WipEout 2048

Level %

Nog XP voor level

Laadtijden gaan gefixed worden in een patch: https://twitter.com/#!/DrStuLovegrove/s ... 5619496960

Dan wachten we eerst de patch af. Want die belofte werd ook gedaan bij ModNation Racers voor de PS3.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Studio Liverpool is wel een hele andere soort studio. Ik geloof er wel in.

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Ik begrijp niet waarom de laadtijden bij vita games zo lang zijn? 512MB ram en geen UMD moet toch wel genoeg zijn om veel snellere laadtijden te krijgen?

Gelukkig komt er een patch voor wipeout.

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Nice! Goed nieuws :D

Want de laadtijden zijn volgens mij echt het enige minpunt van die titel... :)

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Gamespot geeft de game een 7,5.

The Good

- Exciting events that successfully mix combat with racing skill

- Smooth, beautiful visuals that give a real feeling of speed

- Deep multiplayer and campaign modes

- Killer soundtrack

The Bad

- Frustratingly long loading times

- Iterates on rather then reinvents the Wipeout formula

Like all Wipeout games, 2048 features an excellent licensed soundtrack to keep the pulse racing during events. Artists include the Chemical Brothers, Deadmau5, and Kraftwerk, so expect big beats, deep basslines, and plenty of blips and bloops. It's a tracklist that gels brilliantly with the stark visuals of the game, creating an air of cool and a sense of style that few games can match. Sure, it's a style you've seen in countless iterations of Wipeout, but it still works brilliantly. Coupled with the exciting racing, lengthy campaign, and multiplayer modes, Wipeout 2048 is fantastic fun and a great addition to the series.

Moderator
Level 67 97%

9- op IG. Tja... Ik ga hier geen volle bak voor betalen. Ben altijd onwijs slecht in deze serie geweest.

Level 11 97%

Nog 53 XP voor level 12

9- op IG. Tja... Ik ga hier geen volle bak voor betalen. Ben altijd onwijs slecht in deze serie geweest.

Oefening baart kunst. Bij de ene gaat het wat sneller dan de andere, maar Wipeout is zo'n game waarin je steeds beter wordt naarmate je meer speelt. Ik was met Wipeout HD in het begin ook waardeloos.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Ik weet nog bij WipEout HD dat er een wedstrijd was van de OPM dat diegene met de snelste ronde tijd op een bepaalde track, mee mochten doen in de finale om een Full HD tv te winnen.

Ik dacht; niet geschoten is altijd mis dus gewoon stuk of 20 rondes geprobeerd op normale snelheid, ingestuurd en even later kreeg ik zelfs een mail dat ik mee mocht doen.

Maar dan wel op de allerhoogste snelheid, gelijk aan het oefenen geslagen. Dat was wel even wennen ja :lol:

Level %

Nog XP voor level

Haggis hier op het forum heeft zelfs de Platinum trophy gehaald van de ps3 versie

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Ik ken ook (welgeteld) 1 iemand met een wipeout platinum

Damn, dat heb ik een hele week moeten aanhoren dat hij platinum had :P

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Ik weet nog bij WipEout HD dat er een wedstrijd was van de OPM dat diegene met de snelste ronde tijd op een bepaalde track, mee mochten doen in de finale om een Full HD tv te winnen.

Damn, daar deed ik ook aan mee!

Ik was echt al helemaal vergeten dat ik toen tegen jou geraced heb, Stan! Haha, oh en hoe hard we uiteindelijk werden ingemaakt... xD

Good times, good times... :P

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Damn, daar deed ik ook aan mee!

