WipEout 2048

Level 24 93%

Nog 598 XP voor level 25

Hier een filmpje van een gozer die de game gisteren gekocht heeft voor zijn JP PSvita.

laat wel aardig zien hoe de game eruit ziet als je hem speelt.

http://youtu.be/vGnbbou5Xe4

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Dat intro filmpje is echt onwijs gaaf :D

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Holy shit man, Zone Mode is echt fucking bruut. Zo had de hele game er wat mij betreft uit mogen zien.

Level 10 91%

Nog 123 XP voor level 11

Ik vind WipeOut HD/Fury nog steeds 1 van de tofste games op de Playstation 3 maar ik kan me niet voorstellen om WipeOut op een handheld te spelen (ook al is HD/Fury een geporte versie van een handheld versie). Het scherm lijkt me te klein voor het overzicht en de controls zijn zo strak dat een handheld me daar ook niet optimaal aan lijkt te voldoen.

Als ik dit zie moet ik er niet aan denken dat op de Vita te spelen

http://www.youtube.com/watch?v=IOP4noXU ... re=related

Is er een kans dat deze ook geport wordt naar de PS3?

Level %

Nog XP voor level

Ja, die komt tegelijk uit met de Vita versie.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Overigens is de schermgrootte van de Vita van een dusdanig niveau dat ik betwijfel dat je meer of minder effectieve schermoppervlakte hebt dan een 40" TV thuis, vergeet namelijk niet dat je het ding op 30cm van je neus houdt i.p.v. 2 a 3 meter.

Maar dat terzijde, ieder z'n meug.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Holy shit man, Zone Mode is echt fucking bruut. Zo had de hele game er wat mij betreft uit mogen zien.

Zit tevens in WipeOut HD op de PS3 :)

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Bullcrap. WipEout 2048 komt enkel naar de PS VITA, helaas niet naar de PS3.

Trouwens, waarom zegt iedereen toch steeds WipeOut? Het is WipEout! Met hoofdletter 'E' dus! ;)

Level %

Nog XP voor level

Trouwens, waarom zegt iedereen toch steeds WipeOut? Het is WipEout! Met hoofdletter 'E' dus! ;)

Bullcrap? WipEout 2048 is al een paar jaar te spelen op de PS3 :)

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Programming mind, cant help it.

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Bullcrap? WipEout 2048 is al een paar jaar te spelen op de PS3 :)

?

WipEout HD/Fury is PS3 exclusive.

WipEout 2048 is PS VITA exclusive.

Zit je nou te trollen of dacht je echt dat je 2048 al op de PS3 kon spelen? :P

Level %

Nog XP voor level

Je kunt 2048 tegen HD/Fury spelen. De MP banen komen (gedeeltelijk?) overeen.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Een aantal (dus niet allemaal ;)) tracks worden geshared inderdaad. That's it. Voor de rest is 2048 compleet anders, dus je statement is een beetje dom. :D

Level 10 91%

Nog 123 XP voor level 11

Overigens is de schermgrootte van de Vita van een dusdanig niveau dat ik betwijfel dat je meer of minder effectieve schermoppervlakte hebt dan een 40" TV thuis, vergeet namelijk niet dat je het ding op 30cm van je neus houdt i.p.v. 2 a 3 meter.

Maar dat terzijde, ieder z'n meug.

Als ik WipEout speel zit ik hooguit een meter bij mijn tv vandaan. Maar ik snap je punt. Toch lijkt het mij niet optimaal voor dit soort games, die speel ik liever op een flink scherm met een aparte controller ^_^

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

ik heb een deja vu, dit was precies mijn eerste gedachte tijdens het spelen van Wipeout HD :P

oh en Mr Brinkles, op de PSP werkte het al PERFECT. Dus op de Vita moet het ook wel goed komen.

Level %

Nog XP voor level

Een aantal (dus niet allemaal ;)) tracks worden geshared inderdaad. That's it. Voor de rest is 2048 compleet anders, dus je statement is een beetje dom. :D

WipEout is al jaren WipEout..

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ja uiteraard, maar de ships zelf en de rest van 2048 zijn allemaal eigen. Zo zijn de 2048 tracks een stuck breder. Hoe jij het deed overkomen was alsof je dacht dat het een port was van HD/Fury. Het is net zo'n port als Mario Kart 7 een port van Mario Kart DS is. ;)

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

2048 heeft heerlijke tracks met verschillende routes en leeft meer doordat er ook bomen inzitten enzo. Het is allemaal wat minder steriel dan HD.

Level 14 89%

Nog 297 XP voor level 15

Zo die video's/beelden zien erg goed uit :P

Voor de PSP was die WipEout's erg vet, kon je gratis extra tracks downloaden.

Voor de Japanse versie van pure kon je een Coca Cola tracks downloaden!

Deze trailer met vette muziek vond ik beter dan die een paar weken geleden werd gepost op IG:

http://www.youtube.com/watch?v=eoCWvETKEvs

Level %

Nog XP voor level

Muziek is altijd een hele dikke pro geweest van WipEout. Pure en Pulse <3 Damn, wat was dat vet!

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Dit is dus een compleet nieuwe game met nieuwe tracks en nieuwe voertuigen? Hoe kun je dan echter racen tegen de PS3, daar kan ik niets over vinden?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ze sharen een aantal tracks, geloof ik. Of je kan de nieuwe Vita tracks downloaden op je PS3.

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

De host (dat kan zowel een speler van 2048 op de VITA of een speler van HD/Fury op de PS3 zijn) die sharet zijn baan met zijn medespelers.

WipEout HD/Fury gaat een update krijgen die dit mogelijk maakt. En het schijnt nog goed te werken ook. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar deze functie :)

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Dat is wel interessant zeg!

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Laadtijden gaan gefixed worden in een patch: https://twitter.com/#!/DrStuLovegrove/s ... 5619496960

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.