Ik heb hem binnen, kan ik lekker tijdens de reis naar Italië spelen in de bus Ik heb al wat liedjes gedaan, ook maar even het moeilijkste niveau geprobeerd... Fuck 0_O Wat me wel tegenvalt, is het aanbod van liedjes om te downloaden... erg weinig en niet de nummers die ik wilde Maargoed, er zit al aardig wat in gelukkig
Dark note nummer 92 is evil voor me, ze zijn random obtained maar ronddraaiende pijltjes zijn echt te erg, zeker met die snelheid XD
daarnaast unlock je elke 5000rm een nieuwe challenge song, ik heb er al 5, gok dat er nog wel meer zijn dan dat.
Expert allemaal S rank, ultimate moet ik nog aan beginnen maar gok dat ze makelijker zijn dan de latere Dark Notes, want die zijn echt verdomd moeilijk
Ontwikkelkosten zijn er al lang uit, het kost geen reet om over te zetten en een gigantische afzetmarkt. Nieuwe games van dergelijk niveau tegen een dergelijke prijs zijn zeldzaam op iOS. Niveautje mosterd na de maaltijd á la de Wii U versies van Arkham City en Mass Effect 3.
Komt ook naar iOS uiteraard voor een fractie van de huidige 3DS prijs. Same for Layton
Effe dimmen met deze bullshit Koekie, mensen gaan je geloven. Er is nog geen versie van deze game op de iOS. Die Layton Brothers game? Specifiek voor iOS ontwikkeld. Alsjblieft niet doen. Je veranderd in the reverse Notty.
Komt ook naar iOS uiteraard voor een fractie van de huidige 3DS prijs. Same for Layton
Effe dimmen met deze bullshit Koekie, mensen gaan je geloven. Er is nog geen versie van deze game op de iOS. Die Layton Brothers game? Specifiek voor iOS ontwikkeld. Alsjblieft niet doen. Je veranderd in the reverse Notty.
Koek is in de war met Rhythm thief denk ik. Als dit vaker gebeurt is dat gewoon slecht voor 3DS games sales. Je koopt niet snel een 3DS versie die tien keer duurder is. Biedt die game dan vanaf dat moment ook voor dezelfde prijs aan in de Eshop. Dan hebben 3DS gamers tenminste minder het idee dat ze gebruikt worden...
De game de laatste tijd wat aan het spelen, erg vermakelijk. Heb alle nummers inmiddels op het makkelijkste niveau gehaald en dat smaakt naar meer. Ben nu aan de dark notes begonnen, daar zit gelukkig wat meer uitdaging in. Prima spel om tussendoor even op te pakken.
Zit zo nu en dan ook te twijfelen om een nummer te downloaden, maar er zijn helaas geen previews beschikbaar.
Ja ik merk dat het middelste niveau ook nog goed te doen is maar dat het hoogste niveau opletten geblazen is, dus als de laatste dark notes dat niveau hebben vind ik het prima.