Ik was echt al helemaal vergeten dat ik toen tegen jou geraced heb, Stan! Haha, oh en hoe hard we uiteindelijk werden ingemaakt... xD

Good times, good times... :P

Dat is waar ook! :lol: Ik vond dat ik het nog best aardig deed, stond tijdje tweede maar die track was gewoon echt kut :lol:

Level 11 97%

Nog 53 XP voor level 12

Haggis hier op het forum heeft zelfs de Platinum trophy gehaald van de ps3 versie

Ik ook ^^D

Plus alle trophies van Fury uiteraard.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Ik ook ^^D

Respect, toch wel 1 van de moeilijkste platinum trophies :P

Level 11 97%

Nog 53 XP voor level 12

Het grootste obstakel was toch wel die online trophy die je niet in eigen hand hebt. Ik had 'm pas na zowat een jaar nadat ik op een forum met anderen had afgesproken. Gelukkig heeft 2048 zoiets niet.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Wipeout = Fzero?

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

Met wapens.

Level 16 97%

Nog 84 XP voor level 17

Ik ook ^^D

Respect, toch wel 1 van de moeilijkste platinum trophies :P

Nu ik hier op terugkijk heb ik er veel plezier aan beleefd en was ie uiteindelijk lastig maar niet onmogelijk wat veel gezegd wordt. De lastigste was misschien nog wel die Bling brigade trophy en niet het uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Laadtijden vallen wel mee. Game is echt meesterlijk, beter en mooier dan Wipeout HD. Alleen is ie natuurlijk niet zo slick.

De tracks zitten vol met leven, je ziet smoke etc, je hoort publiek en je hoort de sound van je thrusts... echt vet.

Level 11 97%

Nog 53 XP voor level 12

Echt jammer dat dit niet 60 fps is. Het is, ook vanwege het 'kleine' scherm, allemaal een stuk moeilijker te volgen en ik knal ondanks mijn HD-skills overal tegenaan. Maar het zal waarschijnlijk wel een stuk beter gaan na een tijdje :P

Alleen, klopt het dat er geen verschillende moeilijkheidsgraden zijn? Het racen is de eerste paar potjes wel heel erg makkelijk.

Level %

Nog XP voor level

Ik ga deze game toch halen. Ik heb een aantal reviews bekeken. Rayman lijkt me nog leuker. Maar ik ga er van uit dat die binnen een poep en een scheet 20 euro kost.

Moderator
Level 67 97%

Dat gevoel heb ik bij WipEout. :) (bij allebei eigenlijk)

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Er zijn inderdaad geen verschillende moeilijkheidsgraden, gek genoeg. Maar wie weet komt dat nog, net als in HD.

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

De online bestaat alleen uit een campagin met random tracks heb ik gezien... Op zich niks mis mee, maar betekent dat dat je helemaal niet je vrienden kan uitdagen om een potje tegen elkaar te racen?

Level 3 56%

Nog 68 XP voor level 4

Zijn er meer mensen met het volgende 'probleem' in Wipeout 2048?

- Geen community icoon naast het friends icoon linksondering (Bij het drukken op het friend icoon ga je wel gewoon naar community toe)

- Geen nieuws wanneer je op community drukt.

Beetje apart, vanmiddag op de PSV van een vriend gespeeld en toen zag ik ineens die iconen en een werkende nieuws-feed. Ik heb de laatste update...

De online bestaat alleen uit een campagin met random tracks heb ik gezien... Op zich niks mis mee, maar betekent dat dat je helemaal niet je vrienden kan uitdagen om een potje tegen elkaar te racen?

Nee je kunt geen vrienden uitnodigen. Online en AD-Hoc is echt crap in deze game. Gisteren even Ad-hoc geprobeerd met een vriend en je kan helemaal niks zelf instellen en ook geen optie voor cpu spelers o.i.d. Online kan je elkaar niet uitnodigen. Als je tegelijkertijd met een vriend een online spel start, heb je een kleine kans om bij elkaar in de lobby te komen. Of via community op de naam van een vriend te klikken en dan kan je hem joinen. Alleen werkte dat ook voor geen meter omdat telkens de lobby's vol zaten. Al met al waren we gisteren 45 minuten bezig om met elkaar online te kunnen spelen. Hopelijk komt hier een update voor.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.