gaan krijg ik het bericht:

E-Shop is currently undergoing maintenance

Ubder fail dit.

De E-shop hoort pas ook na de conferentie online te gaan, althans lijkt mij net zoals ze toen de tijd bij de Wii deden met de SD kaart update, dus denk dat dat gewoon wachten wordt tot vanavond :)

Maar over de Vita, Nintendo moet gewoon een shitload aan goede titels gaan hebben binnen nu en het einde van het jaar wanneer de Vita lanceert, dan heeft de 3DS de komende tijd nog niet echt een pricedrop nodig. De voornaamste reden waarom het systeem niet verkoopt is de lack aan goede games, de prijs is ook een factor maar minder dan de games. En persoonlijk denk ik wel dat dat goed komt met alle aangekondigde games van vorig jaar, plus de games die we over 10 uur gaan horen. Een mogelijke price-drop kan natuurlijk wel een steek naar Sony zijn daaraan tegen, zeker als als ze dat de week van de lancering doen ;)

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Ik denk dat heb te druk is en dus wel een fail is. Ik ben al in de eShop geweest en een account aangemaakt. Pas op het moment dat ik iets wilde downloaden kreeg ik de melding. Als ik nu weer naar de eShop ga kom ik niet verder dan het oplaadscherm. :(

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Valt mee, ik heb Pokédex 3D net gedownload zonder problemen :P

Ow en Ocarina 3D trailer = MINDBLOWN!!!

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Het werkt inderdaad!!! :D

Level 25 96%

Nog 357 XP voor level 26

Nu werkt het zonder problemen.

Eerst Dsi game binnen gehaald (Shantae: Risky's Revenge).

Nintendo opens official Facebook page with Reggie 'welcome' video, says 3DS eShop update coming soon

Coming from the official Nintendo Facebook page...

Hold tight guys, the system update is coming soon and we will let you know as soon as it is available!

Er gaat op neogaf een lijst rond over 3d classics die zouden released worden.

Wel indrukwekkend mocht het waar zijn.

Beyond Good and Evil 2 still coming, but hitting next-gen platforms

"It is still alive and we are very far development so we can't go back now. We are targeting the next generation of consoles." - Michel Ancel

Well then, this makes Project Cafe the frontrunner for release! My dear lord, how I would bust a you-know-what if Ancel announced this title for Project Cafe tomorrow.

Zelda oot commercial ziet er dan ook weer goed uit.

http://gonintendo.com/viewstory.php?id=160059

Level %

Nog XP voor level

Ik ben ook benieuwd. De 3DS heeft geen prijsdrop nog. Wat ie wel nodig heeft is een stroom vette software. Ook al blijft dan de prijs 249,-- , dan nog zal ie makkelijk van de Vita winnen.

Wat ben je aan het trollen zeg. Ben je met je blote kont op je Move gaan zitten ofzo?

Ik kijk echt uit naar de Nintendo conferentie! En dan natuurlijk naar de nieuwe hardware. Hopelijk kan Nintendo ons wegblazen!

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Dat hoop ik ook, het is immers een tijdje geleden dat ze me hebben weggeblazen. (Ultra 64 aankondiging)

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Trollen ?! Dude, ik ben helemaal niet aan het trollen ! De 3DS (Nintendo) gaat het wederom makkelijk krijgen tegen een Playstation handheld. Zo denk ik erover. Dat is geen trollen. Dat is mijn mening geven !

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Vorig jaar was tof, maar weggeblazen was ik bij de GameCube aankondiging en de trailer van Twillight Princess een paar jaar geleden. Ik hoop op hetzelfde effect vanavond.

Level %

Nog XP voor level

Vorig jaar was tof, maar weggeblazen was ik bij de GameCube aankondiging en de trailer van Twillight Princess een paar jaar geleden. Ik hoop op hetzelfde effect vanavond.

Die eerste trailer van The Twilight Princess was zo awesome! Mijn favoriete E3 moment in de moderne geschiedenis.

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Wanneer ik écht weggeblazen wordt? Als ze een degelijk online systeem tonen, want zeg nou zelf... Wie verwacht dat nou eerlijk? :O (retorische vraag, voor de fanboys, ik noem geen namen)

Level 10 87%

Nog 195 XP voor level 11

Wanneer ik écht weggeblazen wordt? Als ze een degelijk online systeem tonen, want zeg nou zelf... Wie verwacht dat nou eerlijk? :O (retorische vraag, voor de fanboys, ik noem geen namen)

Ja het wordt eens tijd dat Nintendo met een full-fledged online systeem komen. Anno 2011 kan je echt niet meer met die retarded friend-code systeem komen aanzetten.

Ik hoop trouwens op een next-gen Metroid en F-Zero announcement. En dikke 3rd party support natuurlijk! :'D

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Het friend-code system is een goede vind ik, tenminste als je maar 1 friendcode hebt. Dan kun je toch per game een andere nickname aannemen. :)

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Ik hoop trouwens op een next-gen Metroid en F-Zero announcement. En dikke 3rd party support natuurlijk! :'D

Next Gen F-zero om het Nintendo Online te showcases? YES PLEASE!!

Level 43 95%

Next Gen F-zero om het Nintendo Online te showcases? YES PLEASE!!

Ah fuck... ik begin hyped te raken :O Ik ben weg hier, tot vanavond :O

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Ik ben zoooo bang dat het gaat tegenvallen :(

Aan de andere kant, als HD een zekerheidje is krijg je dus Nintendo franchises in HD vanavond. Dan kan die hele show toch al niet meer tegenvallen?

Level 43 95%

Aan de andere kant, als HD een zekerheidje is krijg je dus Nintendo franchises in HD vanavond. Dan kan die hele show toch al niet meer tegenvallen?

Voorzichtig TFH... Glad ijs :(

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Glad en dun... :(

Van Ubisoft verwachte ik niks en dat viel me reuze mee. Sony verwachte ik een klein beetje en kreeg (voor mij persoonlijk) een klein beetje.

Ik kan dus beter niks verwachten.

Level %

Nog XP voor level

Vind ik dus ook! Het wordt een knalfuif! Eindelijk Zelda in 1080p, 60 fps en met de grafische kracht waar de PS3 jaloers op is!

_O_

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Level 43 95%

Meneer Sadist is weer ontwaakt hoor :lol:

Level %

Nog XP voor level

Serieus, als je Sterren (achievements) kunt verdienen in elke Beem game, dan moet ik hem gewoon hebben!

Level 43 95%

Realese the bears!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.