Nederland - Eredivisie 2011/2012

Level 75 97%

Nog 2529 XP voor level 76

Clasie. Maakt geen doelpunten, maar qua andere mogelijkheden beter denk ik.

Level 45 97%

Nog 909 XP voor level 46

Die Felipe Gutierez van Twente kwam binnen in het veld en maakte gelijk zieke mooie pass van het middenveld naar de linksbuiten :D

Level 59 97%

Nog 1452 XP voor level 60

Clasie. Maakt geen doelpunten, maar qua andere mogelijkheden beter denk ik.

Dan vind ik De Vrij nog beter. Die gaat Heitinga snel overbodig maken in Oranje.

Level 75 97%

Nog 2529 XP voor level 76

Dat over Heitinga ben ik het wel over eens.

Overigens, ik dacht dat ik gek was gisteren bij Utrecht - Feyenoord maar ik had het toch redelijk gezien: ik vind die Robbin Ruiter een goede keeper.

Level 27 97%

Nog 303 XP voor level 28

Dat over Heitinga ben ik het wel over eens.

Overigens, ik dacht dat ik gek was gisteren bij Utrecht - Feyenoord maar ik had het toch redelijk gezien: ik vind die Robbin Ruiter een goede keeper.

Ben als Utreg supporter ONTZETTEND blij dat er eindelijk een fatsoenlijke doelman onder de lat staat. Grote kerel, goede uitstraling.

Gaat Utrecht ook wel nodig hebben vreesch ik, een goede keeper...

Level 20 97%

Nog 123 XP voor level 21

Mertens is op de positie van Tadic al beter. Clasie vind ik ook een betere middenvelder dan ik Tadic een linksbuiten vind. Eriksen waarschijnlijk ook.

Level 8 78%

Nog 205 XP voor level 9

Buttner waarschijnlijk naar Man United. Vitesse beslist dit weekend over het miljoenenbod. Snap totaal niet wat ze in hem zien?

Level 59 97%

Nog 1452 XP voor level 60

Buttner is een van de beste backs van Nederland. Voor United zal hij een schijntje kosten, en hij is neo international.

Level 27 97%

Nog 303 XP voor level 28

Het is op zijn minst een opmerkelijke transfer, van Vitesse naar een absolute topclub. Waarschijnlijk is Man Utd hem al veel langer aan het scouten en slaan ze nu toe vanwege de situatie bij de club, dat drukt de prijs enorm.

Natuurlijk wordt hij niet voor de basis gehaald, maar stel dat hij in de league cup, FA cup en een paar Premier league partijtjes mag meedoen kom je zomaar aan 10 tot 15 wedstrijden komend seizoen. Bovendien ga je trainen met de top van Europa.

Ik kan mij voorstellen dat Louis van Gaal een klein vreugdedansje doet, de oplossing voor de linksbackpositie wordt zo op een presenteerblaadje aangedient.

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

De Ridder naar Heerenveen.

Level 4 74%

Nog 68 XP voor level 5

Vrijdag naar ADO - Groningen!

Level 10 82%

Nog 262 XP voor level 11

Zondag de eerste driepunter voor Zwolle. De mooie goaltune zal 3 keer in het stadion luiden en N.E.C. zal 1 keer aan juichen toekomen. Avdic, Saymak en Mokhtar zullen de doelpunten maken en Platje zal de 2-1 maken.

Level 11 99%

Nog 14 XP voor level 12

Het is op zijn minst een opmerkelijke transfer, van Vitesse naar een absolute topclub. Waarschijnlijk is Man Utd hem al veel langer aan het scouten en slaan ze nu toe vanwege de situatie bij de club, dat drukt de prijs enorm.

Natuurlijk wordt hij niet voor de basis gehaald, maar stel dat hij in de league cup, FA cup en een paar Premier league partijtjes mag meedoen kom je zomaar aan 10 tot 15 wedstrijden komend seizoen. Bovendien ga je trainen met de top van Europa.

Ik kan mij voorstellen dat Louis van Gaal een klein vreugdedansje doet, de oplossing voor de linksbackpositie wordt zo op een presenteerblaadje aangedient.

Büttner hadden ze al geruime tijd in het vizier en werd gelijk in de selectie gezet. Hij zal zeker wedstrijden meespelen dit seizoen, reken daar maar op.

En Janssen eindelijk naar Vitesse. Ik werd gek van elke dag nieuwtjes over deze transfer. Dat ze allebei erin meestemde, het toch weer niet doorging en bla bla. Nu eindelijk terug in Arnhem en daar ben ik blij mee. Vitesse speelt een topseizoen en gaat nu bij de sub-top.

Level 71 98%

Nog 924 XP voor level 72

Godver de godver. Wat is Reijnen toch een kneus. Hij geeft PSV bij voorbaat al de overwinning. Hopelijk wordt AZ afgestraft met dubbele cijfers. Dat zal ze leren.

Level 71 99%

Nog 752 XP voor level 72

Twente :') :')

Level 8 78%

Nog 205 XP voor level 9

Lucky Twente.. gaat nog wel een keer mis.

Level 71 99%

Nog 752 XP voor level 72

Vorig seizoen duurde het ook heel lang voordat het mis ging. Ik had ze graag gelijk zien spelen vandaag. Had Ajax bovendien de kans meteen de koppositie te pakken.

Level 19 97%

Nog 159 XP voor level 20

Twente kruipt weer door het oog van de naald

Level 10 82%

Nog 262 XP voor level 11

PSV is veel daadkrachtiger geworden en weten eindelijk wedstrijden over de streep te trekken

Level 71 98%

Nog 924 XP voor level 72

Mooi hoe Verbeek mijn mening deelt: http://eredivisielive.nl/video/76567-ve ... steek.html

Level 8 78%

Nog 205 XP voor level 9

Ik hoor Verbeek nergens zeggen dat AZ met 10-0 moet verliezen hoor. ^^

Ik ben het met je eens dat Reijnen een lul is, maar moet de rest van AZ dan ook maar door de grond zakken?

Level 71 98%

Nog 924 XP voor level 72

Nee, liever niet. Maar als ze gelijk hadden gespeeld of zelfs hadden gewonnen had Reijnen nooit op zijn flikker gekregen.

Level 32 98%

Nog 241 XP voor level 33

Dan ken jij Verbeek niet lang genoeg :lol:

Level 10 82%

Nog 262 XP voor level 11

Jeetje , wat een wedstrijden! Fantastisch dit, nu heeft PSV weer wat krediet waardoor PEC van ze mag winnen zonder dat *jaks kampioen wordt.

Level 71 99%

Nog 752 XP voor level 72

Als PEC van ze wint is het verschil weer één punt. Aangezien we nog aan het begin van de competitie zijn slaat het dus helemaal nergens op wat je zegt :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.