Final Fantasy X HD

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Eurogamer:

Final Fantasy X HD for Vita, PS3

An HD version of PS2 RPG Final Fantasy X is on its way to PlayStation Vita and PlayStation 3, Square Enix has revealed.

No release date was confirmed during the announcement at Sony's TGS presser today.

Square also unveiled two new IPs for Vita: an action RPG called Lord of Apocalypse which features multiplayer for up to four users, and Army Corps of Hell, in which you'll be slicing your way through 100 different types of goblin in an effort to regain "hegemony of hell". Both will be out at launch.

No trailers were shown, but apparently they're on the TGS show floor. Look for more news when we've had a chance to check them out.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

hier ben ik dus echt superblij mee! Heb die game altijd nog eens willen uitspelen! En op een handheld is dit ideaal

Level 12 89%

Nog 227 XP voor level 13

PSP vita krijgt goede lanceringstitels, ik denk dat ik het apparaatje wel ga kopen met 3G uiteraard voor die 50 euro meer.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ga je dus ook een abbo nemen op je Vita?

Level 20 97%

Nog 131 XP voor level 21

Dit is toch een remake had ik gelezen?

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Had Rano toch gelijk :P:P:P. This will be mine!!!

Level %

Nog XP voor level

Dit is toch een remake had ik gelezen?

Ik neem aan gewoon een upscale met hier en daar wat nieuwe textures. Maar het belangrijkste: trophies!!!

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Hehe. Die Sony boys... maar bitchen op N64 ports en remakes voor de 3DS. Krijgen ze zelf Zone of the Enders, Final Fantasy X en Metal Gear Solid :D

Eerlijk is eerlijk, ze lopen wel een generatie voor :D

Level %

Nog XP voor level

Hehe. Die Sony boys... maar bitchen op N64 ports en remakes voor de 3DS. Krijgen ze zelf Zone of the Enders, Final Fantasy X en Metal Gear Solid :D

Eerlijk is eerlijk, ze lopen wel een generatie voor :D

Het verschil zit hem in de luxe positie. Voor de PS3/Vita zijn de HD remakes lekkere, luxe toetjes. Bij de 3DS kun je de remakes vergelijken met het broodnodige zoals water en rijst. Iets anders is er niet.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Dat geloof je toch zelf niet

Level %

Nog XP voor level

Dat geloof je toch zelf niet :lol: :lol: :lol:

Noem een AAA titel voor de 3DS die nu uit is en geen remake of port is.

Succes!

Level 77 98%

Oh en nu is het opeens "3DS games die NU uit zijn"?

Sorry, maar je weet zelf dat er in de toekomst (wat hopelijk voor de Vita ook het geval zal zijn) nieuwere titels komen. En uh, ik zie niet in waarom de komende Vita launch periode vol zit met "luxe toetjes" aangezien die vergelijkbaar is met de 3DS.

Ik heb geen zin in system wars bs, maar ik vind het argument zo raar.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Geinig, Rano had gelijk! Ik vind het in ieder geval tof!

Level %

Nog XP voor level

Sorry, maar je weet zelf dat er in de toekomst (wat hopelijk voor de Vita ook het geval zal zijn) nieuwere titels komen. En uh, ik zie niet in waarom de komende Vita launch periode vol zit met "luxe toetjes" aangezien die vergelijkbaar is met de 3DS.

We leven toch nu? Ik kan moeilijk in de toekomst gaan en alle vette 3DS titels van 2014 kopen. Of wel?

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

http://youtu.be/6Wx8Hf1nly0?hd=1

om er even terug in te komen

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

We leven toch nu? Ik kan moeilijk in de toekomst gaan en alle vette 3DS titels van 2014 kopen. Of wel?

3DS heeft nu vettere titels dan de PSVita :P

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

is dat relevant in deze context?

the point remains the same, de beste games op de 3DS zijn ports atm

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

De Vita heeft nu nog geen titels :P

Maargoed, grappig dat dit min of meer al werd geroepen op het forum. Zelf heb ik hem al maar het blijft een fenominale game enkel geteisterd door wat crappy voice acting. Toch zie ik dit soort titels meer als een extra t.o.v. de nieuwe exclusives. En bovendien is dit gewoon een port, hopelijk wel de International versie.

Dat gebitch op ports en remakes ben ik zelf een beetje beu. Het vormt voor de nieuwe generatie gamers gewoon een leuke en motiverende mogelijkheid die prachtgames te spelen en de rest hoeft het niet te kopen. Zolang het voor een aardige prijs is en er voor de rest wel gewoon nieuwe games uitkomen zie ik het probleem niet.

@Bovenlander

Zal voorlopig ook zo blijven want OoT overtref je niet zomaar, ongeacht van wanneer die game oorspronkelijk komt.

Level 77 98%

Nee, maar mij ging het meer om het feit dat je impliceert dat ondanks dat de Vita ports en remakes krijgt, die maar bijzaak zijn. Bijzaak waarvan? Hoewel er wat nieuwe IP's zijn van Sony zelf, zie ik tot op heden nog maar weinig "hoofdgerechten" bij de Vita.

Die ports en remakes zullen voorlopig de "hoofdgerechten" blijven van de Vita. Niet veel anders dan de 3DS situatie. Of elke andere handheld launch ooit.

Dat gebitch op ports en remakes ben ik zelf een beetje beu. Het vormt voor de nieuwe generatie gamers gewoon een leuke en motiverende mogelijkheid die prachtgames te spelen en de rest hoeft het niet te kopen. Zolang het voor een aardige prijs is en er voor de rest wel gewoon nieuwe games uitkomen zie ik het probleem niet.

Mij verder ook niet, maar er zijn een paar posters die alles bij elkaar schreeuwen wanneer de 3DS het doet en wanneer de Vita hetzelfde overkomt (waar ik van te voren al voor had gewaarschuwd) dan is het opeens allemaal wel aardig. Vreemd.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Geruchten gaan dat de game remade wordt in de Final Fantasy XIII engine.

That's right, caught by surprise announcement at the Tokyo Game Show to see again in our Final Fantasy X and PSVita PS3, and just give information, leaving many doubts. It was rumored that it would be an HD remaster as we have already seen in our PS3. Nothing is further from reality, to our knowledge from PSTime will be a remake using the engine of Final Fantasy XIII.

Here are some details:

Use the same engine that Final Fantasy XIII and adapted to PSVita.

All that is made from scratch with the new engine is the design of the characters, the aeons and stage elements.

The sets and scenes in HD remasters CGI will implement a "filter" FFXIII Engine.

The magic and some lighting effects are achieved with the new engine "Luminous".

The Blitzball undergo small changes.

Online options will include (not yet known details).

The release date in Japan in fiscal 2012.

That's all the details we could learn from PSTime, soon we will offer new information.

http://translate.google.es/translate?sl ... -remake%2F

Level %

Nog XP voor level

Zou vet zijn. Maar ik kan het niet geloven.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Het ligt eraan, als de game dadelijk voor 2015 gepland blijkt te zijn geloof ik het wel.

Level %

Nog XP voor level

Het ligt eraan, als de game dadelijk voor 2015 gepland blijkt te zijn geloof ik het wel.

Het spel stond op de Japanse launchlijst.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Dan komt de vita pas in 2015 in Japan ?!

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik denk ook dat het bullshit is. Maar FFX ziet er in HD al best leuk uit.

Maar dan in breedbeeld. :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.