Nederland - Eredivisie 2013/2014

Level %

Nog XP voor level

Nederland - Eredivisie 2011/2012

Welkom bij het algemene Eredivisie 2011/2012 topic op InsideGamer.

Teams (op alfabetische volgorde)

ADO Den Haag

AZ

Ajax (Kampioen 2010/2011)

De Graafschap

Excelsior

Feyenoord

Groningen

Heerenveen

Heracles

NAC Breda

NEC

PSV

RKC Waalwijk (Gepromoveerd)

Roda JC

Twente

Utrecht

VVV

Vitesse

Post was bewerkt op 9 augustus 2013, 22:42 door Radiant Silvergun

Level %

Nog XP voor level

Mijn voorspelling voor de eindstand 2011/2012

1. Ajax

2. PSV

3. Feyenoord

4. FC Twente

5. AZ

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Als we alleen de top 5 gaan voorspellen dan ziet dat er bij mij zo uit:

1. Ajax

2. FC Twente

3. PSV

4. AZ

5. Heerenveen

Verder verwacht ik dat Vitesse een HEEL stuk beter gaat presteren dan vorig seizoen.

Level 60 98%

Nog 1086 XP voor level 61

Mijn voorspelling voor de eindstand 2011/2012

1. Ajax

2. PSV

3. FC Twente

4. AZ

5. FC Groningen

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Mijn voorspelling:

1. Ajax

2. FC Twente

3. PSV

4. FC Groningen

5. AZ

Level %

Nog XP voor level

Mijn voorspelling:

1. Ajax

2. PSV

3. FC Twente

4. AZ

5. Heracles ( Misschien een rare, maar ze speelden vorig jaar leuk en goed voetbal op momenten en als ze dat doorzetten kunnen ze dit met veel geluk halen, een ADO-tje. )

Level 24 98%

Nog 114 XP voor level 25

1. Ajax

2. PSV

3. FC Twente

4. AZ

5. FC Groningen

Wat Needakill zegt dus :P

Level %

Nog XP voor level

Hopelijk ketst de deal tussen AS Roma en Ajax over Stekelenburg af. Dan kan Romero mooi naar Roma toe. Ajax blij, AZ blij.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Hopelijk ketst de deal tussen AS Roma en Ajax over Stekelenburg af. Dan kan Romero mooi naar Roma toe. Ajax blij, AZ blij.

Voor Ajax is er geen beter moment om Steek te verkopen dan nu. De opvolger is al in huis en je kunt een mooi transferbedrag innen. Mochten ze steek niet verkopen, dan zou ik zeggen: alles inzetten op contractverlenging en Vermeer verkopen...

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

1. Ajax

2. PSV

3. FC Twente

4. AZ

5. Feyenoord (wishful thinking ;))

Level 15 97%

Nog 95 XP voor level 16

1. Ajax

2. FC Twente

3. PSV

4. AZ

5. Heerenveen

...

16. VVV

17. Excelsior

18. RKC

Blijkbaar heeft iedereen hier verstand van voetbal dat Ajax op 1 staat bij iedereen xD

Level 30 99%

Nog 52 XP voor level 31

Ik zet Groningen op 3. Boven PSV en AZ.

Mertens = Tadic. Matavz en Enevoldsen zijn beter dan Toivonen en Strootman. Andersson haalt een onvoorstelbaar rendement uit de wedstrijden die hij speelt. Met hem stonden ze aan kop in zijn eerste seizoen. Groningen lijkt me ook verdedigend meer solide. PSV wint het alleen op Lens en de blessuregevoeligheid van Andersson.

En Rutten is gewoon een faalhaas.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Ik weet de JC schaal niet zo in trek is... maar damn wat wordt Ajax daar geholpen door de scheidsrechter. Wat een blunder :lol:

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Ow gawd, de Ajax wordt geholpen door de scheids verhalen beginnen nu alweer :lol:

Level 15 97%

Nog 95 XP voor level 16

Ow gawd, de Ajax wordt geholpen door de scheids verhalen beginnen nu alweer :lol:

Idd,

Enige reactie die je hier op kunt geven is:

Level 77 98%

Och gut, vertel ik dan niet de waarheid? Ik weet niet of jullie de wedstrijd hebben gezien (jij dus niet Linius) maar die tweede gele kaart was toch een blunder van jewelste? Sterker nog, Ajax had mazzel dat er geen penalty werd gegeven.

Was Ajax over het geheel beter? Yup. Dat zal niemand ontkennen. Neemt niet weg dat een dwaling van de scheidsrechter onbedoeld wel een voordeel heeft opgeleverd. Wat ze niet hebben benut, dat dan weer wel hihi.

