Wii U: vraag en antwoord!

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Stibbie23 wrote on 22 maart 2016 22:12:

Zouden jullie mij ook kunnen helpen misschien

Je vraagt naar illegale methodes om Wii U spellen af te spelen. Deze vragen zijn helaas niet toegestaan op InsideGamer. 

Vroeger had je van die 100 spellen op 1 kaartje voor de originele Game Boy. Heel leuk al die spellen. Maar ik genoot veel meer van die ene game van 80 gulden waar ik voor gespaard had.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Yeah i know but you can help me right?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

O sorry ben nieuw hier zal ze niet meer stellen verder

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Nee. Helaas. Dit soort vragen worden hier niet beantwoord. Hier heerst het motto: "Respect the artists". Kopen dus. Het downloaden van Wii U games is illegaal.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

kan iemand mij helpen de gamepad laat niet op
volgensmij is de oplader kapot :(

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Als het aan de oplader ligt moet je een nieuwe oplader kopen.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Dat zou ik sowieso als eerste checken. Doet de Gamepad het wel als je het snoer in de Gamepad laat zitten?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Heb een probleem. Gisteravond eindelijk spelgegevens van m'n zoon van de Wii overgezet naar Wii U, prima verlopen. Echter vanmorgen stopt mijn zoon een spel van de Wii in de Wii U, wil dit opstarten en vervolgens wordt er eerst een pincode voor ouderlijk toezicht gevraagd (wat overigens niet was ingesteld op de Wii, dus dat is vreemd). Ik dacht dan tik ik maar de pincode voor ouderlijk toezicht van de Wii U in (want die is wel ingesteld, overigens op 12 jaar en het spel dat er in zat is voor 7 jaar), maar de getallen reageren niet op de Wii controller en overigens ook niet op de Wii U Gamepad. Dus daar loopt het Wii-spel op de Wii U nu op vast, je komt niet verder dan dat scherm van de pincode ouderlijk toezicht dat nergens op reageert.
Wie kan mij helpen?

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

wien wrote on 21 juni 2016 10:04:

Heb een probleem. Gisteravond eindelijk spelgegevens van m'n zoon van de Wii overgezet naar Wii U, prima verlopen. Echter vanmorgen stopt mijn zoon een spel van de Wii in de Wii U, wil dit opstarten en vervolgens wordt er eerst een pincode voor ouderlijk toezicht gevraagd (wat overigens niet was ingesteld op de Wii, dus dat is vreemd). Ik dacht dan tik ik maar de pincode voor ouderlijk toezicht van de Wii U in (want die is wel ingesteld, overigens op 12 jaar en het spel dat er in zat is voor 7 jaar), maar de getallen reageren niet op de Wii controller en overigens ook niet op de Wii U Gamepad. Dus daar loopt het Wii-spel op de Wii U nu op vast, je komt niet verder dan dat scherm van de pincode ouderlijk toezicht dat nergens op reageert.
Wie kan mij helpen?

misschien even bij instelling kijken of anders de wii u resetten,

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ben er achter, ouderlijk toezicht Wii-software stond niet juist ingesteld op Wii U. (via Wii-MENU-INSTELLINGEN in het ouderlijk toezichtgedeelte van Wii U).

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoi, 
Ik heb me hier aangemeld omdat ik nieuw ben in de nintendo wereld. (zelf ps4)
Nu heb ik voor men stiefdochter een wii u gekocht en ook 2 wii u battle pad controllers.
Als we echter met 3 willen gamen dan krijg ik de 3de controller nooit goed werkende?
Dus de tablet gaat goed, speler 2 ook, maar speler 3 daar werken de richting en knoppen niet?
Wanneer ik echter deze controller bij speler 2 in steek dan werkt deze wel?
Snap er efkes niks van :-)

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

komt er nog een switch gedeelte op het forum?

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Waarschijnlijk bij de nieuwe site.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dan moet die nieuwe site niet te lang meer op zich laten wachten. Begin maart is de Switch er al. Dat is over anderhalve maand.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Tja, ik heb daar geen invloed op.

Level 15 95%

Nog 154 XP voor level 16

Beste IG leden, 

Ik weet niet hoe actief dit topic nog is, maar ik ben op zoek naar een tweedehands Wii U. Liefst zonder spellen. Is er iemand die zijn Wii U graag weg doet (voor een leuk prijsje)??

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.