Heb bijna elk nummer op Expert gehaald. Is nog niet echt een challenge, lukt me altijd van de 1e keer zonder moeite. Op Ultimate echter is het een andere zaak... inmiddels zijn Man with the machine gun en andere al wel gelukt op Ultimate Wel tof dat je nog een geheim nummer kan vrijspelen als je genoeg Rythmia verzamelt .
Ja dat klopt wel maar volgens mij is hij ook echt uit . Mijn review komt zo online maar ben er nog lang niet klaar mee! Deze gaat zeker 30-40 uur gespeeld worden
13 FF-games, 5 nummers, 1 hidden = 66 nummers. Je hebt wel de ending en opening theme's bij elke FF game en die hebben dus niet zo'n interessante gameplay (enkel tikken op de kristal om wat rhythmia te verzamelen) dus als je alles aftrekt heb je 40 speelbare nummers. Best veel, hoor .
13 FF-games, 5 nummers, 1 hidden = 66 nummers. Je hebt wel de ending en opening theme's bij elke FF game en die hebben dus niet zo'n interessante gameplay (enkel tikken op de kristal om wat rhythmia te verzamelen) dus als je alles aftrekt heb je 40 speelbare nummers. Best veel, hoor .
Je kunt die themes ook tegenkomen in de Chaos Shrine, waar je ze wel zoals de andere nummers kunt spelen.
Je kunt die themes ook tegenkomen in de Chaos Shrine, waar je ze wel zoals de andere nummers kunt spelen.
Sweet, had ik niet eens door . Dus nog een reden om die Chaos Shrine ook wat te spelen!
Ik heb vanochtend de demo even gecheckt, easy ging me gemakkelijk af maar ik denk niet dat ik deze koop. Als je geen FF games hebt gespeeld speler er toch geen nostalgische gevoelens mee en is het allemaal niet echt boeiend. Ik ga wel nog even de hogere niveau's checken in de demo
Sweet, had ik niet eens door . Dus nog een reden om die Chaos Shrine ook wat te spelen!
Die moet je sowieso ook doorspelen om alle characters te unlocken. En er zijn trouwens 12 nummers die je kunt unlocken, niet alleen die 1 die jij noemt.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.