Persona 4: The Golden

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Eerst P4 gedaan en toen P3, beide hebben hun charme, maar P4 speelt beter weg.

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Ligt het aan mij of kun je de persona's van je party members niet instellen?

Level 16 93%

Nog 238 XP voor level 17

Dat heb jij goed.

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Ok, gelukkig.. scheelt weer :)

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Kanji is down :mm:

Platinum moet te doen zijn over 2 á 3 playthroughs, al vind ik quests die met (bijvoorbeeld) vissen te maken hebben wat minder.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ja, maar je moet Risette niet doen met Social Links outmaxen bijvoorbeeld. Daarnaast is die Big Bro is Worried trophy ook missable. 

Er zijn overigens iets van 500 lines ingesproken, maar je kan moeilijk checken welke je al hebt. Lines zijn ook overdraagbaar.

Gebruikt iemand ooit rushmode btw? Ik drukte het soms per ongeluk in en dan mocht ik snel gaan healen :P.

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

THUD!! wrote on 9 oktober 2013 01:00:

Gebruikt iemand ooit rushmode btw? Ik drukte het soms per ongeluk in en dan mocht ik snel gaan healen :P.

In de eerste dungeons af en toe, maar bij de latere durf ik het echt niet te doen met al die hama's en mudo's. :'D

Mensen die Persona 4 (Golden) hebben uitgespeeld zouden trouwens naar de Persona 4 Endurance Run moeten kijken van Giant Bomb (al is er een makkelijkere playlist op Youtube te vinden). Het zijn gewoon 2 dudes die Persona 4 spelen, maar het commentaar maakt het kijken naar de video's helemaal waard.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ik gebruik overigens vrij weinig physical attacks, nouja voor sommige boss battles is het zeer handig. Maar exploit ik met Yu alle weaknesses, ik doe niet aan SP bewaren :P.

Yukkiko als healer, die krijgt vrij snel veel SP. Met wisselende support, ik vind het ook leuk als ze follow up attacks hebben. 

Daarom is de Hollow Forest ook zo'n klote dungeon voor mij, ik moet meteen meppen met de nodige buffs en debuffs dan :mex:

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Als ik grind gebruik ik meestal meer physical en verbruik ik alleen SP voor de Dia's. Als enemies geen weakness hebben vind ik physical attacks ook chiller aangezien ze nog wel eens willen critten of een status effect geven.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Jeey, ik heb deze game laten overkomen vanuit Amsterdam naar Den Haag, hopelijk komt 'ie dan zaterdag binnen, kan niet wachten om al mijn uren hierin te steken :D.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Sjeuzus ff een bump van meer dan 2 jaar :)

Maar goed, briljante game inderdaad en de enige reden waarom ik mijn VITA niet allang op de schroothoop heb gemikt.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Nog is platina halen voor deze game.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.