Luigi's Mansion 2

Moderator
Level 44 97%

Nog 812 XP voor level 45

Luigi's Mansion 2

Een gloednieuw game is aangekondigd voor de Nintendo 3DS. Het betreft hier Luigi’s Mansion 2. De game is geen remake van de Gamecube versie maar een volledig nieuw deel. Ook in Luigi’s Mansion 2 zal Luigi weer op spokenjacht gaan. Luigi krijgt hiermee de tweede game waarin hij de hoofdrol vervult. De game zal meerdere ‘mansions’ kennen om te verkennen. Een releasedatum is nog niet bekend, de eerste beelden die op de E3 werden getoond hebben we hieronder wel voor je. Spoken die in 3D op je scherm tevoorschijn komen kan wel eens erg gaaf worden!

Moderator
Level 66 96%

Nog 2552 XP voor level 67

Ik had hem ook al klaar staan. :P Leuk, eindelijk een nieuw deel. :)

(had hem liever voor de Wii (2) gezien)

Level 33 98%

Nog 264 XP voor level 34

Wat mij betreft was dit mijn favoriete titel van de persconferentie XD.

Ik bedoel, serieus, de eerste Luigi's Mansion blijf ik een vette game vinden, hij was alleen wat te kort. Een sequel die alles aan het origineel flink uitbreidde (a la Pikmin 2) had ik graag gewild, maar kreeg ik nooit...tot nu.

Move over Ghostbusters, here is Weegee :P!

Level 29 98%

Nog 210 XP voor level 30

jullie zijn snel :P

ben benieuwd hoe het uitpakt allemaal.

Level 47 97%

Nog 918 XP voor level 48

Heel blij mee. Luigi's Mansion was wat kort, maar wel een enorm onderschatte game op de Cube.

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

Hoogepunt van de show voor mij. Awesome!

Level 20 92%

Nog 457 XP voor level 21

Erg toffe aankondiging idd!

Level 70 98%

Nog 1281 XP voor level 71

Erg toffe aankondiging idd!

²

Game verdient een waardige opvolger.

Level 7 83%

Nog 123 XP voor level 8

Een van mijn favo Cube games. Met 3d kan dit heel erg leuk worden

Level 35 96%

Nog 644 XP voor level 36

Geweldig dat er dan eindelijk een vervolg komt 10 jaar later (gezien van originele lancering Japan), al valt het grafisch beetje tegen, laatst het origineel opnieuw gespeeld en die zag er wel wat beter uit, en dan helemaal de lichteffecten...

Level 33 94%

Nog 918 XP voor level 34

Luigi's Mansion op de GameCube heb ik echt met heel veel plezier gespeeld. Daarom was het ook zo jammer dat het spel zo kort was en nauwelijks replay waarde had. Het lijkt me ook een vrij ideaal spel voor een handheld gezien de vrij simpele gameplay.

Level 39 96%

Nog 784 XP voor level 40

Luigi's Mansion op de GameCube heb ik echt met heel veel plezier gespeeld. Daarom was het ook zo jammer dat het spel zo kort was en nauwelijks replay waarde had. Het lijkt me ook een vrij ideaal spel voor een handheld gezien de vrij simpele gameplay.

Pardon? Na de zesde keer uitspelen (opslaan en verder gaan op die dave file) werd het anders knap lastig... donker was ook ECHT donker (je zag niks), en spoken werden zeer krachtig :P

Ja, zo leuk vond ik de game :'D

Level 50 99%

Nog 111 XP voor level 51

Oh, en meerdere mansions bitches!

Jeuj, variatie :D

Moderator
Level 44 97%

Nog 812 XP voor level 45

Hands-on With Luigi’s Mansion 2 For The Nintendo 3DS

Starting outside mansion gates, the Luigi’s Mansion 2 demo at E3 today began with Professor Gadd explaining how to use the Poltergust 5000. Hold R to make the ghost busting vacuum suck. Hit L to make it shoot a blast of air. Move the 3DS to aim. That’s right, you use tilt controls to look around. However, once Luigi turns the vacuum, on he’s stuck in a plane of motion. I noticed this early on when I tried to suck a row of coins around the fountain. After grabbing one row, I couldn’t turn to grab the other coins until I let go of R.

Coins in hand, I entered the mansion. No ghosts yet. Just suits of armor and jars to shake with more coins inside. The door in front of me was locked so I headed left into a room with an antique automobile. There must be something inside, I thought. I turned on the vacuum and grabbed some more coins. Tilting the 3DS allowed Luigi to grab coins in the rafters that weren’t in plain sight.

