Final Fantasy X HD

Level 13 98%

Nog 46 XP voor level 14

Eerst je lekker maken met een HD remake en nu hoor je al maanden niks meer. Dat Lightning Returns mogen ze houden, ik wil veel liever deze titel. Lijkt me echt zo tof dit op mijn Vita.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Eindelijk FFX screens XD

No release date was given tonight, but Hashimoto said the game's release date announce would be coming shortly and to "wait for that."

Bron: Kotaku

( hier nog meer screens )

http://www.famitsu.com/news/201302/18028932.html

Level 4 97%

Nog 6 XP voor level 5

En een 720p video!

http://youtu.be/8gd3gWcXPJQ

Eindelijk. Ziet er goed uit.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Voor de Vita is dit scherp genoeg maar damn, komt Sony nu ook al met van die knullige Direct's? :')

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Dit was "al" de tweede Vita heaven.

Volgens mij dateert de eerste van precies een jaar terug

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Vita heaven? LOL.

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Voor de Vita is dit scherp genoeg maar damn, komt Sony nu ook al met van die knullige Direct's? :')

You must be new to Sony.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

En een 720p video!

http://youtu.be/8gd3gWcXPJQ

Eindelijk. Ziet er goed uit.

Wow in deze trailer zit al meer sfeer dan FFXIII en dan staan ze alleen nog stil.

Level 4 97%

Nog 6 XP voor level 5

OMG! Nintendroids :X :blow: _O-

Nintendo is in hun ogen weer het innovatieve bedrijf met online video's die, voor Nintendo, geen enkel ander bedrijf ooit maakte. :lol:

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Wat ben je ook een slechte troll hé :lol:

2/10 ik reageerde.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Vind het nog heeul wat dat deze uberhaupt komt. Geen idee of ik het wat vind, maar wie weet koop ik deze wel als hij 20 eu is oid.

Btw, dit wordt vast een fullprice game, of niet?

Level 7 94%

Nog 38 XP voor level 8

Ik hoop van niet, vorige HD remakes zoals MGS/GoW waren ook rond de 30-40 te vinden. De game moet ook niet te laat uitkomen anders heb ik al een PS4 ^_^' .

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Ik hoop van niet, vorige HD remakes zoals MGS/GoW waren ook rond de 30-40 te vinden. De game moet ook niet te laat uitkomen anders heb ik al een PS4 ^_^' .

Met alle respect maar deze game wil je toch niet op de PS3 :P

Level 53 98%

Nog 483 XP voor level 54

Waarom zijn die screen hierboven zo blurry? De oorspronkelijk game kenmerkt zich toch door een soort van Sonic Adventure vorm van scherpte waar andere PS1/PS2 titels dat veelal niet hadden. Lijkt me toch een beetje een sell-value dat die game er scherp uit moet zien.

En full-priced is wel erg pushing it. 30 lijkt me nog redelijk, aangezien dit gewoon een upscale is en niet een remake.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Waarom niet? Prima cross-buy materiaal lijkt me.

Level 23 91%

Nog 702 XP voor level 24

Waarom niet?

Ik heb geen Vita, ik haat handhelds, maar FFX is wel een van mijn favo games. Ik zou de game graag in HD spelen. De PAL versie voor de PS2 was afschuwelijk. Vertraagde framerate en grote zwarte balken. Zelfde verhaal gaat voor mij op voor de HD versie van Kingdom Hearts.

Maar ze laten wel heel weinig zien. Character models aanpassen is relatief weinig werk, maar de game zit vol met statische achtergronden die ook allemaal upscaled moeten worden. Waarschijnlijk ook de reden dat de HD versie wat langer duurt. Het is qua techniek veel meer een PSX dan een PS2 game. Waarschijnlijk was FFXII veel sneller om te zetten.

Level 4 97%

Nog 6 XP voor level 5

Ik kijk enorm uit naar deze game. Meer dan de gemiddelde nieuwe game. Maar dat komt omdat ik FFX nooit heb uitgespeeld. Het is een van mijn favo games ooit.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Waarom niet?

Ik heb geen Vita, ik haat handhelds, maar FFX is wel een van mijn favo games. Ik zou de game graag in HD spelen. De PAL versie voor de PS2 was afschuwelijk. Vertraagde framerate en grote zwarte balken. Zelfde verhaal gaat voor mij op voor de HD versie van Kingdom Hearts.

Maar ze laten wel heel weinig zien. Character models aanpassen is relatief weinig werk, maar de game zit vol met statische achtergronden die ook allemaal upscaled moeten worden. Waarschijnlijk ook de reden dat de HD versie wat langer duurt. Het is qua techniek veel meer een PSX dan een PS2 game. Waarschijnlijk was FFXII veel sneller om te zetten.

Ik heb in gedacht van : dadelijk maken ze voor de PS3 zon slappe port waar de resolutie niet optimaal is en de game van blurry sterft.

Level 23 91%

Nog 702 XP voor level 24

Ik kijk enorm uit naar deze game. Meer dan de gemiddelde nieuwe game. Maar dat komt omdat ik FFX nooit heb uitgespeeld. Het is een van mijn favo games ooit.

Als het een van je favo games ooit is, waarom heb je hem dan niet uitgespeeld?

@ShadowHunter

Het is HD? De resolutie staat daarmee vast, waarom zou dit dan een ander resultaat leveren op de PS3.

Level 4 97%

Nog 6 XP voor level 5

Final Fantasy IX is mijn favoriete spel ooit. Maar die heb ik ook nog steeds niet uitgespeeld. Tot de eindbaas. Moest alleen die nog. En toen was ik mijn save kwijt :(

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Als het een van je favo games ooit is, waarom heb je hem dan niet uitgespeeld?

@ShadowHunter

Het is HD? De resolutie staat daarmee vast, waarom zou dit dan een ander resultaat leveren op de PS3.

Een luie port. Beetje alles upscalen al het blurry slecht wegwerken zoals in de screens. Volgens mij was dat ook bij die Metal gear Solid HD collection of het lag aan mij TV :P

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Dit lijkt mij echt een heerlijke game voor op de Vita. Op de PS 3 heb ik er geen interesse in.

Level 4 97%

Nog 6 XP voor level 5

Dit lijkt mij echt een heerlijke game voor op de Vita. Op de PS 3 heb ik er geen interesse in.

Ik hoop op Cross-buy. SE kennende gaat dat het niet worden :P

Level 4 97%

Nog 6 XP voor level 5

Level 32 93%

Nog 1025 XP voor level 33

Gezicht ziet er beter uit, maar dat jaar vind ik niet erg mooi, beetje onnatuurlijke plooi daar bovenaan. Anyway, zo up close zal je het in-game toch niet zien, dus whatevs, ziet er gewoon goed uit.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.