Nintendo persconferentie 7 juni om 18:00 (NL tijd)

Level 10 87%

Nog 195 XP voor level 11

Het friend-code system is een goede vind ik, tenminste als je maar 1 friendcode hebt. Dan kun je toch per game een andere nickname aannemen. :)

Maar dat is dan gewoon een vaste ID-code (wat Gamertags in principe ook zijn). Waar het mij om gaat is het hele systeem eromheen, één console UI zoals de Xbox Guide en PS XMB die je friendlist bevat waarmee je vervolgens in alle games moeiteloos kan spelen en party's vormen i.p.v. per game een aparte FC en ergens in de menus van de game zelf een verscholen FC list.

Ik hoop trouwens op een next-gen Metroid en F-Zero announcement. En dikke 3rd party support natuurlijk! :'D

Next Gen F-zero om het Nintendo Online te showcases? YES PLEASE!!

Nintendo moet nu met een dikke F-Zero aankomen, en anders hoop ik dat er een Party Ball boven Nintendo HQ spawnt waaruit een zware collectie Bob-ombs uit valt. :P

Maar even serieus, where's the F-Zero fan love? Ik heb F-Zero GX grijs gespeelt, alles op Master difficulty gehaald en alles unlocked. I need mah F-Zero naaaaoooo bitchezzzz!!! :@

Ik hoop trouwens op een next-gen Metroid en F-Zero announcement. En dikke 3rd party support natuurlijk! :'D

Next Gen F-zero om het Nintendo Online te showcases? YES PLEASE!!

Ah fuck... ik begin hyped te raken :O Ik ben weg hier, tot vanavond :O

Lol, don't get your hopes up too much. Het kan dan immers niet tegenvallen.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Serieus, als je Sterren (achievements) kunt verdienen in elke Beem game, dan moet ik hem gewoon hebben!

Sterren lijken mij de meest voor de hand liggende achievements voor een Nintendo console idd.

Het friend-code system is een goede vind ik, tenminste als je maar 1 friendcode hebt. Dan kun je toch per game een andere nickname aannemen. :)

Maar dat is dan gewoon een vaste ID-code (wat Gamertags in principe ook zijn). Waar het mij om gaat is het hele systeem eromheen, één console UI zoals de Xbox Guide en PS XMB die je friendlist bevat waarmee je vervolgens in alle games moeiteloos kan spelen en party's vormen i.p.v. per game een aparte FC en ergens in de menus van de game zelf een verscholen FC list.

Idd, maar dan kan je daar je eigen Nickname over heen gooien voor je friendlist en kosteloos aanpassen en/of per game veranderen. Net als vroegah op de PC.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

dubbel

Level 3 82%

Nog 27 XP voor level 4

Ik hoop dat ik op tijd thuis ben om dit te zien vanavond. Van alle persconferenties kijk ik nog wel het meest uit naar deze van Nintendo (kleine fanboy dat ik ben). MS kon me weinig bekoren, weinig first party en veel kinect, sony was te laat, maar het nieuws wat ik daar van lees is ook niet bijster interessant, veel Vita, wat move en Uncharted dan. Ben echt benieuwd wat Nintendo allemaal uit de kast weet te halen met de opvolger van de Wii en welke games ze daar voor aan gaan kondigen. Hoop vooral dat third parties nu ook naar die console komen, dan moet het wel goed gaan verkopen, ook onder hardcore gamers.

Level %

Nog XP voor level

Nieuwe hardware die we niet gezien hebben = automatische win. Welk platform dat ook is. Nieuwe hardware is gewoon het vetst!

Level 10 87%

Nog 195 XP voor level 11

Nieuwe hardware die we niet gezien hebben = automatische win. Welk platform dat ook is. Nieuwe hardware is gewoon het vetst!

2 words: Vitality sensor...

Let's add another word to that: N-Gage.......

:roll:

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Achievements in de vorm van sterren zou awesome zijn. Maar ik ben er van overtuigd dat dit niet gaat gebeuren. Zou wel een enorme verassing zijn na eerdere uitspraken vanuit Nintendo.

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Als Nintendo een paar nieuwe screenshots van Super Mario 3ds laat zien, hebben ze al de beste e3-show. :O

Een nieuwe F-Zero zou geweldig zijn. Als Sega er maar weer bij betrokken is.

Level %

Nog XP voor level

Super Mario kennen we nu wel he?

Level 3 82%

Nog 27 XP voor level 4

En een goeie fighter, die miste ik toch wel op de Wii.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Ik zeg:

- Geen Achievements

- Geen HDD

- Graphics net onder de PS3

- Geen woord over online, maar wel een externe partner

:'D

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Ik zeg:

- Geen Achievements

- Geen HDD

Dat is nog eens lage verwachtingen hebben :)

Ik weet dat Nintendo gekke dingen gedaan heeft in het verleden, maar ze zullen hun shit toch wel voor elkaar hebben deze keer?

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ik zeg:

- Geen Achievements

- Geen HDD

Waarschijnlijk heb je nog gelijk ook. :'D

De achievements kunnen ze natuurlijk in een andere vorm uitwerken, niet één op één kopieren zoals Sony.

