The Avengers (2012)

Level 24 99%

Nog 10 XP voor level 25

Hij gaat nu weer omhoog in de top 250, eergister stond hij op plek 150, nu op 33. Dus nog steeds stijgend.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Klopt, omdat voor een plek in de top 250 een formule wordt toegepast. En naarmate er meer stemmen bijkomen en het gemiddelde cijfer even hoog blijft zal hij blijven stijgen in de top 250.

Level 24 99%

Nog 10 XP voor level 25

Gemiddelde gaat ook laatste dagen wel omhoog. Dat is toch vreemd, want normaal start het heel hoog en gaat het dan langzaam omlaag.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Ze zouden regel moeten maken dat films tenminste 1 jaar moeten zijn uitgebracht voor ze in de top 250 terecht komen. Dit is echt totaal oneerlijk tegen over mooie goede films die er door dit soort fratsen niet meer instaan.

Level 19 90%

Nog 510 XP voor level 20

Iedereen die de IMDB top 250 serieus neemt is toch al een flapdrol, dus wat maakt het uit?

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

Die top 250 shit boeit me niet, maar......wat een vette film! Net gezien en ik heb me kostelijk vermaakt. Trailers deden me niets en Thor en Captain America: The First Avenger vond ik beide niet meer dan zeer matig, maar dit was zwaar gaaf. Wat een toffe humor, wat een wonderschon actie en wat een strake dialogen! Dik de moeite waard wat mij betreft.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Zeker. Deze stampt de laffe introductie films als CA en Thor helemaal de grond in, maar dat was Marvel ook verplicht om te doen. Dit is samen met X-2 de beste Marvel film die ik heb gezien denk ik. De actie vind ik grensverleggend zelfs.

Vooral

ver in de film, die shot over de brug waarin de camera langs alle actiehelden gaat.

En ALLE Hulk scenes waren fucking awesome. Payback voor zijn 2 matige verfilmingen. Ruffalo was ook een vette Dr Banner.

Hij is AWESOOMMEEEE :D:D

Pff man, beste marvel film van de laatste tijd. Goede mix tussen humor en actie.

Ik kan nu al niet meer wachten op deel 2.

Aan het einde van het eerste gedeelte van de credits kwam er zo'n stukje met de nieuwe villain, dat was Thanos, toch?

Yep.

In feite is Loki ook slechts introductie, en canon met het ontstaan van de Avengers. Nu ze aan elkaar gewend zijn en alles komen er de elite schurken als Thanos voor The Avengers aan bod.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Iedereen die de IMDB top 250 serieus neemt is toch al een flapdrol, dus wat maakt het uit?

Dat is echt onzin. Minstent de helft of meer van die films zijn serieuz enorm de moeite waard en dan vooral 90's films en daarvoor.

Level 24 99%

Nog 10 XP voor level 25

Er staan echt geen slechte films in de top 250, en als the Avengers een 9 staat, dan zegt dat wel iets. Ik ga hem iig checken :D

Level 37 99%

Nog 165 XP voor level 38

Avengers zal echt nog wel een punt ofzo zakken, de grootste fans gaan hem natuurlijk als eerste in de bios zien en prijzen hem de hemel in. Tranformers Dark of the Moon deed het in het begin ook goed qua cijfer

Level 60 98%

Ik denk dat Avengers boven de 8.0 blijft. Hij is gewoon beter dan Iron Man 1 enzo.

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Is deze film ook tof als je geen comic geek bent en de meeste personages alleen van naam en uiterlijk kent?

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Ik ben ook niet echt een comic geek maar ik heb dan wel weer alle andere Marvel films gezien. Het is ook zeker aan te raden die wel te zien. Ik begreep uit recensies dat de film wel te volgen is zonder maar dat je er toch minder uithaalt. Wat best begrijpelijk is met zoveel personages die allemaal eigen films hebben gehad.

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Ik heb qua Marvel alleen de Spider Man films gezien :P

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Net die ene superheld die niets te maken heeft met het Avengers ensemble :P

Level 60 98%

De introductiefilms zijn:

Incredible Hulk (die met Norton)

Iron Man 2

Captain America

Thor

Geen topfilms, maar ook geen trainwrecks. Gewoon 1x kijken en je bent set voor The Avengers. Ook al ben je geen comic geek.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Iron Man 2? Waarom niet gewoon beginnen met het superieure Iron Man? :P

Sowieso leer je daar het ontstaan van Iron Man en het personage Tony Stark.

Level 60 98%

Ja, dat is waar. Iron Man 1 is eigenlijk ook verplicht en sowieso beter dan die andere 4.

Maar Iron Man 2 is echt een grote setup film voor The Avengers.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Klopt ja, net als de andere films bevat die echt een directe link naar The Avengers aan het eind.

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

Leek me wel een gave biosfilm, alleen hier een de buurt alleen in 3D.

Dan maar downloaden :D

Level 37 99%

Nog 165 XP voor level 38

Kijk gewoon op youtube die after-credits eindes en je hebt opzet genoeg volgens mij :P

Moderator
Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

Gisteren gezien. Vond het vooral erg grappig. Tony Stark was vooral weer briljant, de rest ging wel, al had met name the hulk zijn momenten. Verhaal en actiewise niet zo heel bijzonder though.

Level 24 95%

Nog 422 XP voor level 25

Ik ben nu toch nieuwsgierig geworden na al die goede reviews. Wil m zo snel mogelijk zien!

op DVD :jkr:

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Ik vind het echt een bazenfilm! :D The Hulk en Iron Man waren vooral in topvorm. De rest had ook genoeg toffe momenten. Alle helden krijgen genoeg screentime, en belangrijk: de actie is moddervet. Ik was aangenaam verrast, want had verwacht dat het allemaal wat te druk en snel zou gaan door het aantal karakters. Maar het is gewoon een erg solide blockbuster geworden die volgens mij wel voor iedereen leuk is.

Het verhaal niet goed? Tja, dat kun je ook aan het bronmateriaal verwijten. Zo zijn comics gewoon, en dit is voor mij een van de beste comic films van de afgelopen jaren. Mijlen beter dan die Avenger prequels, Spiderman, Superman etc. Alleen Batman van Nolan vind ik beter. Maar dat is dan ook een ander type film. Dit is gewoon dikke actie met een flinke dosis humor en een comic vibe.

Mijn beoordelingen van dit gebeuren:

-Iron Man: 7.5

-Iron Man 2: 7.0

-The incredible Hulk: 7.0

-Thor: 6.5

-Captain America: 6.0

-The Avengers: 8.5

Allemaal vond ik ze overigens prima te doen, alleen heb ik net iets teveel begin verhalen gezien. Dat heb ik nu wel gehad.

En kijk deze in 3D! De eerste film waarin dat echt een meerwaarde heeft imo, Avatar meegerekend. De 2e helft heeft erg veel shots waar bepaalde acties en effecten prachtig uit de verf komen met diepte. Mijn vrienden, die normaal ook niet van 3d houden, waren bij deze film ook overtuigd. Zeker die 1 of 2 euro extra waard.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Oh man, maar eens deze week of volgende week de bios aandoen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.