Vraag, Antwoord en Hulp

Level 8 90%

Nog 89 XP voor level 9

Weten jullie trouwens of je met een pc van 800 euro even goed bent als xbox 720? Qua graphicss?

Level 15 88%

Nog 380 XP voor level 16

Is het al bekend wat er in een 720 zit dan? En waarom wil je dat precies?

Level 5 79%

Nog 83 XP voor level 6

Weet iemand of Halo 2 nog online wordt gespeeld op de pc?

Level 15 88%

Nog 380 XP voor level 16

Vraagje: sinds kort heb ik problemen met resoluties in games.

Wanneer ik normaal gesproken een game opstart flikkert mijn scherm een beetje om zich aan te passen naar de resolutie van de game. Maar nu doet 'ie dat niet meer en zie ik bij elke game die ik niet in 1900x1080 draai (mijn bureaublad resolutie) een kader om een gecentreerd scherm. Heel irritant!

Weet iemand hoe dit kan, en hoe ik dit weer normaal kan krijgen?

Mijn OS: Win7

DirectX: up to date

Kaart: Geforce GT 540M CUDA

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

bij de aankoop van mijn pc heb ik niet goed opgelet op de snelheid van de harde schijf dit blijkt dus 5400 rpm te zijn ik instaleer nu al me games op de ssd maar loop tegen een ruimtegebrek aan ga ik het erg merken als ik mijn games op de 5400 rpm schijf instaleer?

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Nee, dat ga je niet direct merken.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Nee, dat ge je niet direct merken.

ah gelukkig dagt al dat ik een snellere harde schijf moest gaan kopen ben door me budget heen namelijk:P

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Dat zeg je nu wel, maar de HD is vaak de bottleneck tegenwoordig. En 5400 rpm is niet bijster snel meer.

Level 16 99%

Nog 18 XP voor level 17

Dat zeg je nu wel, maar de HD is vaak de bottleneck tegenwoordig. En 5400 rpm is niet bijster snel meer.

Je merkt het alleen in de laadtijden... Ingame is 5400RPM snel genoeg.

Level 12 89%

Nog 230 XP voor level 13

Sinds gister kom ik met mijn laptop niet meer op het draadloze netwerk bij ons thuis. Dit lukt trouwens met geen enkele computer of iets dat een draadloze verbinding nodig heeft.Mijn router is een ZTE experia box van KPN.

Het vreemde is echter dat de network name (de naam die in de lijst van routers staat) ineens was verandert. Niet naar de naam die achterop de experia box staat maar naar een willekeurige andere naam. De router ingaan heeft voor zover ik weet wat ik dan moet doen ook niet heel erg zin en volgens de man van KPN zou ik gewoon even de wachtwoorden en namen moeten veranderen naar wat het eer gister was. Dit gedaan en het heeft geen effect. Opmerkelijk was wel dat de user name ook meteen weer op die andere naam sprong.

Heeft iemand enig idee wat het probleem is of wat ik er aan kan doen?

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Probeer je router eens te resetten naar de fabrieksinstellingen. Achter op de router zit een soort knopje wat je met de pen moet indrukken. Dat wil nog wel eens helpen. Overigens wil ik zeggen dat ik er niet veel verstand van heb, maar heb je je router wel beveiligd. Als je geen WPA of WPA-2 beveiliging hebt ingesteld kan iedereen inloggen op jouw router (dus jouw internet) en daar dingetjes aanpassen. Het zou kunnen dat je buren gebruik maken van jouw internet ofzo, maar misschien is dit te ver gezocht :P.

Ik heb ook een vraagje en ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen. Ik wil Windows 7 installeren alleen herkent mijn dvd-speler de cd niet. Dit is heel vreemd. Als ik Windows 7 in de dvd-speler stop dan denkt mijn dvd-speler dat hij te maken heeft met een lege cd. Als ik de pc dan opnieuw opstart weet mijn dvd-speler dus niet dat hij moet booten vanaf de dvd. Ik heb het bootmenu in de bios gecontroleerd en dat staat goed ingesteld.

Overigens wil ik wel zeggen dat ik twee dvd-spelers heb. Ik heb één brander (die dus schijnbaar (?) geen bootable dvd's kan herkennen maar wel normale dvd's) die staat ingesteld als MASTER. Daarnaast heb ik een normale dvd-speler die staat ingesteld als SLAVE. Het vreemde hiervan is dat mijn normale DVD-speler wel weet dat hij een bootable-dvd heeft ingeslikt in tegenstelling tot mijn brander. Maar als ik opnieuw probeer op te starten, heeft ook dat geen effect. Ligt dat aan de MASTER/SLAVE instellingen?