While vacuuming like a mad man I happened to suck up a blanket and revealed a treasure chest. What luck, a key was inside. I grabbed it and suddenly a skinny green ghost appeared inside the car. Gadd said to use the strobe light by pressing A to stun the ghost then suck it with the vacuum. As soon as the vacuum made contact, a 10 count appeared on the ghost’s head. I pulled back as the green guy tried to float away, but it was too late for him. A prompt came up to press A and strobe the ghost while drawing it in. I did it, and brought the ghost in before the meter reached zero.

Two ghosts appeared next, and one of them tried to punch Luigi. Since the green ghosts have limited range it was possible to dodge their attacks while vacuuming another ghost. I moved back to the foyer, unlocked the door and tried to walk up a staircase. A ghost with a mushroom like head popped out and taunted Luigi by turning the staircase into a slide!

I headed left again into a room with more ghosts to bust. A new enemy was added here, a portly red ghost. This specter took 30 count to defeat and had a "sonic clap" attack. This attack had more range so I tackled him first.

After defeating this group I tried to walk up the stairs a second time. The Braniac boss ghost popped up again and sent Luigi down the stairs on a slide. This time, I was locked in with green and red ghosts. Since they flew together it was possible to strobe and vacuum multiple ghosts.

Finally, I reached the boss. Set in a library, this ghost disappeared within the bookshelves. With a 75 count, the Braniac ghost escaped my grasp a few times by hitting Luigi with a book in the back of his head. I chased the Braniac ghost around the room, but he had a tendency of hiding in the same spot – behind a desk. Each time I lost him I walked back to the desk, strobed it, and found him sitting there like a teacher waiting for class to start. After defeating this ghost, the demo ended.

Luigi’s Mansion2 is slated for release next year.

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

Dit wordt een hele leuke titel! De trailer is geweldig vind ik en ik zou het jammer vinden als hij echt pas in 2012 zou komen...

Level 72 99%

Nog 534 XP voor level 73

So hyped <3

Level 33 94%

Nog 918 XP voor level 34

Pardon? Na de zesde keer uitspelen (opslaan en verder gaan op die dave file) werd het anders knap lastig... donker was ook ECHT donker (je zag niks), en spoken werden zeer krachtig :P

Ja, zo leuk vond ik de game :'D

Sorry, maar na de tweede keer had ik de behoefte echt niet meer om er nog een keer doorheen te gaan :P

Level 35 96%

Nog 644 XP voor level 36

Move the 3DS to aim. That’s right, you use tilt controls to look around. However, once Luigi turns the vacuum, on he’s stuck in a plane of motion. I noticed this early on when I tried to suck a row of coins around the fountain. After grabbing one row, I couldn’t turn to grab the other coins until I let go of R.

Onze geliefde Miyamoto had echt gewoon zijn bek dicht moeten houden betreft een tweede analoge stick :O

In iedergeval, kijk er echt ontzettend naar uit, laatst het origineel weer eens gespeeld en heb er echt zin in :D

Level 39 96%

Nog 784 XP voor level 40

Er is één ding wat ik wel ga missen eigenlijk... :( De R-knop... Ik vond het leuk met de kracht van de stofzuiger te spelen, vaak zoog ik tafellakens zo langzaam mogelijk weg, ik weet niet waarom, ik vond het gewoon leuk :lol: Ook het opzuigen van stof, dan weer langzaam, dan weer hard...

Met de R-trigger van de 'cube controller kon dat gewoon, bij de 3DS zal ik dat wel gaan missen ben ik bang :(

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

Waarom pushen ze tilt controls op een systeem waarbij de kijkhoek vrijwel nihil is (in 3D mode)?

Hype -10.

Level 50 99%

Nog 111 XP voor level 51

Tilt is inderdaad jammer, maar waarschijnlijk optioneel zoals altijd tot nu toe.

Hype gewoon + 10 dus.

Level 26 99%

Nog 54 XP voor level 27

Ik hoop het!

Level 75 98%

Nog 1493 XP voor level 76

Yay

Level 29 98%

Nog 210 XP voor level 30

lijkt me een best wel vet spel.

Moderator
Level 66 96%

Nog 2552 XP voor level 67

Eurogamer:

Pilotwings studio behind Luigi's Mansion 2

Luigi's Mansion 2 won't be a first party title, Nintendo has confirmed. Pilotwings Resort studio Next Level Games is at the helm.

As revealed at a Nintendo round-table event at E3 today, Super Mario Galaxy director Yoshiaki Koizumi is taking on an advisory role for the in-development 3DS sequel.

The Canadian studio did sterling work on the recent 8/10-rated Pilotwings sequel, as well as the excellent Wii version of Punch-Out!! back in 2009.

The original GameCube version of Luigi's Mansion was developed internally at Nintendo by Super Mario Kart director Hideki Konno.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.