WipEout 2048

Level %

Nog XP voor level

WipEout 2048

Releasedatum: n.n.b.

Ontwikkeld door: n.n.b.

Uitgegeven door: Sony Computer Entertainment Europe

In Nederland vertegenwoordigd door:

Sony Computer Entertainment Benelux

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Ziet er vetter uit dan Wipeout HD, asfalt en skylines enzo.

Dit is in ieder geval een titel waarvoor ik een NGP bij lancering zou overwegen.

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Ziet er slechter uit dan HD. Al zijn die Asphalt en Skylines inderdaad tof, maar dit is slechts 1 track.

Ben wel zeer benieuwd naar de nieuwe tracks. Hopen dat dit ooit als retail ps3 of downloadable ps3 titel uitgebracht word :)

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Dit op constante 60fps op 5"OLED = blown mind.

Level 5 66%

Nog 134 XP voor level 6

Nog wat beelden:

Artwork:

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Waarom zitten die zwarte balken eromheen? Zelfs met die zwarte balken is het nog niet eens de resolutie van het Vita-scherm (960x540). Apart. Maar het ziet er wel vet uit. Echter is WipEout zo'n game die pas tot z'n recht komt in beweging. Constante 60 fps baby!

Level 5 66%

Nog 134 XP voor level 6

Level 54 96%

HD is nog steeds mooier dus, maar dat was te verwachten. Wel heel vet: Cross Platform multiplayer :)

Level 60 98%

Wipeout HD is 1080p native en scherper dan die game bestaan ze niet.

Deze Wipeout loopt op de helft van die resolutie maar wel op een kleiner scherm dus ik verwacht eigenlijk een game die nagenoeg gelijk aan Wipeout HD is. Oftewel gewoon bad ass.

Cross platform online play is iets waar Sony mee kan gaan scoren. Dadelijk kunnen de CoD junkies in de trein verder werken aan hun prestige.

Level %

Nog XP voor level

Cross platform online is echt beestachtig vet! Hopelijk ondersteunt MW3 het ook. Dat zou awesome zijn.

Level 60 98%

Als Activision geld ruikt gaan ze het doen. Het is immers een manier om een 'CoD anywhere' te krijgen.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Heb net gelezen op NeoGAF dat WipEout draaide op 30 fps. Dat zou ik echt een zware domper vinden. Ik accepteerde het niet bij Ridge Racer 3DS en zal dat ook niet doen bij WipEout. 60 fps hoort gewoon bij de gameplay.

Maar goed, ze hebben nog even. :)

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Wipeout 2048

Sony's futuristic hovercar racing series lent itself well to the launch of PSP, and there's little reason to doubt it will do the same for NGP (it will launch day-and-date with the hardware, a producer said). Although Wipeout 2048 is a fully original game with 10 new tracks and 20 new vehicles, it will also include a mode that will allow NGP players to race against PlayStation 3 owners in the game Wipeout HD.

If you've ever played an arcade-style racing game, you'll pick up 2048 with little learning curve; it's pretty much a matter of holding down the accelerator and not killing yourself. You can drive over icons on the track to pick up single-use weapons to use against your rivals; the trick to this version is that green pads represent defensive weapons and yellow offensive. If you're in the lead already, you'll want to aim at the green pads and pick up weapons that'll help you stay there.

2048 has a normal mode in which you can control everything using the joysticks and buttons, and a "motion mode" in which you use the NGP's new features. Holding your index finger on the right-hand side of the rear touch panel accelerates, and your left hand brakes. You tilt the system to steer and touch the right side of the screen to fire items.

I found this mode to make a lot of sense: It's more comfortable to hold the screen and lightly tap with my index fingers to control the acceleration and braking. Having to tilt the system to steer wasn't quite as effective as using a joystick, so with any luck there will be a way to mix and match controls in the final product.

Wired

Level 60 98%

Heb net gelezen op NeoGAF dat WipEout draaide op 30 fps. Dat zou ik echt een zware domper vinden. Ik accepteerde het niet bij Ridge Racer 3DS en zal dat ook niet doen bij WipEout. 60 fps hoort gewoon bij de gameplay.

RAGE

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Een launchgame dus. Awesome! :D

Klinkt allemaal erg goed behalve het niet 60pfs zijn en de kleurkeuze voor de wapen pads: geel en groen kan voor kleurenblinden zoals ik nog wel eens verkeerd uitpakken. Hopelijk vinden ze daar wat op (symbooltjes ofzo)

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

RAGE

Ben er ook achter gekomen dat WipEout HD eerst ook niet op 60fps liep, maar na wat tweaken wel. Er is dus nog hoop...

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Je linkje bugged. :P

Jezus, wat is dat een mooi spel zeg. Track design is ook echt bizar, heb echt zin in deze game! Die snelheid ook, en die geluiden van de voertuigen, super nice. :D

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Whoops. fixed ;)

Maar inderdaad absurd mooi! :D Dit wordt sowieso een must-buy voor mij als ik de Vita heb! ...samen met Gravity Daze, LBP en Uncharted. Damn, so many good launch titles! :O

Level 11 97%

Nog 53 XP voor level 12

In dat filmpje lijkt de gameplay 60 frames, al is het erg moeilijk te zien. Lijkt me toch wel een must voor Wipeout.

Level 54 96%

Als dit dus cross/platform multiplayer heeft is het dan ook bevestigd dat de nieuwe tracks uit deze game in een downloadpack voor de ps3 komen?

Wipeout is tof, maar dit deel doet niet zo heel veel nieuw dus ik ga er niet speciaal een Vita voor halen.

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Het is nog steeds niet helemaal bekend hoe de cross platform play nou precies gaat werken. Het meest logische is een patch voor WipEout HD, zodat de VITA banen ook op de PS3 te spelen, maar dat zal niet zomaar gratis gebeuren. Ook is er nergens gezegd dat deze banen afzonderlijk speelbaar worden op de PS3, dus hier is mijn 2 cents:

Indien verbonden met een WipEout 2048 speler, kunnen er naast de HD banen ook 2048 banen langskomen (en vice versa) in een tournooi, maar op de VITA zijn niet standaard de HD banen speelbaar en op de PS3 niet standaard de 2048 banen. Alleen als de twee platformen met elkaar zijn verbonden dus. Dit moet een patch voor WipEout HD mogelijk maken.

Maar misschien zijn ze wat royaler en komt er a la Fury een 2048-DLC Pack uit voor de PS3 versie, zodat het idd ook "normaal" op de PS3 te spelen wordt... ;)

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

ik gok dat beide versies een aantal crossplatform compatibele maps meekrijgen die op beide systemen hetzelfde zijn

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.