Dus prikkelbare mensjes:

Level 29 98%

Nog 214 XP voor level 30

Oh worden vanaf nu alle opmerking over de arbitrage en Ajax gelijk gegooid op het feit dat we ze allemaal in één grote complottheorie stouwen? :lol: :')

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Ik zet Groningen op 3. Boven PSV en AZ.

Mertens = Tadic. Matavz en Enevoldsen zijn beter dan Toivonen en Strootman. Andersson haalt een onvoorstelbaar rendement uit de wedstrijden die hij speelt. Met hem stonden ze aan kop in zijn eerste seizoen. Groningen lijkt me ook verdedigend meer solide. PSV wint het alleen op Lens en de blessuregevoeligheid van Andersson.

En Rutten is gewoon een faalhaas.

We hebben een leuk team, maar geen breedte. Over Enevoldsen is men trouwens niet zo positief, hij had een belabberd seizoen en ik heb wel eens het idee dat hij aan zijn plafond zit. Beter dan Strootman is hij niet. Tadic is wel absoluut beter en constanter dan Mertens. In de aanval hebben we ook nog Matias Jones, dat moet een behoorlijk goede voetballer zijn. Weggekaapt bij Danubio. Dan is er nog Suk. Tja, als je als Koreaan op die leeftijd op eigen houtje naar dit land komt en je dwingt een profcontract af dan heb ik daar wel respect voor. Dan hebben we nog de domste voetballer van de Eredivisie, Bacuna.

Andersson is een voorbeeldige voetballer, maar vergeet niet, die jongen is teruggekomen van 2 kruisband blessures. Ik kan me niet voorstellen dat hij het niveau van zijn debuut ooit weer haalt. Hoewel zijn progressie me tot nu toe verbaast.

Ik verwacht ook wel wat van Kappelhof, die kan doorschuiven naar rechtsback. Dat is Kieftenbeld namelijk niet. Ik hoop dat Kieftenbeld zijn kans in het centrum van het middenveld krijgt, dat is zijn positie. En hij is jong + Nederlander. Ik ben wel een soort Kieftenbeld fan, omdat hij over lijken gaat.

Level %

Nog XP voor level

Ik ben heel benieuwd naar Feyenoord dit jaar. Ik hoop echt dat de rust bewaard kan worden en dat ze op een mooie plek ergens in de top 7 kunnen eindigen. Dat gun ik Ronald Koeman ook wel. Hij heeft tot nu toe nog niet echt iets gepresteerd, dus het is afwachten.

Level 77 98%

Ik verwacht het rechterrijtje. Alles beter dan dat zal me zeker verbazen.

Level %

Nog XP voor level

Ik ben er ook bang voor. Maar ik hoop van niet.

Ik snap niet dat er bij Feyenoord niet gezocht wordt naar een Sjeik en een voorzitter als Münstermann in één.

Level 29 98%

Nog 214 XP voor level 30

Hmm, het is heel moeilijk in te schatten. Ik zag vandaag tegen Malaga wel wat dingen die me bevielen, maar de hand van Ronald Koeman is nog lang niet zichtbaar natuurlijk. Op dit moment voorspel ik ergens tussen plaats 5 en plaats 9. En ja, daar zit ook het optimisme wat ik van nature als Feyenoord-fan heb bij.

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Ik verwacht het rechterrijtje. Alles beter dan dat zal me zeker verbazen.

Ik denk het zeker niet, vorig seizoen was gewoon een zeer slecht seizoen voor Feyenoord, ik denk dat dit niet weer gaat gebeuren. Zolang ze maar onder Ajax terecht komen na de laatste speelronde vind ik het goed.

Level 15 97%

Nog 95 XP voor level 16

Feyenoord zal niet beter spelen dan volgend seizoen, Wijnaldum is weg, Miyaichi is weg, Castaignos is weg, nu heb je een pannekoek als Koeman als coach. Ik denk dat Feyenoord tevreden moet zijn met plek 13/14/15.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Feyenoord is voor iedereen een enigma. Eigenlijk hoopt iedere voetballiefhebber dat die mooie club weer een beetje opkrabbelt en de eigen fans zien hun cluppie wel stiekempjes om de play offs meedoen...

Ik zou het een TOPprestatie vinden als Koeman met dit materiaal boven plek 10 eindigt komend seizoen. Feyenoord gaat meedraaien in de middenmoot, samen met vergelijkbare teams als NAC, Utrecht, ADO, NEC, Roda JC, Heracles en Vitesse. AZ, Heerenveen en Groningen schat ik iets hoger in. PSV, Twente en Ajax gaan weer uitmaken wie er kampioen wordt. VVV, RKC en Excelsior zijn de degradatiekandidaten.

Dus, draait Feyenoord een topseizoen dan worden ze imo 6e of 7e, een normaal seizoen is 8e tot 12e en alles daaronder is slecht.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.