Vraag, Antwoord en Hulp

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Kan iemand mij helpen? Origin download of update mijn spellen niet meer hij wilt het wel doen maar zegt dan steeds download mislukt. Ik heb ook pas geleden een nieuwe harde schrijf gehaald zal het daar aan kunnen liggen?

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Als je een nieuwe HDD gebruikt waar je Origin games op wil installeren dan moet je in de opties van Origin een ander download pad kiezen voor je games. Anders probeert Origin de updates/games te downloaden naar een map waar niets meer staat of wat niet klopt. Als je enkel een nieuwe HDD hebt toegevoegd zonder daar verder iets mee te hebben gedaan voor Origin dan is dat niet het probleem.

Anders zijn de servers misschien even overbelast. Controleer ook even of het niet aan je eigen internet verbinding ligt. 

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Heb het inmiddels al opgelost

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

hallo, 

ik heb net een nieuwe laptop aangeschaft met het idee dat dit een van de betere laptops hoort te zijn maar nu heb ik de battlefield hardline beta gedownload en wanneer ik dit speel haal ik op de laagste settings niet eens 25 fps terwijl bij de nvidia/verkoop site stond dat ik battlefield 4 op hoge settings met 60 fps kon spelen. waar kan dit aan liggen.

mijn laptop is:
MSI GT60 2PE-678NL DOKMINATOR PRO

Processor

Processor
Intel Core i7

Processornummer
4810MQ

Codenaam
Haswell

Processorkernen
Quad core Processor

Kloksnelheid
2800 MHz

Turbo Frequency
3800 MHz

Geheugen

Intern geheugen (RAM)
16 GB

Type geheugen
SO-DIMM DDR3-1600

RAM-geheugen uitbreidbaar
emoticons/

Maximaal RAM-geheugen
32 GB (32768 MB)

Geheugensloten totaal
4

Harde schijf

Opslagcapaciteit
1,12 TB

Harde schijf
HDD + SSD

Hardeschijfsnelheid
7200 rpm

Opslagcapaciteit SSD
128 GB

Aantal schijven (intern)
2

Beeldscherm

Schermdiagonaal inch
15,6 inch

Touchscreen
emoticons/

Resolutie
2880 x 1620

Schermtype
IPS

Beeldscherm
Anti-glare

HD-weergave
Quad HD+

3D
emoticons/

Videokaart

Videokaart
Dedicated

Videokaartfamilie
NVIDIA GeForce

Type videokaart
NVIDIA GeForce GTX 880M

Videogeheugen
8192 MB

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Hallo, ik zou graag van jullie willen weten of ik hiermee nog lang door kan gamen op High/Ultra zoals ik nu doe.
Zat een paar weken geleden te denken om mijn huidige videokaart te verkopen en een nieuwe te kopen voor dat deze hard in zijn waarde zakt.
Dit zijn mijn specs:

Windows 7 Home Premium
Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz
8 GB Ram 
64 bitsbesturingssysteem 
Nvidia GeForce GTX 680

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

680 gaat nog lang genoeg mee. (heb zelf de 670)

Daarvoor is de stap 680 > 780 iets te klein.

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Ik heb een vraag.
Mijn harde schrijf van mijn PC de Main schrijf zit bijna vol ik heb nog 16 GB maar nu ga ik hem opruimen en kom ik heel veel bestandjes tegen die ik niet ken waarschijnlijk documentjes van games enzo videokaart (denk ik).
Iemand tips? Of een handig programmaatje wat helpt om alle 'echte troep' ervan af te gooien.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Als je bestanden van games met screenshots, savefiles en opties gaat verwijderen dan ga je niet veel meer ruimte krijgen. Je kan best gedownloade, maar nu ongebruikte programma's deïnstalleren en de mapjes verwijderen, maar dan moet je wel even op Google zoeken of je iets essentieels verwijdert of niet.

Als je echt veel ruimte wil vrijmaken op je primaire schijf zorg dan dat je (oude) games deïnstalleert en desnoods naar de andere schijf verplaatst. Video's, muziek, games en downloads nemen veel ruimte in.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Even een vraag mensen. Als ik straks een desktop koop voor alleen Sims 4, De laatste Sim City en de nieuwe Rollercoaster tycoon. Heb ik dan genoeg aan deze http://www.bol.com/nl/p/hp-110-110-303nd-desktop/9200000027961210/?promo=desktops_304_ed-desktops-1-eva-131120_B5__1_9200000027961210

Of moet ik voor deze gaan?

http://gamepc.nl/game-pc

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

iemand nog een antwoord op mijn vraag

Post was bewerkt op 28 augustus 2014, 00:22 door kaassouflee

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Weet iemand of CoD: WaW Costum Zombies schadelijk is voor je pc?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik kwam zojuist terug van werk en zag dat mijn PC was vastgelopen. Het is dus mogelijk dat mijn PC al enkele uren in deze staat was. Mijn vraag is: In hoeverre kan dit schadelijk zijn voor mijn PC? Normaliter als mijn computer vastloopt dat sluit ik hem direct af, maar nu kon dat natuurlijk niet. Alvast bedankt!

Level 4 80%

Nog 51 XP voor level 5

hoi allemaal,

ik zoek een leuke shooter die ik in me tussen uren kan spelen met 3 andere vrienden.
dus als jullie wat leuks weten zeg het maar.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ik ben 14 en ga beginnen met het gamen op pc
ik heb al een pc in gedachte 

Game PC Budget
emoticons/ik zou graag willen weten of deze pc goed is om games op te spelen zoals DayZ ARMA III en Battlefield 4
alvast bedankt

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Hoe goed deze componenten precies zijn kan ik niet zeggen, maar ten eerste staat er al bij dat de processor en videokaart een 2 in 1 achtig iets is wat nog kan werken voor Minecraft. Voor DayZ en games zoals Battlefield moet je toch echt iets krachtigers hebben. Op Tweakers.net kunnen ze je goed advies geven voor een nieuwe PC, al kan het met een budget van €300 wel lastig worden.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

bedankt voor je advies mischien kan ik ook de pc zelf bouwen ik kan wel buiten mn budget :kikker:

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

heb jij mschn nog sugesties voor andere pc's ik wil echt niet boven de 450,-

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Als je op het forum van Tweakers om hulp vraagt dan kunnen ze je daar verder helpen om componenten te vinden die het meeste bang for your bucks opleveren. Beetje koopjes jagen en gebruik maken van tweede hands (videokaart bijvoorbeeld) kan je al heel veel besparen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ok bedankt fijne avond nog :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

mischien is dit een hele domme vraag maar kan ik mijn oude acer aspirex3300 desktop pc aansluiten op mijn laptop?

PS: de video kaart van mijn oude desktop is waarschijnlijk kapot

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

70% zeker dat de video kaart kapot is :(

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ik wil twee beeldschermen maar mijn video kaart kan dat niet weet iemand watvoor een videokaart goedkoop is maar wel twee beeldschermen kan hebben en dan nog een vraag als ik een andere videokaart erin zet heeft dat gevolgen voor mijn snelheid hoe goed ik games kan spelen alvast bedankt

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

k wil twee beeldschermen maar mijn video kaart kan dat niet weet iemand watvoor een videokaart goedkoop is maar wel twee beeldschermen kan hebben en dan nog een vraag als ik een andere videokaart erin zet heeft dat gevolgen voor mijn snelheid hoe goed ik games kan spelen alvast bedankt

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.