Final Fantasy X HD

Level %

Nog XP voor level

Prachtig inderdaad!

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

Ik denk ook dat het bullshit is. Maar FFX ziet er in HD al best leuk uit.

Maar dan in breedbeeld. :P

Geen bullshit maar PCSX2.

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Het enige wat ze hoeven te doen is die lach scene remaken en Yuna haar teksten hier en daar wat aanpassen. Dan is ie perfect voor mij.

Level %

Nog XP voor level

Het enige wat ze hoeven te doen is die lach scene remaken en Yuna haar teksten hier en daar wat aanpassen. Dan is ie perfect voor mij.

Die maakt de game juist tot wat het is! - http://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pc

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Rano precies de scene gekozen die ik wou plaatsen, is juist perfect zoals die is :lol:

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

*plaatje*

Ik refereerde naar de remake in de XIII engine. Dat is hoogstwaarschijnlijk bullshit. :P

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

*plaatje*

Ik refereerde naar de remake in de XIII engine. Dat is hoogstwaarschijnlijk bullshit. :P

Let's hope not! Tenminste, ik ben erg benieuwd hoe het er dan uit zou zien!

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Eindelijk na 10 jaar, weer een FF met een goed vechtsysteem:D

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Die maakt de game juist tot wat het is! - http://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pc

:lol:

Oke dan, het is wel een stukje FF geschiedenis.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Au...

Level %

Nog XP voor level

Au...

FF12 > FF13> Oudere FF's

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Au...

http://www.youtube.com/watch?v=5KgvxSU3r58

Level 61 97%

Als ik hier om de 5 minuten kan opslaan, dan is dit een prima game voor op de wc en in bed.

Als ik deze download voor de ps3, kan ik deze dan gratis spelen op de vita via sharing????

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Als ik hier om de 5 minuten kan opslaan, dan is dit een prima game voor op de wc en in bed.

Als ik deze download voor de ps3, kan ik deze dan gratis spelen op de vita via sharing????

Dat is niet duidelijk nu, maar dat lijkt me wel. Ik hoop wel dat als je de ps3 game koopt via het netwerk dat die ook automatisch vita compatible is. Overigens lijkt me cross play ook wat. Zo word een call of duty nog leuker om online te spelen, omdat de community veel groter is. Nog een headshot voor het slapen gaan is altijd leuk...

Level 61 97%

Afwachten dus, zou echt ideaal zijn.

Launch is over enkele maanden, hopelijk is dit voor launch duidelijk. Zijn er nog grote shows voor launch? Volgens mij niet...

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Volgens mij ook niet, maar wat heeft dat met " Final Fantasy X HD" te maken ?!

Level 61 97%

Meer met het verkrijgen van meer info. Als deze game bijvoorbeeld gratis te delen is tussen de PS3 en PSV, dan is mijn interesse gestegen met 1000 punten.

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Kon dat ook al niet met FF VII, VIII en IX op de psp en ps3? Cross saves?

Level 75 98%

Yup, dat kan allang.

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

Ik moet nog steeds keihard lachen om die scene

Toen ik FFX voor het eerst speelde zat mijn hele familie er bij en keek me net zo raar aan als de groep in de video....

maar goed, in het japans klinkt het meer op een kraai....

Level 61 97%

Yup, dat kan allang.

Wist ik echt niet... How nice!

Level 75 98%

Het gaat alleen niet zo makkelijk. Er is geen optie ofzo om dat makkelijk over te zetten dus je moet kloten met USB of memcards enzo. Wat Sony moet doen is die optie inbouwen in de PS3 en Vita, dat je dus met een druk op de knop wifi saves en games kan uitwisselen.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Het gaat alleen niet zo makkelijk. Er is geen optie ofzo om dat makkelijk over te zetten dus je moet kloten met USB of memcards enzo. Wat Sony moet doen is die optie inbouwen in de PS3 en Vita, dat je dus met een druk op de knop wifi saves en games kan uitwisselen.

Gewoo. Je savegame op een wolkje zetten, kun je er overal ter wereld bij!

Level 61 97%

Gewoo. Je savegame op een wolkje zetten, kun je er overal ter wereld bij!

Dit dus, in the cloud!!

Ow... fuck, cloudsaving op PS3 is PS+ only.. smart bastards...

Level 75 98%

Yep. En fuck Playstation+ man, dat is je geld echt niet waard hoor :lol:

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.