Dead Space 3 logo en artwork duiken op
Er wordt al druk gewerkt aan een nieuwe Dead Space, die vooralsnog niet is aangekondigd. Tijdens een videotour van de Electronic Arts studio in Redwood waren onder andere een logo en concept art van Dead Space 3 te zien.
De video werd, misschien niet zoals je verwacht, op de Israëlische televisie getoond, in een programma genaamd The Headlines. Op een gegeven moment komt er een bord met daarop Dead Space 3 langs, alsmede concept art van een necromorph op een monitor

Electronic Arts wil op dit moment nog niets melden over een eventueel vervolg op Dead Space 2, maar heeft al eerder gehint naar een nieuw deel. Zo praatte Frank Gibeau, baas van EA, openlijk over Dead Space 3. Verder werd er naar nieuwe medewerkers gezocht voor de ontwikkeling van een nieuwe telg in de Dead Space-franchise.
Het wordt dus almaar duidelijker dat er echter de schermen gewerkt wordt aan een nieuwe Dead Space. Wij hopen dan ook op een officiële aankondiging binnenkort.
Nadat ik Dead Space 1 een tijd geleden heb uitgespeeld,en nu met deel 2 bezig ben....kan ik een nieuwe deel alleen maar toejuichen.
Wat een geweldige games zeg....actie/spanning/horror alles zit erin.
Alleen vraag ik me af wat het verhaal zal worden in deel 3,heb 2 nog niet uitgepeeld (ga ik vanavond doen)
Met het einde van deel 1 wist je dat een nieuwe deel eraan zat te komen,dus misschien weet ik vanavond ook wat het verhaal in deel 3 kan worden.
Het nieuwe deel is nog niet aangekondigd maar het zal zeker niet lang meer duren ![]()