Final Fantasy X HD

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

PlayStation+ heeft best leuke deals soms (in Amerika iig, zag er laatst een thread over op GAF). Die nieuwe Resi remakes voor 50% korting enzo.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

PlayStation+ heeft best leuke deals soms (in Amerika iig, zag er laatst een thread over op GAF). Die nieuwe Resi remakes voor 50% korting enzo.

Ja dat zijn kortingen die het wel aantrekkelijk maken inderdaad. Maar het zou ook tof zijn wanneer je zelf een soort blanco vouchers met 50% korting krijgt, 1 of 2 per maand ofzo, die je dan uit kan geven aan games naar eigen keuze. Dan is Playstation+ meteen een must-have voor mensen die met regelmaat content uit de store trekken.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Dat is niet te verwezenlijken.

Dat zou inhouden dat Sony het prijsverschil van ieder gekochte third party game zou moeten compenseren met de uitgever. Wat ze dan eigenlijk doen is geld weggeven.

Nu zijn het vooral Sony's eigen games die kortingen genieten, en met zo'n Capcom zal er ongetwijfeld van te voren een deal gemaakt zijn.

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Het zal dus nog wel even duren, maar zoals ik het hier lees klinkt het dus als de Halo:CE behandeling en geen standaard HD-omzetting.

http://www.vg247.com/2012/01/01/kitase- ... velopment/

Level %

Nog XP voor level

Jammer. Datnwordt lang wachten en een hoge prijs.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

FFX in 'HD' uitbrengen snapte ik nog wel maar als ze er een totale remake tegenaan gooien dan snap ik werkelijk niet waarom ze voor deel X hebben gekozen!

die vond ik helemaal niet leuk, verhaal was raar, karakters waren kneuzen en onderwaterbeachvoetvolley is fucking stupid!

het kon me echt totaal niet boeien :')

ik ga daar echt niet nog een keer het volle pond voor betalen

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik wel. :P Nooit uitgespeeld dus heb er wel zin in.

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Jammer. Dat wordt lang wachten en een hoge prijs.

Dat is toch standaard voor Square Enix games? :P

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Square Tax in de volksmond :P

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

FFX was in veel opzichten een super goede game dus ik snap wel dat er voor deze is gekozen als remake. Hoe vet VII toen ook was met een remake zou pijnlijk duidelijk worden hoe cheesy het verhaal eigenlijk was.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

FFX heeft het beste verhaal in de franchise, maar de westerse vertaling was ook flink cheesy. Voor 2012 maatstaven zal ook FFX met de grond gelijk gemaakt gaan worden. Tidus is een emo boy met daddy issues, dan is er nog de lach scene.. Ik mag toch hopen dat ze die weg editen.

Maar ik denk niet dat dit een remake wordt, rendabel zou het niet zijn. FFX is net zo lineair als FFXIII en heeft dezelfde art direction. Het brengt geen extra zieltjes on board als het S-E daarom te doen is. Deze vorm van FF is niet meer in trek bij het grote publiek.

Als Square slim is, brengen ze een remake van FFXII uit. Deze game is destijds nogal overlooked omdat de next-gen begon en het is de meest progressieve FF to date.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

qua systeem was FFXII geweldig ja. Maar het miste wat van de emotie en sfeer van de andere delen.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Nou als ze XII gaan uitbrengen dan mag de "I'm Basch Von Ronsenburg!"-scene er wat mij betreft wel uit: http://www.youtube.com/watch?v=tUYJZ3Odm7o

:lol:

Level %

Nog XP voor level

Het wordt gelukkig een eenvoudige HD overzetting. Hopelijk heeft dat een positief effect op de ontwikkeltijd en prijs!

This past September, Square-Enix made a surprise announcement. Even though fans have been clamoring most for remakes of past Final Fantasy games like VI and (especially) VII, the famous RPG developer and publisher revealed that it would instead by working on a re-release of the PlayStation 2-era RPG Final Fantasy X.

Final Fantasy X HD will be coming to PlayStation 3 and PlayStation Vita, Square-Enix revealed, though details about the game itself have been virtually non-existent.

However, we now have a little more clarity on just what Final Fantasy X HD will be. According to Andriasang, Shinji Hashimoto, a famed Square-Enix producer, confirmed that Final Fantasy X HD is to be considered more of a "remaster" than an outright remake. These comments came from the Taipei Game Show, where inquiring game journalists wanted to know more about the mysterious game-to-be.

As Andriasang points out, "Remaster refers to HD updates like ICO and Shadow of the Colossus rather than full remakes."

Nonetheless, if Shinji Hashimoto is indeed working on Final Fantasy X HD, there's reason to be optimistic. Hashimoto has served as producer on classics like Front Mission, Final Fantasy IX and Kingdom Hearts. He's also served as executive producer on titles such as Tobal, Tobal 2, Einhander, Ehrgeiz, Front Mission 4, Final Fantasy IV Advance, Final Fantasy V Advance, Final Fantasy VI Advance, The World Ends With You and Kingdom Hearts: Birth By Sleep.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ja, dat zat er ook wel dik in natuurlijk. Game ziet er nog prima uit voor z'n tijd, zeker in hogere resolutie.

Level 24 93%

Nog 598 XP voor level 25

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Die's nep. :P

Level 4 93%

Nog 17 XP voor level 5

Zit hier echt op te wachten. Ik heb wel een aantal vragen:

- Komen er trophies bij de game?

- Is er al wat bekend over de release date?

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Zit hier echt op te wachten. Ik heb wel een aantal vragen:

- Komen er trophies bij de game?

- Is er al wat bekend over de release date?

- Ja natuurlijk komen er trophies!

- Nee en dat baart me enigzins zorgen...

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

TGS is binnenkort, krijgen we vast wel meer informatie.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

TGS is binnenkort, krijgen we vast wel meer informatie.

Hopelijk ook een bevestiging van cross buy!

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik denk niet dat veel third parties dat gaan doen, maar het zou wel tof zijn. :D

Level 4 93%

Nog 17 XP voor level 5

En is er al meer informatie bekend gemaakt over deze game?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Nope.. En hij stond ook niet op Square's lijstje voor TGS. :(

Level 4 93%

Nog 17 XP voor level 5

Nope.. En hij stond ook niet op Square's lijstje voor TGS. :(

Klote!

Hoop wel dat deze game gaat komen!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.