Persona 4: The Golden

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

wat ik toen begrepen heb was het toen ook aangekondigd voor de EU. Mocht dat toch niet het geval zijn hebben we nog altijd de US release :p

Ja precies :D 8]

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Ik ben extreem benieuwd naar de soundtrack van de game en of 'ie net zo goed is als het origineel. En natuurlijk of er nieuwe tracks in zitten.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

weet niet of jullie hem al gezien hadden, maar de officiële boxart is gereleased:

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Vet. :)

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

ik wacht wss tot half oktober, is er dan nog niks bekend over een EU release, dan gaat ie geïmporteerd worden.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

ik wacht wss tot half oktober, is er dan nog niks bekend over een EU release, dan gaat ie geïmporteerd worden.

Daar sluit ik me al te graag bij aan :)

Level 75 98%

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

US only?

Level 75 98%

Nog wel ja aangezien er volgens mij nog geen EU date is. Weet niet of online retailers het ook doen, denk van wel.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

zojuist de game in de pre-order gezet, US versie, maar wel met skin :p mocht er voor die tijd toch nog iets bekend worden gemaakt over een EU versie, dan haal ik die wel. Maar ik ga er toch echt vanuit dat het dan pas echt 2013 zal worden :(

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Eigenlijk wel een goed pakket voor mij :) Jammer dat het er maar 10.000 zijn :( Ik zat bij Amazone te kijken maar ach ik hou het wel op de skin.

Voor de mensen die op een Eu release wachten. Dit stond er nog even op de PS US blog.

+ kivi95 on August 24th, 2012 at 7:46 am said:

When are you releasing this game for Europe?

+ Aram Jabbari on August 24th, 2012 at 8:40 am said:

kivi95,

Since ATLUS does not have operations in Europe, we would require a publishing partner to assist in bringing the game to PAL territories. There are no developments on that front at this time, but we all hope that there will be soon!

Met andere woorden. F*CK YOU EUROPE !

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

jup, Europa wordt ook met deze game keihard genaaid. Heck, in een interview wordt er zelfs nog geroepen dat ze hopen dat als de game eenmaal uit is in de VS, ze dan een mogelijke EU partner kunnen vinden.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Gelukkig is 'ie regiovrij. :)

Level 75 98%

jup, Europa wordt ook met deze game keihard genaaid. Heck, in een interview wordt er zelfs nog geroepen dat ze hopen dat als de game eenmaal uit is in de VS, ze dan een mogelijke EU partner kunnen vinden.

Gelukkig is 'ie regiovrij. :)

Ja idd, maar come on Atlus, get your fucking head out of the sand! Die lui moeten toch inzien dat een move als in een stake nemen in Rising Star of Ghostlight opkopen een slimme zet zou zijn, toch? Atlus heeft echt Euro-aanwezigheid nodig, meer dan NIS, en, imo zelfs Square Enix die toch al represented zijn.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Het is ook niet alsof Europa een slechtere markt is voor RPG's dan de US.

Wij zijn veel ontvankelijker voor Japanse games dan Amerika ooit is geweest.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Dat zuigt echt, Europa kan dit soort games prima gebruiken. Ik snap niet dat Sony dan zelf niet optreed als publisher. Zelfs Nintendo doet dit in sommige gevallen.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Dat zuigt echt, Europa kan dit soort games prima gebruiken. Ik snap niet dat Sony dan zelf niet optreed als publisher. Zelfs Nintendo doet dit in sommige gevallen.

Nou het ligt meer aan atlus , want als je echt actief ga zoeken als de game uit is in America. Dan ben je gewoon zwak bezig. Net als de zwakke afhandeling van Persona 4 Arena waar we nog steeds niks over weten :P

Level 61 97%

Atlus heeft geen publishing tak in Europa, daarmee komt het altijd voor hun als laatste. Echter, dit is 1 van de pijlers van de Vita momenteel, daar zou Sony bovenop moeten zitten, denk ik.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Tsja je zou zeggen dat Sony inderdaad alles er aan zou moeten doen om alles wat een beetje kwaliteit heeft op de VITA overal uit te brengen. Aan de andere kant mag Atlus zelf ook wel wat meer liefde voor Europa tonen...

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Atlus heeft geen publishing tak in Europa, daarmee komt het altijd voor hun als laatste. Echter, dit is 1 van de pijlers van de Vita momenteel, daar zou Sony bovenop moeten zitten, denk ik.

Overschat je de game niet een beetje nu?

Heeft Persona 3 Portable het zo sterk gedaan in de EU?

Level 61 97%

Wellicht, P3P deed het niet slecht, maar is geen knaller geweest.

P4 zou wel weer iets meer mensen over de streep kunnen trekken.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Atlus heeft geen publishing tak in Europa, daarmee komt het altijd voor hun als laatste.

Nee joh echt waar vertel me iets nieuws. Het punt is als ze er pas aan gaan beginnen als de game in de USA uit is. Terwel me logisch lijkt dat je alvast wat stappen klaar zet voor de EU release.

Zelfs voor een simpel vechtspelletje zonder extra talen kunnen ze het niet is normaal doen en laten we het maar niet hebben over Catherine.

Level 9 96%

Nog 45 XP voor level 10

Kan iemand mij vertellen waar persona eigenlijk over gaat? En wat voor gameplay het heeft, want ik ben wel benieuwd, omdat ik die anime stijl wel dope vind.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.