The Avengers (2012)

The Avengers is an upcoming American superhero film produced by Marvel Studios and distributed by Walt Disney Pictures. It was announced in April 2005 and is based upon the Marvel Comics superhero team of the same name. The film is part of the Marvel Cinematic Universe which crosses over several Marvel superhero films including Iron Man (2008), The Incredible Hulk (2008), Iron Man 2 (2010), Thor (2011) and Captain America: The First Avenger (2011). The film is written and directed by Joss Whedon and stars Robert Downey, Jr., Mark Ruffalo, Chris Hemsworth and Chris Evans. The Avengers is scheduled to be released on May 4, 2012, in 3D

Begrijpelijk, maar jammer dat ze niet Spidey, X-Men, Daredevil, etc er niet kunnen krijgen.

Die horen dan ook niet erin.

lol maar goed ook dat die andere er niet inzitten :P

3D mogen ze echter achterwegen houden.

Begrijpelijk, maar jammer dat ze niet Spidey, X-Men, Daredevil, etc er niet kunnen krijgen.

Waarom is dat dan?

Waarom is dat dan?

Volgens mij waren al die super-hero's geen originele members van de Avengers.

En deze film gaat over hoe de avengers waren ontstaan (volgens mij)

Waarom is dat dan?

Volgens mij waren al die super-hero's geen originele members van de Avengers.

En deze film gaat over hoe de avengers waren ontstaan (volgens mij)

Oke vandaar, thnx for the info!

Toch wel het zijn allemaal of toch bijna allemaal lid van de Avengers.

They had me @ Whedon.

Omdat marvel de filmrechten daarvan niet heeft he

Toch wel het zijn allemaal of toch bijna allemaal lid van de Avengers.

Nope.

Nou ja, de originele Avengers dan hé. Daar gaat deze film over. (also, Spidey/X-Men rechten liggen allemaal bij Fox) De originele Avengers zijn Iron Man, Thor, Hulk, Wasp en Giant Man/Ant Man. Later zijn pas Captain America, Black Panther, Hawkeye en de kids van Magneto er bij gekomen.

Tegenwoordig bestaan de Avengers uit een jeugd opleiding die door Giant Man geleidt wordt en drie teams:

Secret Avengers: Steve Rogers, Beast, Moon Knight, War Machine, Black Widow, een andere Antman en Valkery.

New Avengers: Luke Cage, Spider-Man, Wolverine, The Thing, Dr. Strange, Iron Fist, Miss Marvel en Mockingbird.

Avengers (main team): Captain America, Thor, Iron Man, Spider-Man, Wolverine, Spider-Woman, Hawkeye, Noh-Var en Red Hulk.

Ik zou een Justice League film ook echt epic vinden, maar dat zal waarschijnlijk ook wel komen.

Klik erop ;)

Cobie smulders helemaal rechts heeft ook een rol ^^D

Er is er nog 1 uitgelaten dus :P?

Hulk ;)

Niet zo gek aangezien ze niet weten wie de Hulk gaat vertolken helaas geen Norton.

Mark Ruffelo = Bruce Banner

Niet zo gek aangezien ze niet weten wie de Hulk gaat vertolken helaas geen Norton.

Lou Ferrigno.

Lou Ferrigno.

Lou FTW! Zal wel weer als cameo verschijnen, net als in de eerste 2 Hulk films.

Lou Ferrigno.

Lou FTW! Zal wel weer als cameo verschijnen, net als in de eerste 2 Hulk films.

inderdaad staat al op IMDB dat die mee doet (als de stem van de HULK?)

Cobie smulders helemaal rechts heeft ook een rol ^^D

Nice!

Gaan ze the Hulk volledig animeren ofzo? Omdat alleen zijn stem wordt ingesproken..

Ik denk niet dat ze zo snel een acteur zullen vinden die erg op de hulk lijkt hoor.

Waarom geen Norton? :(

Ik denk niet dat ze zo snel een acteur zullen vinden die erg op de hulk lijkt hoor.

Nee dat lijkt me ook niet 8|

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.