Het is op zijn minst een opmerkelijke transfer, van Vitesse naar een absolute topclub. Waarschijnlijk is Man Utd hem al veel langer aan het scouten en slaan ze nu toe vanwege de situatie bij de club, dat drukt de prijs enorm.
Natuurlijk wordt hij niet voor de basis gehaald, maar stel dat hij in de league cup, FA cup en een paar Premier league partijtjes mag meedoen kom je zomaar aan 10 tot 15 wedstrijden komend seizoen. Bovendien ga je trainen met de top van Europa.
Ik kan mij voorstellen dat Louis van Gaal een klein vreugdedansje doet, de oplossing voor de linksbackpositie wordt zo op een presenteerblaadje aangedient.
Zondag de eerste driepunter voor Zwolle. De mooie goaltune zal 3 keer in het stadion luiden en N.E.C. zal 1 keer aan juichen toekomen. Avdic, Saymak en Mokhtar zullen de doelpunten maken en Platje zal de 2-1 maken.
Het is op zijn minst een opmerkelijke transfer, van Vitesse naar een absolute topclub. Waarschijnlijk is Man Utd hem al veel langer aan het scouten en slaan ze nu toe vanwege de situatie bij de club, dat drukt de prijs enorm.
Natuurlijk wordt hij niet voor de basis gehaald, maar stel dat hij in de league cup, FA cup en een paar Premier league partijtjes mag meedoen kom je zomaar aan 10 tot 15 wedstrijden komend seizoen. Bovendien ga je trainen met de top van Europa.
Ik kan mij voorstellen dat Louis van Gaal een klein vreugdedansje doet, de oplossing voor de linksbackpositie wordt zo op een presenteerblaadje aangedient.
Büttner hadden ze al geruime tijd in het vizier en werd gelijk in de selectie gezet. Hij zal zeker wedstrijden meespelen dit seizoen, reken daar maar op.
En Janssen eindelijk naar Vitesse. Ik werd gek van elke dag nieuwtjes over deze transfer. Dat ze allebei erin meestemde, het toch weer niet doorging en bla bla. Nu eindelijk terug in Arnhem en daar ben ik blij mee. Vitesse speelt een topseizoen en gaat nu bij de sub-top.
Godver de godver. Wat is Reijnen toch een kneus. Hij geeft PSV bij voorbaat al de overwinning. Hopelijk wordt AZ afgestraft met dubbele cijfers. Dat zal ze leren.
Vorig seizoen duurde het ook heel lang voordat het mis ging. Ik had ze graag gelijk zien spelen vandaag. Had Ajax bovendien de kans meteen de koppositie te pakken.