Level %

Nog XP voor level

Mijn voorspelling:

• Nintendo Beem

• Streaming console met 16GB geheugen;

• Alle Beem games in de cloud;

• Alle Beem games vanaf een nieuw type SD-kaart;

• HDMI out voor 1080p;

• Elke controller bevat een 6" scherm. Je hebt geen TV meer nodig. Kinderen kunnen gewoon binnen het Wi-Fi bereik gamen en de ouders kunnen nog steeds lekker TV kijken.

• Bij multiplayer kan de TV ingezet worden als "split screen stream" of uniek gebruikt worden als extra scherm.

• Grafische kracht iets beter dan de PS3.

• eShop wordt heel belangrijk, de Beem kan alle Beem titels downloaden.

• In de eShop vinden we naast Beem games ook NES, SNES, N64, GameCube en Wii titels.

• De controller lijkt op de Vita maar zonder touchpad en een iets andere layout van de sticks/buttons.

• Er komt eindelijk een goed online systeem. Vergelijkbaar met Xbox Live meets Steam.

• Achievements in de vorm van sterren. Met de sterren kun je ook weer dingen in de eShop kopen.

• The Legend of Zelda: Anniversary is een day-one download uit de eShop.

Level 30 95%

Nog 563 XP voor level 31

Achievements in de vorm van sterren zou awesome zijn. Maar ik ben er van overtuigd dat dit niet gaat gebeuren. Zou wel een enorme verassing zijn na eerdere uitspraken vanuit Nintendo.

Dat Nintendo gehalte in alle menu's (springende 8bit Mario tijdens het downloaden etc.) komt me de strot uit. Laten ze gewoon naar de 360 kijken wat userinterface en features betreft. De mensen die graag een Mario theme willen in alle menu's de keuze geven om dit te doen.

Level 77 98%

En een goeie fighter, die miste ik toch wel op de Wii.

:(

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Dat Nintendo gehalte in alle menu's (springende 8bit Mario tijdens het downloaden etc.) komt me de strot uit. Laten ze gewoon naar de 360 kijken wat userinterface en features betreft. De mensen die graag een Mario theme willen in alle menu's de keuze geven om dit te doen.

Ik wil graag een Zelda theme waarbij je Link elke keer met een andere move een stuk van de laadbalk afslaat met zijn Mastersword. :)

Of een Metroid Theme waarbij Samus haar beam charged en bij laad completion richting scherm schiet waarna alles oplicht en de download completed is :)

Level %

Nog XP voor level

Nintendo kent geen goede UI designers. Hou dus maar op. Het gaat niet gebeuren. Kijk maar naar de Nintendo 3DS. Een graf interface.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Mijn voorspelling:

• Nintendo Beem

• HDMI out voor 1080p;

• Elke controller bevat een 6" scherm. Je hebt geen TV meer nodig. Kinderen kunnen gewoon binnen het Wi-Fi bereik gamen en de ouders kunnen nog steeds lekker TV kijken.

• Bij multiplayer kan de TV ingezet worden als "split screen stream" of uniek gebruikt worden als extra scherm.

• In de eShop vinden we naast Beem games ook NES, SNES, N64, GameCube en Wii titels.

• De controller lijkt op de Vita maar zonder touchpad en een iets andere layout van de sticks/buttons.

• Er komt eindelijk een goed online systeem. Vergelijkbaar met Xbox Live meets Steam.

• Achievements in de vorm van sterren. Met de sterren kun je ook weer dingen in de eShop kopen.

• Lijkt me prima.. :) HDD mag wel iets groter anders een SSD van 16GB.

Nintendo kent geen goede UI designers. Hou dus maar op. Het gaat niet gebeuren. Kijk maar naar de Nintendo 3DS. Een graf interface.

Mijn handen jeuken....

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Mijn voorspelling:

• Nintendo Beem

• HDMI out voor 1080p;

• Ik zou erg blij zijn als de helft al uitkomt :)

Level 77 98%

Dat is nog eens lage verwachtingen hebben :)

Ik weet dat Nintendo gekke dingen gedaan heeft in het verleden, maar ze zullen hun shit toch wel voor elkaar hebben deze keer?

Het is en blijft Nintendo. Ik zeg al een maand voor de E3 "expect the unexpected met Nintendo" en ik zie ze gewoon weer met flash geheugen gaan, maar de console zal toch weer zijn foefjes hebben die zeer interessant zijn. Zo leuk zelfs dat iedereen zegt: "waarom kan dit of dat niet, maar ik koop het toch want het is Nintendo"

Ik verwacht overigens wel een leukere show om naar te kijken dan die van MS en Sony. Alleen al het Engrish van Iwata blijft geniaal om te ontcijferen.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Hij moet imo ook Cube game's kunnen draaien. :)

Level 77 98%

Reggie: hey guys, you ready for E3?

Nokia Theater gisteravond. Bij de tentjes moeten de journo's zich registreren.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Goddamned, waarom raak ik zo hyped om zoiets stoms als een pers conferentie. Iedereen om me heen begrijpt niet waar ik last van heb :P

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Reggie vind ik nog steeds een beetje een sukkel.......

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.