Level 23 95%

Nog 324 XP voor level 24

hmmm ik heb sinds vandaag een soort stalker. Een persoon stuurt random generated messages naar mijn MSN.. omdat ie mijn vriendschaps verzoek niet accepteert kan ik hem niet blocken. Is er een andere manier om deze persoon zijn chat berichten te blocken ...

Level 8 99%

Nog 9 XP voor level 9

Hey mensen,

Vandaag Batman Arkham City gekocht. Spel geïnstalleerd zonder problemen maar als ik hem op start krijg ik een zwart scherm en een vakje met: Input not Supported.

Al heel veel gegoogled maar kom niet tot een oplossing. Hellup, ik wil spelen! >:(

Level 1 34%

Nog 17 XP voor level 2

ik heb een vraagje ik heb call of duty black opps.

Deze kan ik niet meer spelen omdat die activatie code al gebruikt is?

die heb ik namelijk op me pc gehad maar heb nu een nieuwe dus krijg die er niet meer op.

Gaat dat echt niet via een andere manier??

of kan ik nou nooit meer dat spel spelen??

alvast bedankt!

Groetjes Michelle :mm:

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

ABN is altijd handig...

Anywayz; als je de game tweedehands hebt gekocht en de code is al gebruikt, dat zul je dus ook een activatie code moeten kopen(als dat uberhaut kan, not sure).

Level 7 87%

Nog 93 XP voor level 8

@Kaiszer voeg me effe toe op steam ofzo

account masterfoort of x033xwildstylez

Level 7 87%

Nog 93 XP voor level 8

ik heb een vraagje ik heb call of duty black opps.

Deze kan ik niet meer spelen omdat die activatie code al gebruikt is?

die heb ik namelijk op me pc gehad maar heb nu een nieuwe dus krijg die er niet meer op.

Gaat dat echt niet via een andere manier??

of kan ik nou nooit meer dat spel spelen??

alvast bedankt!

Groetjes Michelle :mm:

is black ops steam only anders heb je een steam account nodig

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Zover ik weet is Black Ops een steamworks game, dus je moet gewoon inloggen op je Steam account en je kan hem zo weer downloaden.

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

In Chrome is de optie om cookies te verwijderen ingeschakeld, maar ik wil voor InsideGamer een uitzondering instellen zodat ik niet steeds opnieuw hoef in te loggen. Volgens google moet ik daarvoor dit intypen:

insidegamer.nl

Echter, als ik mijn browser opnieuw start ben ik gewoon weer uitgelogd. Hoe kan ik het wel laten lukken?

Level 7 87%

Nog 93 XP voor level 8

In Chrome is de optie om cookies te verwijderen ingeschakeld, maar ik wil voor InsideGamer een uitzondering instellen zodat ik niet steeds opnieuw hoef in te loggen. Volgens google moet ik daarvoor dit intypen:

insidegamer.nl

Echter, als ik mijn browser opnieuw start ben ik gewoon weer uitgelogd. Hoe kan ik het wel laten lukken?

volgens mij kan je met cccleaner wel cookies aanklikken die je niet wilt verwijderen

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

Even een kort vraagje. Ik gebruik mozilla als browser en heb gewoon de laatste versie van adope flash player, maar kan opeens geen filmpjes meer kijken van thedailyshow.com en van gametrailers.com. Youtube, blip en de meeste andere zaken gaan tot nu toe wel gewoon.

Ook getest met internet explorer, maar die pakt het ook niet.

Iemand enig idee hoe dat kan?

Level 15 88%

Nog 380 XP voor level 16

Dat is de schuld van Flash, had ik ook constant... Heel irritant. Gewoon wachten op updates, of wellicht Chrome proberen, gek genoeg werkte die soms wel.

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

Dat is de schuld van Flash, had ik ook constant... Heel irritant. Gewoon wachten op updates, of wellicht Chrome proberen, gek genoeg werkte die soms wel.

Mja vandaag doet alles het alweer. Waarschijnlijk is er idd iets fout gegaan. Maar goed nu weer opgelost dus.

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Ik zit met een multiplayer probleem bij OpenTTD! Ik en een vriend willen online spelen op server, maar zijn server komt maar nooit in de server list van de game. We hebben al online gezocht, maar we vonden enkel dat je een paar porten moest forwarden (heeft niet geholpen bij ons). Iemand enig idee wat we moeten doen? :D

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik snap niet waarom mijn laptop niet mw2 kan spelen zonder lag zelfs op laagste resolutie niet!

Ik heb een :

Intel i5 quad core 2.53ghz met boost tot 3ghz

Dual graphic cards een nVidia met 1gb en nog een Intel HD graphics met 1.7gb

4GB RAM (3.79) beschikbaar

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.