Persona 4: The Golden

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Ik zie niet in waarom trophies niet zouden werken. Je speelt zo'n cart gewoon op je standaard NL account.

Als je de game download is het natuurlijk anders, dan importeer je hem vanuit de US Store en is ie dus gebonden aan je aangemaakte US account.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

trophies werken gewoon, zolang je de game niet van de US store download zoals Dural al aangeeft. Ook zul je geen toegang kunnen krijgen tot de DLC, omdat die gebonden moet zijn aan een US account.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Opening intro

Well, that was unexpected...? :lol:

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

Opening intro

Well, that was unexpected...? :lol:

ik denk dat dit het beste is wat je hierover kunt zeggen _O-

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Volgens mij waren ze onder invloed :P

Level 75 98%

Level 75 98%

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Ik twijfel of dit een Vita waard is. Series als YS en Tales zijn nog niet voor het westen bevestigd toch?

Level 75 98%

Tales weet ik niet maar Ys nog niet... ik wed dat dat download only wordt als ik kijk naar de staat van Xseed (als ze de game gaan uitgeven that is)

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Ach RPG is RPG voor mij :) , Ik wou die Tales game uit Japan importeren maar die is het gewoon niet waard :P

Helaas nog steeds geen EU release date :(

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Tales weet ik niet maar Ys nog niet... ik wed dat dat download only wordt als ik kijk naar de staat van Xseed (als ze de game gaan uitgeven that is)

Heeft Xseed problemen dan? :(

Level 75 98%

Dat nog niet maar games verkopen zwaar onder verwachtingen. Vandaar dat we maar 1 Legend of Heroes hebben gekregen in plaats van de beloofde drie. En daarom ook gaan ze nu voornamelijk digitaal. En dan is er het falen van de Vita zelf. Heeft het nut voor een klein localisatie bedrijf om dergelijke games naar het westen te halen, op een handheld die niemand koopt binnen een genre dat niemand koopt? Ik denk van niet... :(

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Jammer zeg, maar wel een logisch verhaal. Ik zag laatst op steam opeens wat YS delen. Hopenlijk geeft dat, samen met The Last Story, weer wat speelruimte om andere series op te pakken.

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Dat nog niet maar games verkopen zwaar onder verwachtingen. Vandaar dat we maar 1 Legend of Heroes hebben gekregen in plaats van de beloofde drie. En daarom ook gaan ze nu voornamelijk digitaal. En dan is er het falen van de Vita zelf. Heeft het nut voor een klein localisatie bedrijf om dergelijke games naar het westen te halen, op een handheld die niemand koopt binnen een genre dat niemand koopt? Ik denk van niet... :(

Damn, kunnen de Legend of Heroes niet naar de 3ds komen?

Level 75 98%

Nee, zijn enkel PC en PSP games op dit moment. Het is aan Falcom of de 3DS een logische keuze is om de serie voort te zetten. Wellicht dat ze de overstap maken, maar dat horen we deze TGS wel. Falcom drijft enkel nog op twee franchises, Ys en Legend of Heroes (waarbij Legend of Heroes gewoon een voortzetting is van de Dragon Slayer-serie), en als de Vita het zo slecht blijft doen is 3DS wel het slimste voor Falcom denk ik.

Level 75 98%

Voor de liefhebber:

Draait nu in Japan. Er komt ook een Persona 3 film trouwens _O_ _O_ _O_

Level 55 98%

Nog 776 XP voor level 56

Adachi heeft een social link in deze game... The plot thickens!

Level 11 82%

Nog 310 XP voor level 12

Ik heb hem! Ik ben ook inmiddels al een aantal uurtjes onderweg en de game valt niet tegen. Het is al aardig lang gelezen sinds ik voor het laatst Persona 4 op de PS2 speelde, maar er is in de openingsuurtjes wel het een en ander veranderd heb ik het idee. Er zijn wat meer anime-cutscenes toegevoegd en er zitten ook een aantal kleine stukjes dialoog in die me als nieuw overkwamen. Echt speelbare nieuwe content ben ik nog niet tegengekomen, maar als het goed is zal het niet lang duren voordat ze maar daar ook mee laten kennismaken, want ik ben net met de eerste dungeon begonnen.

De game ziet er ook grafisch prima uit, zo is alles natuurlijk in een wat hogere resolutie en zijn vooral de achtergronden wat getweakt, zoals uit eerdere screenshots al duidelijk was. De geluidskwaliteit is ook echt fenomenaal, met mijn koptelefoon klinkt de soundtrack nog beter dan hij al was. Er zit ook een leuke extra bij in het beginmenu. Met deze optie kom je bij een lijst van TV-kanalen uit en kan je bijvoorbeeld fragmenten van de Persona-concerten in Japan bekijken, de nummers uit het spel afzonderlijk luisteren, naar colleges kijken van de verstrooide docent uit Persona 3 (waar hij bijvoorbeeld de terminologie en theorieen van Carl Jung verbindt met de concepten en namen die in Persona gebruikt worden, erg interessant) en nog vele andere dingen. Er is ook een internetfunctie in het spel, maar ik weet nog niet precies waar die voor gebruikt wordt, daar moet ik straks eens even naar kijken. Ik post wel meer impressies als ik verder ben!

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Waar heb je hem vandaan?

Level 11 82%

Nog 310 XP voor level 12

Ik heb hem op de releasedag in Taiwan gekocht, net de dag voor ik terugvloog naar Nederland.

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Nice. Hier helaas nog een tijdje wachten.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Nice. Hier helaas nog een tijdje wachten.

Ik hoop niet op de EU release XD ?

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

hoezo? EU release is deze herfst ;)

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

hoezo? EU release is deze herfst ;)

Oo waar staat dat dan ? Zover ik weet is het alleen maar voor de VS bekend gemaakt.

Op zich maak het toch niet uit. Ik heb toch zon gevoel dat de meeste hem hier uit de VS halen als Europa weer lang moet wachten XD

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

wat ik toen begrepen heb was het toen ook aangekondigd voor de EU. Mocht dat toch niet het geval zijn hebben we nog altijd de US release :p

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.